Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

понедељак, 27. фебруар 2012.

Ghost Rider (2007)


Ghost Rider (2007) on IMDb
Kod nas nazvan: Goust rajder (ne zezam se, zvanično je nazvan ovako)
Žanr: Akcija | Fantastika | Triler
Režija: Mark Steven Johnson
Glumci: Nicolas Cage, Eva Mendes, Sam Elliott...

Priča:
Džoni Blejz daje svoju dušu kako bi spasio oca i postaje pakleni osvetnik koji se bori protiv Blackhearta, đavolovog sina...

Moj osvrt:
U principu gotivim priče u kojim se pojavljuje dasa sa kopitama ili neko blizak njemu. Ali to kad izvedeš moraš da ubediš gledaoca da je taj neko zaista zajeban. Piter Fonda kao Mefisto apsolutno pije vodu. Na žalost on nimalo nije iskorišćen. Ves Bentli ne pije vodu ni kao glumac a kamoli Đavolov sin. Samim tim, mene kao gledaoca nije briga za duel Ghost Rider vs. nabeđeni đavolov sinak koji je toliko zajeban da bi mu najbolje legla "I hate McDonalds" tetovaža ili nešto slično. Na stranu ću staviti i što Kejdž zbog svojih godina jednostavno nije za ovu ulogu. 


Ovaj film je ionako mešavina svega i svačega prepuna rupa, nelogičnosti i raznoraznih baljezgarija. Uprkos svemu ovome, meni je on bio sasvim zabavan za ovo prvo i verovatno poslednje gledanje u životu. Evo malo i pluseva. Pre svega Sem Eliot koji mi izgleda sjajno u svojoj ulozi. Izgled Ghost Ridera mi je bio odličan. Nekako mi je sve to izgledalo potpuno blesavo. Ali smatram da je moralo biti mnogo više njegovih duela sa negativcima. Više su se izgleda trudili da predstave neke bullshit efekte tipa Ghost Rider se vozi vertikalno uz zgradu i slično. Takođe, previše je vremena potrošeno na patetikicu između Blejza i ljubljene mu koju igra preslatka Eva Mendez. Ali što se tiče tog patetika segmenta, veće sranje od drugog i trećeg Spider-Mana nije moglo da se napravi.(Živeo Toni Stark)


Kraj mi je takođe nelogičan jer je u fazonu "prc, nije to što ste mislili već je ovo drugo, iako smo se svojski potrudili da trubiomo o onom prvom" ali možda sam ja tu nešto propustio. E sada zašto je meni to bilo zanimljivo, ne umem da objasnim. Verovatno sam bio prilično raspoložen dok sam ga gledao pa mi je film bio sasvim zabavan. Ne mogu da garantujem da će biti i vama.

Zanimljivosti:
Nikolas Kejdž ima tetovažu Ghost Rider-a. Nju su morali šminkom uklanjati. Lobanja Ghost Ridera je napravljena po rendgenskim snimcima Kejdžove lobanje. On je napisao neke delove scenarija. Džoni Dep je želeo da igra glavnu ulogu. 

Naj scena:


Scena kao scena mi i nije naročito inspirativna, ali ako u glavi maknete novog Ghost Ridera i ostavite starog i činjenicu koja je vezana za ovaj njegov put, scena i te kako ima šmeka.

Moja ocena: 5/10

1 коментар:

  1. Ako nisi, OBAVEZNO pogledaj film Vampire's Kiss (1988). Ja nisam verovao šta gledam. Najveće preglumljivanje u istoriji filma, i to u izvedbi Nika Kejdža. Full Cage!

    ОдговориИзбриши