Revolver (2005) on IMDb
Žanr: Kriminalistički | Drama | Misterija | Triler
Režija: Guy Ritchie
Glumci: Jason Statham, Ray Liotta, Vincent Pastore...

Kockar Džejk Grin ulazi u igru koja nosi smrtonosnu opasnost.

Ja mislim ovako...
Braćo i sestre, verujem da je većina vas gledala sjajne filmove Snatch i Lock, Stock & Two Smoking Barrels. Ovo ostvarenje je pravljeno na sličan kalup. Dobro, isti čovek je režirao pa je to očekivano. Način snimanja, način na koji ubacuju muzičke sekvence, akcija, sve to dosta liči na Sneča i Dvocevke. To naravno nije loša stvar. Prvi utisak je da nema tako jaku glumačku ekipu kao prethodnici. Osim Stethama, Rej Ljote i genijalnog Mark Stronga, nemamo puno poznatih likova. To naravno ne znači da je gluma loša, naprotiv. Radnja prati lika kome saopštavaju da ima još tri dana života. Tu mi je malo bilo nelogično zašto radi ono što radi kada je već jednom nogom u grobu. Takođe čemu strah od putovanja liftom, šta je najgore što može da mu se desi. Ali dobro, to su stvari koje nije tako teško svariti.

Da li on misli da ja mislim ovako...
Posle nekog vremena jasno je da ovo neće biti samo kopija pomenutih filmova. Počeli su da forsiraju misaone igre i igrice i to je dalo filmu neku drugu notu. Scena u kojoj glavni lik igra šah sa jednim od saradnika objašnjavajući svoju filozofiju je sjajna. Tu već počinjete da mislite da stvari i nisu baš onakve kakve se čine. To je definitivno najbolji deo filma gde vam se u glavi rađaju mnoge pretpostavke. Naravno tu se nadate da će vas film totalno iznenaditi nečim što niste očekivali. Ovaj deo filma je odlično iskorišćen da se izgrade likovi i situacije.

Da li ja mislim da on misli da ja mislim ovako...
E onda je to sve malo krenulo da se komplikuje. Te misaone igrice su počele da stvaraju konfuziju. Uprkos svemu, to i dalje nije bilo loše. Nekako je za očekivati bilo da će priča da se razvije na neki način i da vam reši mnoga pitanja. Ovde već imamo veliku dozu akcije koja je ipak nedostajala u prethodnom delu filma. Ovde dominira najbolji lik a i glumac u filmu, Mark Strong. Ovaj čovek je genijalan u svakom filmu gde se pojavljuje. Neretko sporednom ulogom nadmaši mnoge druge likove koji su u glavnoj. Ovde mu je to lako pošlo za rukom. Tu dolazi i najbolja scena u filmu koja je genijalna do samog kraja. Kraj su joj totalno upropastili.

Da li on misli da ja mislim da on misli da ja mislim ovako...
Kao što već pogađate, ovde je sve otišlo u pogrešnom smeru. Film nikako nije postao loš ali jednostavno nekih stvari je bilo previše. Kao da sve što se dešavalo zapravo nije bilo bitno, jedino bitno je ono u glavi čoveka. To je dovelo i do preterivanja u određenim scenama što mi nije baš najbolje leglo. Šta da vam kažem braćo i sestre, mislili su, mislili pa su premislili. U svakom slučaju, napravili su sasvim dobar film sa nekoliko originalnih stvari koje su možda mogle biti i bolje osmišljene.

Miki Rurk, Harvi Kajtel i Vini Džons su odbili da glume u filmu.

Sorter sorts it out...