Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

субота, 29. септембар 2012.

Les visiteurs (1993)


Les visiteurs (1993) on IMDb
Alternativni naziv: The Visitors
Kod nas nazvan: Posetioci
Žanr: Komedija | Fantastika
Režija: Jean-Marie Poiré
Glumci: Christian Clavier, Jean Reno, Valérie Lemercier...

Priča:
Plemić iz srednjeg veka i njegov sluga greškom senilnog čarobnjaka, umesto nekoliko sati u prošlost, poslati su u daleku budućnost.

Moj osvrt:
Putovanje kroz vreme je ideja koja uvek privuče pažnju. Naravno, mnogi se izgube u toj ideji i ne naprave ništa posebno. Na svu sreću, to nije slučaj sa Posetiocima. Imamo dva lika iz srednjeg veka koji stižu u 1993. godinu. Naravno, tu i sami možete zamisliti na kakve sve probleme nailaze njih dvojica u privikavanju na novu sredinu. 


Ono što se meni dopalo, film se nije zasnivao samo na gegovima i urnebesnim postupcima ta dva lika koja su zaluatala u vremenu. Da je to slučaj, film bi bio jednoličan i postao bi pre ili kasnije dosadan jer teško da bi izgurali sa istim tipom fazona do njegovog kraja. Svi ti gegovi i komične scene gde se dva glavna lika sukobe sa razlikama u odnosu na njihov svet su samo usputne stvari u glavnoj priči. Ono što se meni naročito dopalo je to što su likovi sreli svoje potomke ali u prilično neočekivanim ulogama. Tu se ova komedija fino sprda sa klasnim razlikama, sa malograđanštinom, sa ustaljenim principima... U svemu tome imamo gomilu sjajnih likova i ako ste gledali bilo koju uspešnu francusku komediju onda znate šta tu možete očekivati. 


Još jedan veliki kvalitet je što je film užasno dinamičan. Konstantno imamo neku jurnjavu, frku, probleme koji se samo gomilaju, brze dijaloge... i sve je to nafilovano solidnim humorom i sjajnim gegovima. Pomenuću još i dobro iskorišćenu genijalnu numeru Enae Volare. Les Visiteurs je zabavna, dinamična komedija sa odličnom glumačkom ekipom koju toplo preporučujem svima.

Zanimljivosti:
Kada Godfroj dolazi do imanja koje pripada Beatris, on se žali da više nema ni hektara šume. Hektar je mera koja je uvedena za vreme Francuske Revolucije tako da Godfroj nikako nije mogao znati za nju.

Naj scene:


Sprdanja sa klasnim razlikama.

Moja ocena: 6/10

4 коментара:

  1. Istina. A i njih dvojica su mi jako dobri u ulogama. Čini mi se da su baš uživali dok su snimali ovo

    ОдговориИзбриши
  2. nisam vise anoniman :D16. октобар 2016. 18:40

    Juce sam sasvim slucajno saznao da su izbacili nove Posetioce i odusevih se kad sam cuo da ovog puta nije britanska produkcija vec je u pitanju stara francuska ekipa, plus da se prica nastavlja tamo gde je stala u drugom delu.
    Reko' ovo ce da bude do jaja, ne moze da omasi.
    Zajebah se opasno.
    Posle pola h sam bio primoran da gasim masinu.
    Jbt, ne secam se kad je poslednji put izasla neka valjana komedija.


    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako ne računam animirane filmove, iskreno ni ja se ne sećam. Možda je i bilo nešto ali mi ne pada na pamet. No, biće sutra ili prekosutra na blogu preporuka za dobru komediju. Nije nova ali je malo poznata i vrhunska :)

      Избриши
    2. nisam vise anoniman :D16. октобар 2016. 18:51

      Opaaa! Moze. :D
      Nadam se da je nesto sto nisam gledao.

      Избриши