Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

недеља, 4. децембар 2011.

Clash of the Titans (2010)



Clash of the Titans (2010) on IMDb
Kod nas nazvan: Borba Titana
Žanr: Akcija | Avantura | Fantastika
Režija: Louis Leterrier
Glumci: Sam Worthington, Liam Neeson, Ralph Fiennes...

Priča:
Smrtni sin Boga Zevsa kreće na opasan pohod kako bi sprečio podzemlje i njegove podanike da šire zlo svetom kao i nebom.

Moj osvrt:
Clash of The Titans (1981) je film uz koji sam odrastao i film koji sam gledao i koji ću gledati nebrojeno puta. Kada sam čuo da kreću da ga obrade, bio sam uzbuđen jer sam kontao da nema tu puno filozofije. Uzmi ono što ima u starom, našminkaj da izgleda lepše, ubaci još što šta, izbaci neke sitnice i imaš sjajan film. Naravno sve ovo stoji da je film pravio neko sa barem dva grama mozga. Hajde da krenem od nečeg što je trebalo biti bolje u ovom filmu a to su efekti. Jedina stvar gde su ovde bolji efekti je sam Kraken. Sve ostalo je blagi užas i praistorijska stop-motion tehnika iz originala apsolutno dominira nad ovim smećem. 


Tim isim efektima ubili su Meduzu, tj. njen lik. Kada se Meduza u starom filmu pojavljuje, čovek se sledi od njenog izgleda i kretnje. Ovde je meduza prelep lik iz videoigrice koji se munjevito kreće. Samim tim scena sa njom ne izaziva nikakve emocije. Imamo scenu u originalu kada Stigijske veštice pominju Gorgonu. Od te scene čovek se prosto naježi. Ovde su veštice takve da se čovek jednostavno mora sprdati s njima. U originalu, lik Kalibosa je jedan od najvažnijih. Ovde kada su pravili film, izgleda da su zaboravili za njega, pa im je u sred filma prdnulo u pamet da nekog lika nazovu Kalibos. Šta da kažem o čuvenom Perseju. Umesto da naprave lik Perseja, ovde imamo nekog Marinca koji se tu zadesio samo igrom slučaja. Kao ono, on je mnogo zajeban, ne treba mu pomoć bogova, gledao je sva četiri dela Ramba pa ume i on te stvari. 


Rekao bih vam nešto i o priči da je ima. Ovde, kada god nisu znali šta da rade, niotkuda, pojavi se neka čedna deva i objasni šta im je sledeći korak. Mislim koliko glup možeš biti da upropastiš onako jednostavnu priču, jednostavan tok i sjajne likove iz prvog dela. Samo dve stvari ću pohvaliti ali one uopšte ne prave nikakvu razliku. Izbor glumaca mi se čini da je dobar, samo da su im dali materijal za glumu bilo bi sjajno. Mada opet, nisu dorasli glumačkoj ekipi iz originala. Druga pohvalna stvar je da je film gledljiv, što opet ne mora nužno da bude veliki plus. Nije mi žao što je ovo smeće od filma ugledalo svetlost dana. 


Žao mi je što ovo smeće nosi naziv jednog od mojih omiljenih filmova. Mogli su lepo da naprave film koji bi imao drugo ime. Barem ne bih uz gađenje osećao i mržnju prema njemu.

Zanimljivosti:
Stigijske Veštice zapravo glume muškarci. Režiser je tražio od Harryhausena, koji je radio efekte na originalu, da bude savetnik u pravljenju efekata za ovaj film. On je to odbio. Kratku pojavu sove Bubo su ostavili u ovom filmu kako bi zadovoljili fanove starog filma. To je zanimljiv podatak s obzirom da se oni sprdaju sa tom istom sovom ovde. Na početku filma, Persej je trebao imati dugu kosu koju bi odsekli pre pohoda ali su odustali od te ideje. U Meduzinoj kosi ima 55 zmija. 

Naj scena:


Ovo mi je iskreno bilo najteže da odaberem s obzirom na splačine koje čine ovaj film, ali hajde neka bude ovaj duel sa Krakenom.

Moja ocena: 3/10

1 коментар: