Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

уторак, 21. јануар 2014.

Znate li neki dobar blog?


Braćo i sestre, ako me sećanje dobro služi, svaki post, bez obzira da li je bio komentar filma ili ne, bio je vezan za temu filma. Ovo je prvi put da neću pričati o filmu. Verovatno su neki od vas već primetili novu pozadinu bloga. Autor sjajne varijacije postera čuvenog Kuma je na jednoj od slika. Prepoznaćete ga po tome što demonstrira jednu od svojih nadljudskih sposobnosti. 

Kada se vest o tome da pišem blog proširila među kolegama, svojski su se potrudili da me izreklamiraju. Svaki grupni chat je periodično zatrpavan pitanjem "Znate li neki dobar blog?" na šta bi neko momentalno prosledio link ka ovom blogu. Verovatno da do dana današnjeg nisam shvatio koliko je ovo piskaranje postalo deo mene. Lako je to bilo shvatiti. Pogledajte majicu koju sam od dragih kolega dobio kao jedan od rođendanskih poklona. 

Braćo i sestre, predstavljam vam moj tim, tim ljudi sa kojima radim, tim prijatelja koji ispunjavaju svaki moj dan, tim sa kojim je zadovoljstvo provoditi vreme (kliknite na slike da biste ih uvećali).  

Provedoh dosta vremena pokušavajući da smislim nešto što neće zvučati patetično ali ne ide. Zbog toga sam odlučio da se držim filmskih termina.

Moj osvrt:
Strahovao sam od onoga što će biti jer zbog nepoznavanja glumaca i neiskustva nisam bio svestan šta me očekuje. Uvod su olakšali majstori, oni koji glume već duži vremenski period, naučili me da glumim uz njih i da se prilagođavam svakom zahtevu režisera. Film se kasnije malo pretvorio u dramu posle odlaska nekih bitnih i dragih likova. Likovi koji su tu, priču i dalje iznose na velemajstorski način. A šta je fascinantno u celoj ovoj priči? Zamislite da ste izvukli ono najbolje od Polanskog, Hičkoka, Kurosave, Linča, Kopole, Kjubrika, Skorsezea i ostalih velemajstora i sve to složili u jedan film. E tako je uklopljena ova ekipa. Čast je statirati pored ovakvih ljudi a kamo li glumiti sa njima. Pripadnost ovoj grupi smatram svojim najvećim uspehom.

Naj scene: Pogledajte slike i videćete da su Naj scene moja svakodnevica

Moja ocena: Divljenje, poštovanje i zahvalnost.

Hvala vam dragi prijatelji

5 коментара: