Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

среда, 26. октобар 2011.

The Three Musketeers (2011)


Kod nas nazvan: Tri Musketara
Žanr: Akcija | Avantura | Ljubavni
Režija: Paul W.S. Anderson
Glumci: Logan Lerman, Matthew Macfadyen, Ray Stevenson...

Priča:
Mladi D'Аrtanjan usijane glave zajedno sa tri bivša legendarna ali nesrećna Musketara kreću u borbu kako bi porazili prelepog dvostrukog špijuna i njenog zlog poslodavca koji imaju nameru da zadobiju tron Francuske i uvuku Evropu u rat.

Moj osvrt:
Braćo i sestre, evo mene ponovo iz bioskopa. Čitam sada malo komentare o filmu i uviđam silne kritike na račun menjanja stvari iz knjiga, tipa kako je ovaj film uvreda za knjigu bla bla bla bla. To može samo da kaže neko ko nije ni otvorio ovo remek delo Aleksandra Dime. Svi koncepti iz knjige su ispoštovani, upoznavanje D'Аrtanjana i izazovi trojici musketara, smicalica koje smišlja Kardinal, ženski dupli špijun. 


Ono što je izmenjeno tiče se samog kraja, ali nikako nije izmenjena suština. Ta promena su cepelini koji su ubačeni u film kako bi završnica bila što spektakularnija, pošto u knjizi ona to nije. Ako to nije dobar razlog za izmene, onda ne znam šta je. Pretpostavljam da je knjiga ispoštovana 100% kako bi film svim tim kritičarima bio dosadan. Mislim da sam svim ovim dovoljno rekao i o priči. Gledao sam film u 3D tehnici i iskoristili su je maksimalno. 


Bio sam veoma skeptičan kada sam video glumce koji glume musketare. Ustvari jedini koji sam znao da će biti ok je Rej Stivenson. On nije ok, on je fenomenalan i pravo je otelotvorenje Portosa i sigurno najbolje otelotvorenje tog lika u svim filmovima o tri musketara. Ovo sigurno nisu najbolji glumci koji su glumili musketare, pogotovo ako se setimo da su te likove glumile veličine poput Malkoviča, Ajronsa, Depardjea, Saterlenda... To stoji. Ali stoji da je ovo ubedljivo najbolji izbor za musketare ikada napravljen. Ova tri lika su prava otelotvorenja Atosa, Portosa i Aramisa iz knjige koju sam pročitao. Čak i Logan Lerman sjajno pristaje za ulogu D'Artanjana iako sam bio više nego skeptičan po tom pitanju. 


Od ostalih glumaca, Bakingema glumi Orlando Blum i on je sasvim OK. Kardinala glumi Kristof Valc, koji je dobio Oskara za fenomenalnu glumu u Inglourious Basterds. I na kraju dolazi moj favorit u ovom filmu. Moje drage dame, vi ste bez konkurencije ono najlepše što oko može videti. Ne postoji dovoljno dobar epitet kojim mogu opisati Milu Jovović u ovom filmu. Možda bi "Breathtaking" bio nešto najbliže. 


Naravno, njena gluma je kao i uvek veoma dobra. Sam kraj menja sudbinu njenog lika za razliku od knjige i nagoveštava nastavak, ali to uopšte ne smeta.Još je tu dosta dobrih glumaca ali ne bih sve pominjao. Na kraju ću vam samo reći da ne slušate kritike koje pljuju po nekom filmu, ne slušajte ni mene kada to radim i pogledajte svaki film. Ovaj svakako vredi pogledati. 


Ako ste u mogućnosti, što pre zauzmite sedište u sali nekog bioskopa i uživajte u nečemu što izgleda fenomenalno, prepuno je dobrog humora, poštuje roman po kom je napravljeno i zanimljivo je od početka do kraja.

Zanimljivosti:
Kristof Valc je rođen istog datuma kada i legendarni Čarlton Heston. Još jedna stvar koju dele je da su obojica glumili Kardinala Rišeljea.

Naj scena:


Prva zajednička borba D'Artanjana i musketara protiv kardinalovih gardista. U borbama je korišten sjajni fazon sa usporavanjem snimka koji je prvi put viđen u filmu 300.

Moja ocena: 7/10

Нема коментара:

Постави коментар