Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

субота, 14. јул 2012.

Lake Dead (2007)


Lake Dead (2007) on IMDb
Žanr: Horor | Triler
Režija: George Bessudo
Glumci: Tara Gerard, Vanessa Viola, Kelsey Wedeen...

Priča:
Tri sestre sa grupom prijatelja kreću u kuću skoro preminulog dede koju su nasledili. Tamo zatiču porodicu psihopata koja se uselila u njihovo nasledstvo.

Moj osvrt:
Iz dnevnika , scenariste filma Lake Dead: "Moj dobar prijatelj, režiser me je nazvao i tražio od mene da mu napišem scenaro za horor film. Ne znam zašto je to učinio... možda je tu bitna činjenica da sam ja jedina pismena osoba koju zna. Pošto mi je ukazao veliku čast, ja sam odlučio da ga ispoštujem i napišem mu najbolji scenario ikada. Toliko ću uložiti truda da ću čak i pogledati svoj prvi horor film u životu. 


Sada ću moći da se pohvaliim da sam pogledao još nešto pored cele filmografije Džene Džejmison. Odlučih pogledati najbolji horor film ikada. Moj deda je pričao da je najbolji horor koji je on gledao Teksaški Masakr Motornom Testerom iz sedamdeset i neke. Čoveče, to je staro sto godina... nadam se da barem ima boju." Posle gledanja filma: "Hm, ne znam šta se ovde dedi dopadlo ali sumnjam da je iko mlađi od 30 godina ovo gledao pa ću da fino iskopiram priču, samo ću mu dodati dozu moje orignalnosti kako bi ona zapravo imala kvalitet. Recimo grupa prijatelja će ići u neku zapizdinu, na neko jezero. 


Prijatelj mi je pričao o popularnim filmovima u ovo vreme, zovu se Krivo ili Nepravilno Skretanje... ili nešto tako. Tu ima gomila neki deformisanih koji su nastali sparivanjem ljudi iz iste porodice... Sjajno čoveče, zamisli te orgije. E takvi će da ih čekaju, samo što neće imati testere. Ubaciću tu još gomilu sjajnih stvari, recimo momku dok ležerno pliva u jezeru ispada novčanik iz džepa i pada pored leša u vodi. A možemo malo ubaciti i neke drame, tipa momak od jedne devojke hoće da opali ovu drugu, a ova druga je neviđena fufica pa će da pogine samo tako. 


Čoveče, pa ja bih mogao da se obogatim od ovoga... Šteta samo što mi ne daju da ubacim neke orgije pored jezera... al ajde sad. Biće ovo veliki uspeh. Baš juče smo bili u tržnom centru "Sve za 9,99". Kakve smo samo tamo glumce i glumice pronašli, neotkriveni talenti."

Zanimljivosti:
Na odjavnoj sceni piše sledeća rečenica, čisto da se uverite u pismenost ljudi koji su radili film:"...All insidents portrayed in this production are fictitious"

Naj scena:


Prikucavanje za drvo

Moja ocena: 1/10

4 коментара:

  1. Jooooooooj ne mogu verovati čoveče da je jedan scenarista ovoliko naivan i glup.Jeli ovo ozbiljno ili si se ti samo šalio?Ako je ozbiljno onda je ovo stvarno kritičan slučaj,ovo je za samoubistvo.No recimi kako ide pisanje,jesi li pokušao nešto da pišeš?

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam ali nisam ni gledao ništa osim par nekih serija. Rekoh već, uhodavamo se malo u ovu celu situaciju sa bebicom. Čim ona malo sredi san, eto novih tekstova :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ok,a ovaj scenarista jeli on ozbiljno ovo mislio?:)

      Избриши
    2. Izvini, ne odgovorih odmah. Nemam pojma ni ko je on, ali to je moja improvizacija njegovog načina stvaranja ovog smeća

      Избриши