Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

понедељак, 20. август 2012.

She's the Man (2006)


Žanr: Komedija | Ljubavni
Režija: Andy Fickman
Glumci: Amanda Bynes, Laura Ramsey, Channing Tatum...

Priča:
Kada njen brat ode na nekoliko nedelja u London, Viola odlazi u njegovu školu prerušena kao on i pridružuje se fudbalskom timu. Razlog za to je osveta njenom bivšem dečku i fudbalskom timu njene škole.

Moj osvrt:
Već sam mnogo filmova odgledao u kojim se neko maskira u osobu suprotnog pola zbog ovog ili onog razloga. Svaki od njih je bio manje ili više zabavan pa je to slučaj i sa ovim, ali moram priznati, ovo je najlošiji među njima. U svim prethodnim filmovima koje sam gledao, prilično su se trudili da maska bude dobra, da se ne može tako lako skontati osoba suprotnog pola. Ne bih se sada bavio time koliki moraš biti idiot da ne shvatiš da je žena ispod ove maske i to posle jedne izgovorene rečenice a ne posle dvadesetak očiglednih ispada, jer ipak ovo je američka komedija. Inteligencija velikoj većini ostvarenja iz ovog žanra i nije neka jača strana. 


Naravno neću ni ulaziti u to da žena igra fudbal sa muškarcima, ne zbog njenog kvaliteta već zbog činjenice da bi joj jedno prosečno drvo od igrača tipa De Jong ili Maskerano, prekinulo obitavanje na ovoj planeti samo jednim startom. Od svih filmova na ovu temu, ovaj je zbog navedenih stvari očigledno najviše dečiji. Ne znam za vas, braćo i sestre, ali sprdanje sa "štreberima", sa ljudima koji nose proteze i slično, meni nije ni najmanje smešno. To je još jedna stvar koja doprinosi tvrdnji da je ovo dečiji filmić. Takođe, generičke idiote poput npr. majke glavnog lika u filmu zaista više ne mogu da svarim. Za moje kriterijume, oni više nisu ni u komediji poželjni a ovde ih ima nekoliko. 


Ono što valja je što je fino smišljen zaplet tako da se priča u jednom momentu maksimalno komplikuje. Ali opet, nema tu puno fazona i usputnih gegova koje će vas zasmejati. Sve je to već viđen, ispodprosečan dečiji humor. Ako vam je smešno to što će glavni "negativac" da plače kada primi gol, onda je ipak ovo vrhunski humor za vaš ukus. Završnica je upravo onakva kakvom je očekujete, tako da i tu nema ništa novo.


Obradovala me je pojava Vini Džonsa u filmu ali takvog ludaka ovako loše iskoristiti, to je baš za najgoru moguću kaznu. U filmu Eurotrip se pojavljuje na isto ovoliko vremena, ali ja sam u tim scenama vrištao od smeha. Tako se to radi kada imaš ovakvog lika u sporednoj ulozi - daš mu da u to malo vremena blista u punom sjaju. Ovako, ovo je jedan zabavan filmić koji može da ubije nešto vremena ali ništa više od toga on ne donosi.

Zanimljivosti:
Film je blago zansnovan na Šekspirovom komadu "Twelfth Night, or What You Will". Kada Viola dolazi prvi dan u školu, vidi se natpis "What You Will". Džes Mekartni je trebao da glumi sebastijana zato što više podseća na Amandu Bajns. Kada je počelo snimanje, Amanda Bajns nije znala da igra fudbal ali je išla na posebne treninge i u većini scena nije imala dublera.

Naj scena:


Peškir u glavu. Jedini geg i jedini momenat u kom sam se slatko nasmejao.

Moja ocena: 4/10

Нема коментара:

Постави коментар