The Informers (2008)

The Informers (2008) on IMDb
Žanr: Kriminalistički | Drama | Triler
Režija: Gregor Jordan
Glumci: Billy Bob Thornton, Kim Basinger, Mickey Rourke...

Film se sastoji od nekoliko priča smeštenih u Los Anđeles osamdesetih i prati likove sa vrha i dna...

Braćo i sestre, neki od vas su verovatno pročitali neke od recenzija koje sam napisao za filmove koje je pravio Inaritu. Kod njega znate da se uvek film sastoji od više priča gde se ne zna koja je bolja i koja je jezivija. Gregor Džordan je verovatno skontao da je fora samo ubaciti neke priče i malo ih razbacati i to je to. Sve je to rezultiralo užasnim filmom. Imamo nekoliko priča ali ama baš sve sadrže likove za koje nas baš briga. Sa Inarituovim likovima se saživimo i pogađa nas njihova sudbina. Od ovih likova i njihovih priča može samo muka da vas zadesi.

Imamo bračni par u godinama gde on vara nju sa nekom reporterkom pa se tu kao oni svađaju... Nije u pitanju to da li je ovo već viđeno ili ne. U pitanju je to što je ovo predstavljeno tako ravno i neinteresantno. Imamo kao neke emotivne scene bez trunke emocija u njima. Potom imamo i gomilu mladića i devojčica kod kojih se ne zna ko kome koji otvor čačka. Režiser se tu bogovski potrudio da nam pokaže kako je to promašena generacija i ko zna šta. On pokušava da nas šokira nekim nastranostima iz osamdesetih. Mislim, publiku u 2008 godini pokušavaš da šokiraš perverzijama i bezosećajnošću generacija osamdesetih. Mislim da sam dovoljno rekao o toj temi.

Jedina priča koja je meni delovala gledljivo je sa nekim ološem kojeg glumi Miki Rurk i jadnikom koji se zadesio s njim u priči, koga glumi pokojni Bred Renfro, nekada velika nada Holivuda. Ta priča ima nešto šmeka ali premalo mesta zauzima, previše prethodne priče ubiju atmosferu tako da ni ova ne dolazi do izražaja tako da ni ona na kraju nije Bog zna šta. Ima tu još priča i pričica ali poput već pomenutih ni one ne zavređuju neku pažnju a ni meni se više ne gubi vreme oko ovog užasavajuće napornog filma. Ovi mlađi glumci su sasvim ok, ovi stariji, osim Rurka, glume preko one stvari. Preko te iste stvari i ja pogledah ovaj film.

Poslednji film Breda Renfroa. Prelepa Amber Herd provodi 45% svog vremena na filmu potpuno gola. Zbog velike razlike Los Anđelesa osamdesetih i sada, veći deo filma je sniman u Montevideu. Bili Bob Tornton je odbio da svoje scene snima u Urugvaju pa su snimane u Los Anđelesu.

Jedina od retkih scena koje zaista vrede u filmu. Scena u kojoj se lik kojeg tumači Renfro, bez obzira na svoj konstantni strah, po prvi put drznuo da ne sluša naređenje.

Moja ocena: 2/10