Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

среда, 19. октобар 2011.

Carriers (2009)


Kod nas nazvan: Epidemija
Žanr: Drama | Horor | Triler
Režija: David Pastor, Àlex Pastor
Glumci: Chris Pine, Piper Perabo, Lou Taylor Pucci...

Priča:
Smrtonosni virus već uveliko hara. Četvoro prijatelja su na putu do utočišta i uz put moraju da prebrode mnoge probleme kako bi ostali nezaraženi.

Moj osvrt:
Što se tiče ideje, ona je već izlizana. Međutim ovde su koncept zaraženih malo izmenili. Ti zaraženi se ne pretvaraju u zombije ili nešto slično, već su jednostavno bolesni i ubrzo umiru. Iz ovog razloga ne vidim baš zašto je ovo horor film ali dobro. Generalno, ono što je najveći kvalitet u filmu su nekoliko upečatljivih scena. Zbog samog koncepta ja sam pomislio da će mi možda i biti dosadan, ali su film lepo začinili sjajnim scenama tako da sam na kraju bio sasvim zadovoljan rezultatom.


Scene vezane za čoveka sa kćerkom, za doktora koji se na svoj način bori protiv epidemije, ova Naj scena koja je opako jeziva i nema šanse da vas ostavi ravnodušnim... sve one garantuju da će vam ovaj film biti sasvim ok za ubiti nešto više od 80 minuta. Gluma u filmu je dobra pa tu nemam zamerki. Što se tiče nekih negativnih stvari, ni tu nemam nešto posebno da dodam. Možda je kraj malo nedorečen i ta odluka da se ide baš tamo ali dobro. Ovo je ok film od kog nisam očekivao ništa posebno tako da ne treba biti zakeralo kada je on u pitanju.

Zanimljivosti:
Kada u jednoj sceni Mercedes obiđe ok SUV-a koji blokira put, vidi se da mu curi ulje po putu. Kada se vrate do SUV-a kasnije, put je potpuno čist.

Naj scena:


Brajanova odluka.

Moja ocena: 6/10

Drugo Mišljenje: Carriers (2009)

Нема коментара:

Постави коментар