Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

среда, 17. август 2011.

Knocked Up (2007)


Kod nas nazvan: Zaglavilo Se
Žanr: Komedija | Drama | Ljubavni
Režija: Judd Apatow
Glumci: Seth Rogen, Katherine Heigl, Paul Rudd...

Priča:
Za Ben Stouna, čoveka kome je provod sve, poslednja stvar koju bi očekivao je da mu njegova veza za jednu noć javi da je trudna.

Moj osvrt:
Ovo spada u neki nov talas komedija koje ja ili ne kontam ili su zaista bezvezne. Tu pre svega mislim na užasni Pineapple Express, totalni besmisao svega. Ovaj film počinje lepo. Imamo totalnog idiota koga naravno tumači Set Rogen, imamo karijeristkinju koju tumači preslatka Ketrin Higl. Ona izlazi sa svojom sestrom da bi proslavila unapređenje i tu sreće njega. Ta noć im menja živote. Od momenta kada ona zatrudni i javi mu to, umesto da film postaje sve bolji, film kreće da bude sve dosadniji, sve besmisleniji i sve više zamara.

Tu imamo još jedan par, Alisoninu (Ketrin Higl) sestru i njenog muža. Njihove rasprave su zanimljive i logične kao kada bi se moj deda raspravljao sa svojom praunukom oko načina kako se preskače lastiš. Što je najgore, i ovih dvoje glavnih počinju totalno idiotske rasprave koje relativno brzo ubiju u pojam. A filmotvorcima je valjda bilo u cilju da gledaocima bude važan i taj drugi par. Pošto se oni konstantno svađaju zbog gluposti, u jednom momentu poželite neku manju eksploziju koja bi ih odstranila iz filma. Što je "najbolje", ta Alisonina sestra u momentima kada je trebala nešto bitno da objasni, citirala je Opru.


HA-HaAa
Ono što je definitvno izvuklo ovaj film iz sekcije loših, to je kraj. On je sasvim ok, mada opet, čudo kako se neke osobe lako promene. Kako kaže moj kolega, "Amerikanci smo, lepi smo, šareni smo". Ako budete gledali ovaj film da biste se ismejali, odmah ću vam reći da ste se žestoko prevarili. Ne kažem da nema smešnih situacija, ali ja sam se nasmejao samo jednom, i to jedva. U svakom slučaju, za Pineapple Express, ovo je oskarovac. Inače, ovo je jedan jadan pokušaj da se snimi nešto dobro. Šteta zbog ovako dobre glumačke ekipe...

Zanimljivost:
Reč "fuck" izgovorena je tačno 120 puta u filmu.

Naj scena:

Ben (Set Rogen) objašnjava Alisoninoj sestri gde joj je mesto.

Moja ocena: 4/10

Нема коментара:

Постави коментар