Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

недеља, 27. мај 2012.

Men in Black III (2012)


Men in Black 3 (2012) on IMDb
Kod nas nazvan: Ljudi U Crnom III
Žanr: Akcija | Komedija | Naučna Fantastika
Režija: Barry Sonnenfeld
Glumci: Will Smith, Tommy Lee Jones, Josh Brolin...

Priča:
Agent J. putuje u prošlost kako bi sprečio zlog vanzemaljca da ubije njegovog partnera K-a.

Moj osvrt:
Ako od Ljudi u Crnom očekujete neku filmčinu, onda zaista ne treba ovo da gledate. Ako očekujete ono što je realno od trećeg nastavka tog filma, onda ćete se fino zabaviti. Sama priča nije epohalna ali za ovakvu komediju ti i ne treba Bog zna šta. Najbitnije od svega je ispoštovano, tako da je svaki segment priče lepo iskorišćen da pokaže ono što treba a i svaki od njih je dovoljno zabavan da vam drži pažnju. 


Put u prošlost i nije nešto što bi me naročito zanimalo ovde, ali ono što me je sačekalo tamo mi je bilo prijatno iznenađenje. Na stranu ću staviti odmah gegove koji su veoma dobri. Nisu toliko dobri kao u prvom delu ali u potpunosti zadovoljavaju. Vil Smit dostavlja ono što treba. Tomi Li Džons se ne pojavljuje dovoljno ali je svaka njegova pojava odlična, a to važi za svaki njegov film. 


Ono glavno, ono što je bilo sjajno to je, kao što rekoh, ono što nas je sačekalo u prošlosti... tačnije onaj ko nas je sačekao. Mladog agenta K. glumi Džoš Brolin. Braćo i sestre, on se pretvorio u Tomi Li Džonsa. Razumem da mu je skinuo pokrete i mimiku do najsitnijeg detalja, ali čovek mu je tako dobro skinuo glas da nisam mogao poverovati. Sve vreme filma sam mislio da je to ipak nasnimljen glas Tomi Li Džonsa, ali sam se prevario. Kada sam video da agent J. putuje u prošlost, prvo što sam pomislio bilo je da će mi faliti Tomi Li Džons. Brolin ga je zamenio perfektno. 


Svideli su mi se segmenti u kom se sprdaju sa Endi Vorholom kao i parodiranje na rasizam šezdesetih. Lepo ćete se ismejati i štosovima i gegovima, postoji tu i nekoliko finih ideja, ali pre svega očekujte ono što biste očekivali od trećeg nastavka bilo kog filma i teško da ćete biti nezadovoljni posle gledanja ovog. 

Zanimljivosti:
Ovog puta, na ekranu štaba Ljudi u Crnom, kao vanzemaljci su se pojavili Dejvid Bekam, Ledi Gaga i Tim Barton. Majkl Bej je želeo da režira film. Ovo je prvo pojavljivanje Vila Smita na filmu još od 2008 kada je glumio u Seven Pounds. 

Naj scene:


Brolin kao mlađi agent K.

Moja ocena: 6/10

Нема коментара:

Постави коментар