The Lost Boys (1987) on IMDb
Kod nas nazvan: Izgubljeni Momci
Žanr: Komedija | Horor
Režija: Joel Schumacher
Glumci: Jason Patric, Corey Haim, Dianne Wiest...

Posle preseljenja u novi grad, dva brata su ubeđena da je područje gde žive prepuno vampira.

Što se tiče tematike vampira, ako izuzmemo filmove o najpoznatijoj krvopiji Drakuli, ovo ostvarenje zauzima sam vrh. Glavna karakteristika filma je da je prilično zanimljiv. Odlično balansira između horora i komedije. Iako on nije preterano strašan a ni preterano smešan, uzeto je taman koliko treba od oba žanra i napravljen je jedan od najuspešnijih vampirskih filmova ikada. Imamo dva brata koja se doseljavaju u novi grad. Znate već kako to izgleda, tu imamo i neke opasne momke koji se motaju na motorima. Klasika, zar ne? Samo što su ovde ti opasni momci vampiri.

Njih predvodi sjajni Kifer Saterlend. Na drugoj strani imamo Džejsona Patrika koji je takođe dobar. Što se tiče mlađih glumaca oni su prilično očajni ali to ni malo ne kvari utisak filma. Pošto je ovo film koji prevashodno treba da zabavi publiku, Šumaher se fino odlučio da dinamika bude na nivou. Zastoja i prazne priče uopšte nema. Kada su u pitanju standardne legende o vampirima, ovde su ih fino ispoštovali i uz to su ubacili dve stvari. Prvo imamo period koji treba da prođe da se neko preobrazi i propratne simptome. Druga stvar je ovde vazda eksploatisani let. Doduše samo na par sekundi vidimo let nekih od vampira i to u zatvorenom prostoru. Napolju oni lete prilično velikom brzinom ali tu samo imamo pogled sa tačke gledišta jednog od njih.

Na kraju ću pomenuti da je muzika u filmu savršena. Sve pesme koje se pojavljuju su odlične. Film je ostvario veliki uspeh pa je u poslednjih nekoliko godina doživeo i dva nastavka.

Naslov filma je aludiranje na družinu Petra Pana. Kifer Saterlend je trebao nositi rukavice samo dok vozi motor, ali pošto je u toku vožnje slomio ruku, rukavice je nosio kroz ceo film kako se gips ne bi video.

"Tonight..."