Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

понедељак, 15. август 2011.

Keeping the Faith (2000)


Kod nas nazvan: Veruj u Ljubav
Žanr: Komedija | Drama | Ljubavni
Režija: Edward Norton
Glumci: Ben Stiller, Edward Norton, Jenna Elfman...

Priča: 
Priča o dva prijatelja, svešteniku i rabinu, koji se zaljubljuju u istu ženu.

Moj osvrt:
Oooooo čoveče. Kako je ovo mogao biti vrhunski film. Idemo prvo u prošlost njegove priče. Tu imamo troje nerazdvojnih prijatelja, dva ortaka i drugaricu. Kasnije ona odlazi a njih dvojica ostaju i istom gradu. E sada, ona se pojavljuje, preslatka, prelepa, i naravno obojica se zaljubljuju u nju. Njih dvojica su kralj Edvard Norton, Ben Smarač Stiler i preslatka Džena Elfman, koju verovatno znate kao Darmu iz serije Darma i Greg. Scena u kojoj se ona pojavljuje je sjajna. Kako sam onda tek pomislio da će ovo biti super filmić. O kako sam se samo žestoko prevario, da ne kažem nešto žešće. Kako je film prolazio sve je više bilo praznog hoda i praznih priča.

U romantičnim komedijama obavezno imate svoje favorite, znači lika i devojčicu od kojih očekujete da budu zajedno. Ovde mi je bilo totalno svejedno... Ustvari nije... lažem... želeo sam da ona spakuje stvari i ode i ostavi dva zamlaćena idiota da jauču u svojim tripovanjima. Ovako je ostalo da gledam kako jedan pravi budalu od sebe a druga budala dobija devojku. Što je najgore, filmu nikada kraja. Znači film je dosadan, besmislen, totalno sam nezainteresovan za likove i TRAJE PROKLETA DVA SATA. Volim romantične komedije, ali baš da traju dva sata, morale bi biti spektakularne... To je u istoriji mog filmogledstva pošlo za rukom samo Tin Cup-u. To ako niste gledali, ne zezajte se. Odmah to pogledajte i uživajte u životu. Ovo preporučujem samo mazohistima, i ako se odlučite, poslušajte moj savet: Obavezno ovo gledajte sa dragom osobom, ako je njoj/njemu lepo, lakše ćete ga odgledati, ako se oboje smorite, imate barem šta drugo raditi do kraja filma.

Zanimljivost:
U sceni na aerodromu, jedan od taksista koji drže imena onih koje čekaju drži ime scenariste filma.

Naj scena:
Društvo ponovo na okupu.

Moja ocena: 1/10

Нема коментара:

Постави коментар