Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

уторак, 26. јун 2012.

From Paris with Love (2010)


Iz Pariza s ljubavlju (2010) on IMDb
Kod nas nazvano: Iz Pariza s Ljubavlju
Žanr: Akcija | Kriminalistički | Triler
Režija: Pierre Morel
Glumci: John Travolta, Jonathan Rhys Meyers, Kasia Smutniak...

Priča:
U Parizu, mladić zaposlen u Američkoj Ambasadi povezuje se sa špijunom u nameri zaustavljanja terorističkog napada.

Moj osvrt:
Ovaj film ima sve što bi od njega i očekivali. Da krenemo od akcije. Već sam rekao, ako se ne radi o ozbiljnom filmu tipa Taken, ja zaista podržavam preterivanje kada je akcija u pitanju. Zbog toga sam recimo uživao u četvrtoj Nemogućoj Misiji koja vidim da ljudima nije baš najbolje pala. Razumem ih u potpunosti jer ako ste posmatrali to kao ozbiljan film, verujem da ste bili besni na kraju. Ovde je akcija potpuno neozbiljna. Imamo buckastog Travoltu koji izvodi akrobacije koje čak ni Tom Kruz ne izvodi u nemogućoj misiji, imamo totalno nerealne oružane sukobe, imamo nenormalne jurnjave automobilima... Međutim to je ovde dobrodošlo. 


Postoji jedan problem. Film je siromašan u nekim drugim aspektima i mislim da su morali da ubace još ludačke, zanimljive akcije da bi nadoknadili propuste. Druga stvar koju očekujete je humor. On je dobar, pre svega jer imamo dobrog starog Džontru, čoveka koga sam uz Kejdža počeo da gotivim posle genijalnog Face Off-a. Ovde je onakav kakav i treba da bude, ležeran, u fazonu najvećih boliđokisa, ali uz to veoma smrtonosan. Problem: njegova harizma definitivno nije dovoljno iskorišćena u filmu. Evo malo ozbiljnijih problema. 


Pre svega tu je priča koja mi baš i nije najbolje legla. Jednostavno, ona je samo slabašna podloga ovde. Povremeno me je zainteresovala ali jednostavno nema određeni cilj osim da bude prilepak priči o odnosu dvoje likova u filmu. Čini mi se da su samo imali ideju da će priča kulminirati prepatetičnom završnicom. Drugi problem je takođe veliki. Reč je o glavnom liku. Ris Majers je ok glumac i nemam ništa protiv njega ovde ali njegov lik je jadno napisan čak i za ovako neozbiljan film. Pre svega je školarac koji želi biti agent pa je tu kao sušta suprotnost opakom baji (Džontra) kome postaje pomoćnik. Nekako mi je to previše neozbiljno i milion puta već viđeno. 


I onda u neozbiljan akcioni film ubace prepatetičnu vezu njega i prelepe mu verenice. To je možda i najgori deo filma zato što je toliko predvidiv i providan da ćete relativno brzo videti kako će film da se razvija i završi. Da nije Travolte, njegove harizme i glume, verovatno bi ovo bila totalna propast. Ovako, imamo filmić koji je sasvim fin za pogledati, ali ništa više od toga.


Zanimljivosti:
Kada Karolina ulazi u Džejmsov apartman, jasno se može videti knjiga "Nikita" koju je napisao Luk Beson a potom režirao i istoimeni film.

Naj scena:



"Now tell me that wasn't some impressive shit"

Moja ocena: 5/10

Нема коментара:

Постави коментар