Fame (2009) on IMDb
Kod nas nazvan: Slava
Žanr: Komedija | Drama | Muzički | Ljubavni
Režija: Kevin Tancharoen
Glumci: Kelsey Grammer, Bebe Neuwirth, Megan Mullally...

Rimejk filma iz 1980 u koji prati nekolicinu studenata Akademije Umetnosti u Nju Jorku.

Ne znam za vas, braćo i sestre, ali ja nisam naročito zainteresovan za šou programe koji nam se serviraju. Bez obzira da li je to neki rialiti šou prepun intelektualno osakaćenih učesnika pravljen za plitkoumne (Veliki Brat, Farma i slična vređanja inteligencije), bez obzira da li je to šou sa polupismenim i nevaspitanim voditeljima koji imaju veliku popularnost u poslednje vreme, bez obzira da li su to "talenat" programi sa ljudima koji su došli da pokažu ono što znaju. Naravno, među ovim potonjim ima ljudi koji zaista znaju šta rade i njima svaka čast. Ali teško se nateram da slušam nekog ko peva nešto što je neko drugi već otpevao. E sada, zamislite sve to izmešano.

Zamislite film koji je obogaćen "finim momčićima i devojčicama" (ala VB učesnici), koji opet imaju neke talente koje treba da iskažu. Kao rezultat ćete dobiti smeće, tačnije ovaj film. U filmu postoje dve odlične stvari. Prva je kada svi ti talenti zajedno, spontano izvode neki svoj šou u kantini. Verujem da znate svi za seriju Vil i Grejs. Glumica koja tamo tumači lik Karen sa onim sitnim glasom, ovde glumi lik profesorke pevanja. Braćo i sestre, ona peva odlično, što mi je bilo iznenađenje zbog njenih glasovnih mogućnosti. Ostalim stvarima se ne bih bavio. Mnoooogo ovde ima glupe dece i mnooogo šablona koji vređaju inteligenciju. Ne zanimaju me klinci i njihov stav "karijera pre mozga", ne zanimaju me njihovi roditelji i stavovi "fakultet pre karijere" i "nikako siromašan momak/devojka", ne zanimaju me šablon likovi "imam bogatog taticu pa ću da muvam kandidatkinje obećavajući im angažman"...

Kad smo već kod potonjeg, kako se niko ne zapita šta onda taj retard radi na akademiji ako ima već takve mogućnosti. Ako se kojim slučajem odlučite za ovo, kada god vidite da će neko da progovori, fast forwardujte na muziku i/ili igru, to zvuči i izgleda dobro. Ostalo je rezultat umno zaostalih velikobratovski, farmovskih scenarista koji će predstavljati napad na vaš zdrav razum.

Debi Alen se pojavljuje i u originalu i u ovom filmu.

Zajednička izvedba

Moja ocena: 2/10