Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

петак, 23. децембар 2011.

La casa muda (2010)


Tiha kuća (2010) on IMDb
Kod nas nazvan: Tiha Kuća
Alternativni Naziv: The Silent House
Žanr: Drama | Horor
Režija: Gustavo Hernández
Glumci:  Florencia Colucci, Abel Tripaldi, Gustavo Alonso...

Priča:
Zaplet je baziran na istinitoj priči (možeš misliti) koja se desila kasnih četrdesetih u malom selu u Urugvaju. Priča se vrti oko Laure koja pokušava da pobegne iz kuće u kojoj se dešavaju čudne stvari.

Moj osvrt:
Ništa bolje kada u hororu osetite užas. To sam umeo pre da govorim. Sada to moram da promenim jer ovde osećate užas dosade. Troje, četvoro ljudi se okupilo i rešilo da snimi horor film. Njegovo vreme trajanja je 90 minuta, efektivno vreme trajanja je jedno 9 minuta. Ne mogu ništa da vam kažem jer ako jednu rečenicu napišem o tome šta se dešava u filmu, praktično sam pola filma ispričao. 


Prvih pola sata imamo jedan jedini događaj i devojku koja sve vreme jeca i šeta sa lampom kroz kuću. Ako neko boluje od nesanice, ovaj film je rešenje za to. Ja, koji manje više i ne spavam, tako sam lagano zaspao posle pola sata filma. Srećom, kada sam se probudio, i dalje je bila noć pa sam nastavio sa gledanjem. Posle tih prvih pola sata, imamo već šablon. Pet minuta se ništa ne dešava i onda imamo par sekundi radnje. I ovo malo što se dešava je totalno predvidivo, maksimalno glupavo i nema veze sa mozgom. 


Još kada nam kao zašećere nekim scenama da bi nas zbunili, dođe vam da se nasmejete od muke. Ako budete gledali ovaj film, sačekajte da prođe odjavna špica sa sa spiskom "glumaca" jer vas tu čeka još jedan idiotizam. Braćo i sestre, odgledam li još jedan ovakav horor, pozvaću sve vas koji ste zainteresovani da snimimo jedan film. Od ovoga bi bolje mogli sigurno.

Zanimljivosti:
Urugvaj je ovaj film poslao kao svog konkurenta za oskar za najbolji strani film. Film je snimljen iz jednog pokušaja bez ponavljanja scena.

Naj scena:


Osvetljavanje sobe fotoaparatom.

Moja ocena: 2/10

Нема коментара:

Постави коментар