Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

среда, 21. децембар 2011.

Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)


Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011) on IMDb
Kod nas nazvan: Nemoguća Misija : Protokol Duh, Nemoguća Misija 4
Žanr: Akcija | Аvantura | Triler
Režija: Brad Bird
Glumci: Tom Cruise, Jeremy Renner, Simon Pegg...

Priča:
IMF je ugašen pošto se sumnja da je umešan u bombardovanje Kremlja. Itan Hant i njegov tim moraju bez ičije pomoći da reše novonastale probleme.

Moj osvrt:
Napokon, posle nekoliko godina čekanja, Holivud nam je servirao dobar akcioni film. To su nam obećavali sa čuvenim Plaćenicima, filmom koji osim Dream Team Action glumačke postave kojoj samo fali Van Dam i fazona sa Švarcenegerom nije imao ama baš ništa. Bila je to već sto puta viđena akcija sa humorom kojem nisi znao kada da se nasmeješ. Uglavnom ću hvaliti ovaj film ali pomenuću jednu stvar koja ljudima ovde neverovatno smeta, a to je pominjanje Srba i Srbije u negativnom kontekstu. 


I u Plaćenicima i ovde smo predstavljeni kao ultra, mega, giga zajebani i surovi likovi. Kada smo tako zajebani, organizovani i surovi, kako to da svi kenjaju po nama. Zemlju vode likovi bez mozga, obraza i muda, kako onda ne očekivati da smo predmet sprdnje. No, da ne idem u vode kojim ne pripada ovaj blog. U svakom slučaju meni ne smeta toliko to pominjanje tako da i vama braćo i sestre kažem, zanemarite to i uživaćete u ovom filmu. Pre svega, film je prepun akcije. Drago mi je što sam ga gledao u bioskopu jer sam u nekim scenama bukvalno poskočio u sedištu. Naravno da ima gomila preterivanja ali teško je pronaći akcioni film bez toga. U svakom slučaju ovde je to preterivanje dobro iskorišćeno sa strane humora.


Priča je standardna za ovakvu vrstu filmova. Neki genijalni degenerik je došao na ideju da započne nuklearni rat pa naši momčići i devojka moraju da reše problem. Pored toliko bombastičnih scena, konstantne akcije i sjajnog humora, koga je uopšte briga za priču. Pomenuo sam glupav humor u Plaćenicima. Takav je jer nije postojao glumac koji je mogao da vas naročito nasmeje. Očekujete od drvenog Lungrena, Džet Lija koji jedva priča u svojim filmovima, Stetama koji je razbijač i sličnih da vas nasmeju... teško. Ovde su lepo uzeli Sajmon Pega i problem je rešen. Bukvalno u svakoj njegovoj pojavi na ekranu videćete jednu ili više dobrih fora. 


Tom Kruz i dalje ostaje garant ok, odličnog ili savršenog filma. Negde sam pročitao da on neće glumiti u nastavcima pa su se ovde lepo potrudili da nam predstave njegovu zamenu a to je Džeremi Rener koji se sasvim ok uklopio u grupu. Ostalo je još da pomenem devojku koja se nalazi u timu. Nju glumi Paula Paton i u nekim scenama ona prosto oduzima dah. Nemam šta više pametno da vam kažem braćo i sestre. Ako volite akcione filmove, napokon vam dolazi nešto vredno gledanja. Ja i nisam neki veliki fan ali uz ovaj film sam zaista uživao.

Zanimljivosti:
Lik koji tumači Džeremi Rener je specijalno kreiran da bi Tom Kruz imao naslednika u ovom serijalu kada odluči da se povuče iz njega. Tom Kruz je izveo scene u kojima se Itan Hant penje i silazi po Kalifa Tornju, inače najvišoj građevini na svetu. 

Naj scena:


Pentranje po tornju.

Moja ocena: 7/10

Нема коментара:

Постави коментар