Bride Wars (2009) on IMDb
Kod nas nazvan: Rat Među Nevestama
Žanr: Komedija | Ljubavni
Režija: Gary Winick
Glumci: Kate Hudson, Anne Hathaway, Candice Bergen...

Dve najbolje prijateljice postaju neprijatelji kada im venčanja budu zakazana za isti dan.

Braćo i sestre, kada se osvrnem na početak bloga, ne mogu da se otmem utisku da su te recenzije prilično siromašne a neke čak i jadne. Ne kažem da su sada i ove sjajne, ali barem liče na nešto. Ponudio sam da birate recenzije za koje biste možda želeli nov tekst, ali za divno čudo, do sada nije bilo zahteva. Zašto sada ovo pišem? Pa dobro, kao što i razlog poraza svakog današnjeg srpskog sportiste nikada nije on sam, već prokleta povreda, nevreme, trava, vrućina, petak trinaesti, uroci, crne magije, ružni protivnici koje je baš danas krenulo... tako i ja moram da opravdam ovu bednu recenziju nečim.

Šta je to čime pravdam ovo skoro pa ništa što ću našvrljati. Ništa drugo nego najbednija komedija koju sam u životu pogledao. Ok, kontam da od filma čiji je naslov Bride Wars ne možemo očekivati bog zna šta, nisam ni sam to očekivao. Prvo što sam pomislio je "moja draga voli ovakva sranja, hajde da joj učinim plezir". Elem, njoj sam brzo navukao san na oči a sebi sam digao pritisak ovom glupošću. Imamo dve buduće neveste, inače najbolje prijateljice, koje ratuju zbog retardiranog razloga. En Hedavej i Kejt Hadson su glumice koje mi baš i ne obećavaju da će film biti toliko retardiran, ali i to se desilo. Bukvalno, ali BUKVALNO sve što valja videćete u traileru.

Razlog svađe će vam biti cool ako ste neko ko smatra da je Opra Vinfri posisala svu pamet ovog sveta, da je strašan psiholog i daje odlične savete, jer ove devojke baš deluju tako, kao da ih je obrazovao jedan glupavi TV proizvod. Mislim, venčanja su im zakazana isti dan. Možeš misliti. Nikom nije palo na pamet da organizuju zajedno svoja venčanja ili tako nešto. Ako je baš sve tako glupavo, barem sam očekivao mnogo smicalica koje će ove dve devojke praviti jedna drugoj. Šta sam dobio? Pogledajte trailer i videćete sve.

Devojčice od najranijih godina maštaju o venčanju i ceo im se život svodi na venčanje, posle nekog nemilog događaja shavte da ono što su 30-tak godina radile i o čemu su maštale nije ono glavno u životu... sjajno. Beavis & Butt-head imaju efikasnije rezonovanje od njih, wc šolja sadrži više informacija od njihovih glava, kamen razmišlja bolje od njih. I meni to treba da bude smešno? Ok, film ima par nekolikosekundnih smicalica, film ima Kejt Hadson i En Hedavej... barem mi nisu servirali neke jadnice...

Nekoliko žena i devojaka igrača Red Sox-a su bile statistkinje u scenama sa venčanja. Film je trebao biti tinejdžerska komedija sa mlađim glumicama. Prvi film za koji je Kejt Hadson producent. Da ne bi osetio neizdrživ bol, mozak autora recenzija sa ovog bloga je tokom filma Bride Wars pasao travu na nekoj zelenoj livadici prepunoj ovčica.

Neke jedva zanimljive smicalice.

Moja ocena: 2/10