Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

недеља, 9. октобар 2011.

Android Apocalypse (2006)


Žanr: Naučna Fantastika | Triler
Režija: Paul Ziller
Glumci: Wendy Anderson, Scott Bairstow, Ian Black...

Priča:
Čovečanstvo mora da preživi.

Moj osvrt:
Zašto sam u odeljku Priča bio ovako štur? Kopirao sam ono što piše na imdb-u iz prostog razloga što ni sam nisam siguran šta se ovde dešava. U nekoj dalekoj smo budućnosti. Ti androidi su humanoidi i tu valjda postoji neki zlikovac koji ima tajni plan da zagospodari pomoću njih, iako su oni na prvi pogled u službi naroda. Kada čujem nešto kao "Čovečanstvo pokušava da preživi" očekujem neku veliku borbu, neke katastrofe i slične pizdarije.


Ovde smo dobili sledeće. Jedan čovek ne poštuje zakon i uhapšen je i šalju ga da služi kaznu kod, pogaćate već, onog zlikovca. Jedan humanoid nije baš poslužio svrsi pa i on treba da bude poslat tamo. Ova dva lika beže pa imamo kopiju Bekstva u Lancima. Ako ste gledali to znate o čemu pričam. Ta dva lika se krljaju sa nekim robotima i non stop se raspravljaju što ume žestoko da ide na nerve. Valjda je cilj ovog filma bio da se pokaže kako mašina može da ima ljudskost ili tako nešto.


Za mene je jedina svetla tačka bilo pojavljivanje Krisa Džerika koga su totalno loše iskoristili ovde. Kao klinja sam pratio Američko rvanje, i sećam se kada se ova dileja od čoveka pojavila za vreme WCW ere. Ovo sadašnje sranje nije ni blizu te zabave tada. Iskreno ovo može da bude ok nekome ko u životu nije pogledao ništa naučnofantastično i ko nije pogledao više od 2,3 filma u životu. Voleo bih da grešim ovog puta ali plašim se da ne.

Zanimljivosti:
Film odaje počast filmu Rambo III korišćenjem sledećeg dijaloga:
-Who are you?
-Your worst nightmare.


Naj scena:


Krljanje sa nekim robotima.

Moja ocena: 2/10

Нема коментара:

Постави коментар