Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

недеља, 22. април 2012.

Godzilla, King of the Monsters! (1956)


Godzilla, King of the Monsters! (1956) on IMDb
Žanr: Akcija | Naučna Fantastika | Horor
Režija: Ishirô Honda, Terry O. Morse
Glumci: Raymond Burr, Takashi Shimura, Momoko Kôchi...

Priča:
Zver koja liči na dinosaurusa, visokapreko 120 metara, probudila se iz hibernacije u moru. Ona kreće u napad na Tokio.

Moj osvrt:
Braćo i sestre, moja namera je bila da pogledam originalni i do sada najbolje ocenjen Godzilla (Gojira) film. Neki pametnjaković je ovaj film postavio kao taj i tako ga i skinuh i pogledah. Ovo je prerađena verzija za američko tržište i to se vidi iz aviona. Tu činjenicu sam potvrdio i na imdb-u. Iskreno, sumnjam da će mi i taj originalni film ostaviti mnogo bolji utisak ali opet, original je original. Ovo je vrsta filmova koje vreme pregazi. Ne možeš sad očekivati bog zna kakve efekte čudovišta i razaranja. Ali opet, daleko od toga da je ovaj film slab. Ovo je sasvim ok filmče i za jedno gledanje može da posluži. 


Ako sam dobro svhatio, napadi godzile su preuzeti iz originala i to su, uprkos neubedljivim efektima za ovo vreme, i najbolji delovi filma. Lako je uočljivo da su makete na sve strane ali ja nisam neko kome kvalitet filma zavisi od efekata pa mi je sve do delovalo simpatično. Van tih napada godzile i nema neke zanimljive priče. Ceo film je naracija jednog američkog novinara koji se tu i tamo mota i uvek je na mestu koje je ključno i gde će se pojaviti godzila. Tu naraciju su iskoristili verovatno da ne bi morali da sinhronizuju ceo film na engleski. Iako ne zvuči obećavajuće, ta naracija i nije tako loša. Film ionako gledate zbog čudovišta tako da vas mlaki, dosadni likovi i ne zanimaju preterano. 


Osim na te mlake likove i nemam nekih specijalnih zamerki. Jedino mi je smešna bila jedna scena u kojoj ovaj naš novinar prenosi napad godzile. Sam napad je odličan ali on ga je prenosio kao da komentariše fudbalsku utakmicu naše druge lige za neku američku televiziju. Nit ga zanima, nit razume a razmišlja o nečem petom. U svakom slučaju film je bio ok za jedno gledanje. Kratko traje, zanimljiv mi je način na koji su kreirali efekte koji deluju siromašno za ovo vreme sad, ali mogu da zamislim kakav su hit ovaj film, a pogotovu original bili u to vreme. Od ove najnovije Emerihove Godzile, iako ih je vreme pregazilo, teško da mogu da budu gori. 

Zanimljivosti:
Ovaj film je dobijen prekrajanjem originala. Ubačene su scene sa Rejmondom Burom. Izbačene su scene koje povezuju nastanak godzile sa bacanjem atomske bombe na Hirošimu i Nagasaki. U ovoj verziji su rekli da je visina godzile oko 400 stopa dok je u originalu rečeno da je oko 150. 

Naj scene:


Napadi Godzile

Moja ocena: 6/10

Нема коментара:

Постави коментар