Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

уторак, 28. март 2017.

Leap Year (2010)


Žanr: Komedija | Ljubavni
Režija: Anand Tucker
Glumci: Amy Adams, Matthew Goode, Adam Scott...

Priča:
Ana Brejdi planira da putuje u Dablin kako bi zaprosila svog dečka, Džeremija na 29 februar zato što, prema irskoj tradiciji, muškarac koji dobije bračnu ponudu na ovaj dan ne sme da je odbije.

Moj osvrt:
Od romantičnih komedija sam odavno odustao. Eventualno sam gledao sa suprugom ali pošto sad filmove uglavnom gledam sam, nisam rad ovoj vrsti zabave. Tačnije nije da nisam, ali ću pre pogledati nešto sa starijim likovima jer su veće šanse da njihove priče nisu isprazne. No, ovo se našlo među predlozima, ima Ejmi Adams i Metju Guda pa nije to tako strašno izgledalo u startu. Morao sam prepustiti ženi u meni da dominira i eventualno uživa u filmu. 

Priča je ona standardna za ovu vrstu filmova, prljavi lik i čista devojka, razlike među njima, neprijateljstvo, svađe i na kraju ih ti razdori čine simpatičnim i kao stvorenim jedno za drugo. To smo gledali milion puta ali nije to loše ako se odradi kako treba. Što se ove izvedbe tiče, nit smrdi nit miriše. Niti vidimo neko kolosalno neprijateljstvo među njima, niti su izvukli ono najbolje iz razlika kako bi servirali urnebesan humor. Srećom su glumci simpatični, likovi podnošljivi i sve je ovo delovalo pitko. 

Veliki plus filma je što se ovo dešava u Irskoj. Braćo i sestre, ne pamtim kada sam ovoliko uživao u scenama. Naravno ne mislim na radnju koja se odvija, mislim na predele, prirodu, zamke, zalaske sunca, nevremena, zelenila, vodu... ma sve. Ne znam da li ste fan ovakvih stvari ali meni je ovo bio praznik za oči. Komotno bih mogao gledai Igre Smradi kad bi se odvijale u ovom okruženju. 

No, ono što je falilo je da se u potpunosti iskoristi taj irski mentalitet. Tek ponegde vidimo te simpatične likove, njihove šale, gegove i postupke koji svakako izmame osmeh. Upravo su mogli da igraju na kartu nenaviknutosti glavnog ženskog lika na ovako nešto. Ima i toga, pogotovu u odnosu ovo dvoje, ali mi je falilo barem još malo humora na tu kartu. Van humora, čini mi se da je i Irska osvajala ovu devojku, ne samo njen saputnik. Dodajte na sve ovo i sjajnu muziku. Zaista je lepo bilo čuti Irish Rover-a, I Tell Me Ma pa i druge stvari koje nisu baš iz Irske. 

Pošto sam se dotakao i muzike i estetike, moram malo o ovoj naj sceni. Priroda noću izgleda sjajno, Dream a Little Dream of Me je savršeno iskorišćen za ovaj momenat. Iako do tog momenta nisam video ni malo hemije među likovima, sve mi se to jako dojmilo. Bio je to jedan sjajan momeant lepe emocije. Još vrlo malo takvih momenata je servirano u filmu. Više smo gledali one šablonske scene tihe patnje i velikih priča. Takvih stvari mi je zaista preko glave. 

Da se vratim na početak i ono što sam rekao da više volim kada su likovi u ovim filmovima stariji. Obično su ti likovi prešli neke gluparije u životu koje su karakteristične za mlađe dane, proživeli su sve i svašta i onda treba da serviraš nešto što kod njih budi lepe emocije. Kod mlađih likova je uvek isto. Jedno je srećno ali ipak nije to tako kao što izgleda. I naravno problemi se otkriju naprasno i u poslednjem momentu sledi preokret. Drugo već odavno pati ali eto, sad ima razlog za novu patnju ili ljubav. Mnja. Mogli su nam servirati nešto drugo za promenu. Ili makar da nam ništa nisu servirali, možda bi bilo bolje. 

Žena u meni je očekivala da će navijati za neke romantične scene. Na žalost, ovi likovi, iako simpatični, nisu uspeli da stvore neku hemiju. Tek povremeno vidimo nešto. Više se tu poentira na pojedinačnim momentima humora. Ali na kraju krajeva, ne mogu da kažem da mi je bilo dosadno ili da sam se nervirao gledajući ovo. Naprotiv. Uživao sam u Irskoj, ovaj dvojac mi je jako simpatičan pa sam ovo prihvatio kao rutinski filmić koji će eventualno malo podići raspoloženje. Malo li je na ovaj predizborni period koji nam svima izaziva mučninu.

Zanimljivosti:
Metju Gud je izjavio kako je ovo bio jedan od najgorih filmova te godine. Pristao je na ulogu zato što je mogao da putuje kući u London vikendima. Zamak koji dva glavna lika posećuju je Rock of Dunamase u County Laois. Oni nisu bili zaista tamo, već je zamak dodat specijalnim efektima. Film je rimejk bolivudskog filma Jab We Met. Most na kom Ana i Deklan vode razgovor o njegovoj bivšoj verenici je St. Stephen's Green u Dablinu.

Naj scena:

Dream a Little Dream of Me..

Moja ocena: 5/10

четвртак, 23. март 2017.

Silence (2016)


Kod nas nazvan: Tišina
Žanr: Avantura | Drama | Istorijski
Režija: Martin Scorsese...
Glumci: Andrew Garfield, Adam Driver, Liam Neeson ...

Priča:
U 17. veku, dva portugalska sveštenika putuju u Japan kako bi propagirali Katolicizam i pronašli svog mentora o kom kruži glasina da se odrekao vere.

Moj osvrt:
Skorseze je bez ikakve sumnje jedan od velikana. Svaki njegov film ima potpis, njegovi likovi su memorabilni, njegovi filmovi su garantovani kvalitet. E taj isti Skorseze je uspeo da napravi neopisivo smeće od filma po imenu Silence. Pre nego što dignete glas svi koji se protivite, dozvolite da vas ubedim da ovaj film ne samo da vređa pripadnike bilo koje druge vere osim hrišćanske, ovaj film vređa i hrišćane big tajm. Ako to sami ne shvataju, onda zaista treba da se zapitaju u šta to veruju. Ovo je film koji je pravljen po narudžbini popova koji sa duhovnim imaju mnogo slabije veze nego sa materijalnim. Ako vam kažem da je imao premijeru u Vatikanu, sve sam vam rekao. Ovo je zaglupljeno do krajnjih granica. Ovo je prazno jer ne govori ništa. Ovo nema suštinu. Ovome sam poklonio četvorku jer svaka scena izgleda kao prokleti spektakl  - ali samo izgleda. Zagrebite samo malo i videćete da ispod leži propagandno đubre neopisivih razmera. 

Na početku vidimo sveštenika (Nison) koji gleda kako mu sveštenike saborce muče kako bi se odrekli religije. On kaže da su sveštenici sami tražili da budu mučeni kako bi dokazali svoju veru. Jel to suština uzvišenog verovanja? Jel to dokaz vere? Da li Biblija kaže u nekom od zakona ili pravila "daj drugom da odseca udove tvoje kako bi pokazao veru svoju"? Da li si ovim učinio veliko delo? Da li si ovim ubedio da je tvoja vera jaka ili si nesposoban da napraviš nešto dobro pokazavši do čega je tvoja vera dovela? Ako ćemo u detalje, Hrist nije tražio da bude razapet kako bi pokazao da su njegovi stavovi ispravni. Ne pokazuješ veru time što ćeš od sebe napraviti mučenika i patetičnog idola. Veru pokazuješ tako što ćeš postupati po njoj i biti ono što ona zapravo i jeste. 

Elem, do sveštenika u Evropi dolazi vest da se brat sveštenik Nison odrekao vere. To oni primaju u neverici i kreću na put u Japan da ga pronađu. Kada dolaze u neko japansko selo vide težak položaj hrišćana. Oni su progonjeni, pate i održavaju verske obrede u tajnosti. Čekaj, stani, šta, kako, zbog čega? Ovi ljudi u filmu su takvi da im je svrha da pokažu da su hrišćani, da se kriju, da budu mučeni i to je to. Bukvalno ništa drugo tu ne vidite. Tu dolazimo do suštine - čovek se koristi na najljigaviji mogući način za promociju nečega. Još jedna stvar je što vas film do ovog momenta ničim nije uputio niti ubedio u ovo što gledate. Odakle ta patnja. Kako su Japanci uopšte prihvatili Hrišćanstvo i postali toliko opčinjeni, šta ih je privuklo, šta su pronašli u tome, kakvu lepotu su otkrili? Aaaa pa nema toga bato. Njihova svrha je da pate i to je to. Jel to onda svrha vere? Jesu li ovi ljudi ovde da glume novog Jova? Film je prepun aluzija na Bibliju i Hristovu priču. Na žalost premalo stvari vezanih za istinsku veru ima. O tome kasnije. 

Imamo obred krštenja u tajnosti i na kraju tog obreda roditelji pitaju sveštenika da li su oni sada u raju. Da ponovo napišem sva ona pitanja? Gde je ovde vera? Gde su ovde postupci? Ovde imamo verovanje u pravila, u nešto što su pogrešno razumeli. I sada dolazi dotle da oni kontaju da ipak ne idu u raj na takav način. Smor jebiga, ali šta da se radi, idemo dalje. Možda ćemo sutra doći u situaciju da nas muče da dokažemo svoju veru. Veru u ŠTA? Šta mi nudiš van popovske demagogije? Ništa. Jel to vera? Jel to ono u šta verujete? Jel priča o Jovu nešto što poštujete? Da li biste za Boga dali život vašeg deteta? Da li biste mu oprostili ako ga On uzme? Dolazimo dotle da ovi ljudi pate zbog vere a praktično ne znaju u šta veruju. 

Zar jedno od Božjih zapovesti ne kaže kako ne treba da imaš idola. Pogledajte dolazak ovih sveštenika među napaćene vernike. Ako ovo nije idolopoklonstvno, ja ne znam šta je. Ljudi su spremni dati život za njih, ljudi se muče, pate i jedini spas vide u sveštenicima. Šta vam ovaj popovski film govori? Da te Bog sluša samo kroz posrednika u mantiji. Da li zaista verujete u to? Zar ti manitijaši ne osudiše Hrista u koji je stub vere? Da li su vaš Bog i vaša vera vredni vašeg života ili je to ipak vaš pop. Nemojte misliti da sad pljujem po ovom zanimanju. Popove delim na dobre i loše ljude. To je to. Ovde pričam o ciljanom bezobrazluku koji ovaj smrdljivi film prodaje. Pogledajte onda kako Japanci ulažu najveći trud u to da nateraju sveštenika da pogazi svoju veru. Znači ako on pogazi, onda ništa više nije vredno. Kako onda ovo ne vređa iskrene hrišćane? Ima i gore, o tome uskoro. 

Rekoh već da vidimo kako likovi pate i veruju u tajnosti. Rizikuju mnogo zbog onog u šta veruju. I onda dolazi scena kada treba da istupe, da pokažu koliko je njihova vera jaka. Upravo tada se okreću jedni protiv drugih. Upravo tada gledaju u drugog tražeći izlaz kako njihov život ne bi bio ugrožen. Ali sveštenik je i dalje zaštićen. Zašto? Šta ovo govori? Da ljudi treba da se okrenu jedni protiv drugih kada je test njihove vere u pitanju? Da čovek treba da isturi tuđu glavu? Da sveštenik kao idol, kao glavni predstavnik vere treba da ćuti dok neko drugi rizikuje? Da, sjajno. Mene ovo kao ateistu ne vređa, ali da sam hrišćanin, bio bih jako besan da se ono u šta verujem prodaje ovako ljigavo. Zapravo ovde vere i nema, ovo je samo demagogija, ovo su samo simboli koji zarobljavaju čoveka. 

Ceo film pršti od aluzija na Hrista. Ne kontam zašto Skorseze nije uzeo priču o Hristu i snimio još jedan film na tu temu. Ovako je napravio isto to samo menjajući vreme i likove. Konstatno vidimo segmente koji užasno podsećaju na bilo šta što smo videli i pročitali na temu Hristovog života. Umesto da snimi film o tome, poštovani režiser je snimio film o popovskoj demagogiji, iskorišćavanju Hristovog imena i ljudima koji nemaju svrhu osim da pate za simbol, za idola, ne znajući zašto, šta je zapravo to u šta veruju. Oni nemaju svrhu osim da pate kako bi sveštenikov lik rastao. Smrdljivo do krajnjih granica. 

Ceo film se svodi na jedno te isto, na mučenje kako bi čovek pogazio ono u šta veruje. To ćete i gledati non stop. Konstantno neko treba da pogazi svoju veru ili će nadrljati. Ponavljam pitanje, da li tako pokazuješ snagu svoje vere? Ni jednog momenta likovi ne pokušavaju da pokažu šta njihova vera zapravo jeste, čime se vode? Oni samo pokazuju fascinaciju simbolima, rečima urezanim u kamen. Uz sve ovo ide sveštenikov monolog koji se svodi na isto, na patnju što zapravo ne čuje Boga i pitanje da li je on tu. Ceo film je, od prvog do poslednjeg momenta jedno izuzetno mučenje. Odavno mi nije bilo mučno gledati ovako nešto. Skoro tri sata bezobrazluka, praznine, odsustva smisla i suštine. Zašto? Zbog čega? Zbog idolopoklonstva? Sbog smrdljive patetike? Šta si hteo, da me ubediš u veličinu verovanja? Pa trebao si mi dati veru i postupke za tako nešto, a ne idole, simbole i bajku. 

Hajde da povučemo paralelu između Braveheart-a i ovoga. U oba slučaja imamo mučenje da bi se čovek odrekao onog u šta veruje. U Braveheart to ima smisla. Čovek koji je bio najveći borac za slobodu mogao je da se odrekne principa ili da odluči drugačije. I jedno i drugo odjekuje i ima uticaj. Recimo da se odrekao principa - ljudi bi nastavili da pate i živeli bi kao i do sada, ako ne i gore. Da je ostao dosledan - to bi bio pokretač. Videli ste epilog, doveo je do nečeg velikog, do promene, do revolucije. Pogledajmo sada situaciju ovde. Recimo da se sveštenik odrekao religije, šta bi se desilo. Ljudi bi nastavili da pate a možda bi i stradali. Možda bi im i vera bila dovedena u pitanje. Jel to iskrena vera? Recimo da je sveštenik ostao dosledan do kraja. - ljudi bi nastavili da pate a možda i bi i stradali.. U čemu je suštinska razlika? Nema je. Ovo je priča jednog sveštenika koji je postao idol. Vera i ljudi su svedeni na objekte koji treba da vazdignu ovog lika u carsko nebesko. 

Rekoh već da nema ni V od vere u ovom filmu. Zašto to kažem? Zato što ne vidimo ni jedan jedini postupak vezan za veru, ne vidimo postupanje po onome u šta veruješ, ne vidimo šta oni propagiraju svojom verom. Vidimo samo masku, vidimo šablon, vidimo gomilu pravila koja je nametnuo čovek. Ovde izgleda kao da je vera proizašla iz ikone, iz predmeta, iz crkve. Ne, braćo i sestre, vera je inspirisala sve te stvari kao što je vera i inspirisala gomilu budala da se koriste njome kako bi došli do zarade. Upravo to radi i ovaj ljigavi film. Mene kao ateistu baš briga. Smatraću ove stvari glupavim i promašenim. Ponavljam, da sam vernik, bio bih jako uvređen ovim. Ako bi moja vera bila ograničena religijom i ako bi značila patnju zbog uzdizanja nekog tamo bradonje koji pati jer mu se Bog ne obraća, zapitao bih se u šta ja to verujem.  

I taman pomisliš da ne može gore, vidiš onda način na koji su predstavljeni Japanci. Oni su sad ovde nerazumni zlikovci, likovi kojima je jedina funkcija u životu da muče hrišćane. Oni se sprdaju i šale u to ime. Ja bih posle ovoga naterao Skorsezea da odgleda sve Kurosavine filmove jedan za drugim, čisto da vidi koliko je bezobrazan. Ne kažem to samo zato što su ovi likovi bezdušne, okrutne karikature. Kažem to zato što ni ne čujemo njihovu priču. U vreme dešavanja, upliv nove religije na teritoriju nije mala promena. Hajde da vidimo šta to zapravo znači za Japan. Ne, mi to ni ne vidimo. Tu dolazimo do dve stvari. Jedna je egocentričnost tj. isključivost. Dok zli Japanci kažu "sklonite se odavde i verujte u šta hoćete a nama ostavite ovo naše" Hrišćani kažu "samo naša vera je istinska i prava". Pa bravo. 

Druga stvar zbog koje sam jako besan je licemerje najgore vrste. Zamislite sada da je u tamo nekom veku neko došao u hrišćanske zemlje pokušavajući da prodaje svoju veru. Sigurno bi bio lepo dočekan. Eeee tu smo. Razlog zbog koga mi se ovaj film posebno gadi je što žmuri na jedno oko, žmuri na oko koje gleda u ogledalo. Ne, niko nikada nije čuo za proklete inkvizicije i zlo koje su nanosili. Ma neeee ,to su bili vaspitači. MARŠ. Zašto niko nema muda da napravi film koji bi se bavio ovim zlima. Ma joook, hajde da napravimo generičke zlikovce i namestimo da su jadni hrišćani ugroženi. Dok su ovde na desetine jadnih ljudi umirale zbog vere u hrista, u isto vreme u Evropi su hiljade umirale samo zato što je posumnjano da ne veruju. Kako bi objasnio koliko je njegova vera jaka, sveštenik kaže kako je gledao mnoge da umiru sa imenom svog Boga na usnama. A šta je sa onim što su umirali u ime tog istog Boga? Ništa a? Izgleda da se samo životi Hrišćana računaju. Kako možeš da osudiš nešto kada radiš isto to, pa možda i gore. 

I izdržao sam mučenje do samog kraja da vidim šta će Skorseze da izvede. Barem sam se nadao da će imati kvaku da odradi to na dobar način. Braćo i sestre, Skorseze je naprasno ostao bez muda i nije smeo da žrtvuje svog lika ali ni da ga uvalja u blato. Tu nam je servirao spektakl za popove, bajkovitu majstoriju prve vrste koja apsolutno opravdava nebitnost običnog čoveka i idolopoklonstvo bez ikakvog povoda i smisla. Kako da uvidim veličinu vere kada ne vidim ni najmanji razlog zašto likovi veruju u nju. Kako da smatram da je ona dobra kada likovi bez ikakvog razloga gube glavu zbog nje? Kako da joj znam srž kada likovi veruju u bajku umesto u princip? Kako da cenim čoveka kada je iskorišćen kao nebitni objekat za uzdizanje drugog? Kako da se divim veličanju i idolopoklonstvu kada idol nije napravio ništa osim što je doneo smrt. Kako da mu verujem da njegova religija donosi mir kada ona na ekran servira samo sukob. Kako da verujem nekom ko sudi nečemu što i sam radi? Silence je loš, očajan, jadan film. Silence je uvredljiv do krajnjih granica. Silence je bezobrazan i nadasve licemeran. Silence je sramota koju žalim što sam pogledao.

Zanimljivosti:
Premijera filma je održana u Vatikanu. Skorseze je tokom snimanja tražio potpunu tišinu. Adam Drajver je izgubio oko 25kg za potrebe uloge. Predpremijera je održana pred stotinak sveštenika u Rimu. Nison je izgubio oko 10kg za potrebe snimanja.

Naj scena:

Borba za život drugoga. Zapravo ovde imamo sveštenika koji je svestan patnje drugih i kome nije cilj da čuje Boga već da postupa pravedno. Ali hej, on nije tako bitan ovde. Čovečnost pada pred promocijom svešteništva.

Moja ocena: 4/10

понедељак, 20. март 2017.

Wrong Turn 4: Bloody Beginnings (2011)


Kod nas nazvan: Pogrešno Skretanje 4
Žanr: Horor
Režija: Declan O'Brien
Glumci: Jennifer Pudavick, Tenika Davis, Kaitlyn Leeb ...

Priča:
Grupa studenata se izgubi tokom snežne oluje i pronalazi sklonište u napuštenom sanatorijumu ne znajući da je to dom tri deformisana kanibala.

Moj osvrt:
Kec je bio sasvim ok, dvojka gledljiva, trojka nepodnošljiva. Šta onda može da se očekuje od četvorke? Pre koji dan saznadoh da postoje peti i šesti. Nisam ni imao plan ići posle trojke ali ovo je bilo među predlozima pa mu posvetih pažnju. Odmah vidimo da se radnja neće odvijati po šumama i gorama američke zemlje ponosne gde idu čete deformiteta i odsečene glave pronose. Da li je to loše? Ooo ne. Pogotovu kad se odgleda uvod, ovo ne deluje da će biti promašaj. Spodobe izlaze iz ćelije (na malko debilan način al hajde, daj šta daš, barem nije Vučić uskočio u kadar) i prave opak haos po bolnici. To je izgledalo sasvim korektno. 

Druga stvar iz tog početka su egzekucije. Možda ovo izgleda malo previše kompleksno za ove spodobe jer smo navikli na standardna kasapljenja ali hej, menjaj nešto. Video sam već tu standardni set smaknuća. Zašto ne proširiti spektar. Jedina velika mana su efekti. Nisam očekivao baš kolosalnu realističnost ali ovo je baš slabašno. Naravno, videćete ovde i standardna rezanja, odsecanja i probadanja, pa čak i wtf momente gde lik koristi neku ogromnu bušilicu (gde je nađe u bolnici jbt). Ljudi koji vole ovakve stvari biće zadovoljni (ako zanemarimo ove jedva prosečne efekte). 

I posle tog korektnog uvoda, sve ide napredno, tj na dole. Prva velika mana je predvidivost. Mrzim taj osećaj kad predosetim šta će se desiti a ono se desi na još kretenskiji način. Ok, nekad me i to što očekujem zadovolji izvedbom ali ovde se pretpostavljaju kretenske stvari tipa lik šeta mračnim hodnikom sa dve devojke, sam uđe u sobu, vrisne i vi znate da se on šali. Zašto poblogu? To i nekako, ali lako se predvide neke očigledne stvari koje su ovde trebale biti šok. I vidi se iz aviona ko je ko i šta je šta ali eto, likovi u tom momentu malo izretardiraju i postupe baš kako ste očekivali - kao gomila primata. 

Onda imamo standardni set gadosti koji se ponavlja iz filma u film. Jedno žensko čeljade je sakriveno dok drugo muško, mrtvo, biva kasapljeno na stolu. Jel postoji neki od filmova sa ovim inbridovanim degenericima a da nema ovu scenu. U prvom Wrong Turn je bila fora. Posle vidiš i kažeš "pa ovo je već bilo". Sad gledaš i pomisliš "Dal da spucam plazmu s mnogo 'ladnog mleka iako je pola 1 ujutru. Neće me proterati jbg". Doduše imamo još jednu scenu gde se likovi goste nad živom žrtvom, odsecajući mu delove i deliće i spremajući ih u Gordon Remzi stilu. Ali opet tu vidimo slabije efekte pa to skrnavljenje ljudskog tela i ne boli toliko jer više izgleda kao odsecanje gume. 

Moram da priznam da me opet ovi defomisani iritiraju jako ali srećom, ovi "pozitivni" likovi počnu da me nerviraju više pa sam laganeze u zadnjoj trećini filmova navijao za hilbilije. E sada, ima tu jedna pozitivna stvar. Obično kada se likovi ponašaju kao idioti, počnem jako da se nerviram i jedva izdržim do kraja filma. Ovo, ovo je prajsles. Ovo, ovo je nov level. Ovo je prevazišlo sva moja očekivanja. Ovo je vanvremenski kretenizam. Ovo je toliko glupavo da me je nasmejalo do suza i to više puta. U sledećem pasusu idu spojleri, mada nemam ovde šta da vam spojlujem. 

Likovi zarobe deformitete i pre nego što jedan odluči da ih spali, devojka ga ubedi da on to ne uradi jer "on nije poput tih ubica". Čekaj sestro, ovi su ti pobili nekoliko drugova, natakli bi te na ražnjić između luka i patlidžana a ti ćeš biti čovečna i nećeš ih ubiti? Ovi su ti prijatelja sekli na stolu i pržili mu meso pred njim živim a ti ćeš da pokazuješ milosrđe iako ne možeš pobeći iz zgrade u kojoj se oni nalaze? Pa ne, ovo je pobedilo sva SNS obaveštenja i obrazloženja. Ovo je bolje od Vazduplohova, Mortadele, Svemirskih godina i Andrejeve lične karte. Pa onda likovi raspravljaju da li pokušati spasti druga ili ne, pri čemu ovi koji neće jasno kažu da neće a ovi koji hoće izgube sat vremena dok objasne zašto bi trebalo ići. Za to vreme prijatelj skiči kao svinja. (!?!) I onda kasnije dok taj lik skiči, jedan od njegovih prijatelja koji kreću da ga spase, ode da izvidi situaciju i vidi u kakvoj je ovaj situaciji. I tako, stane malo da pogleda i zgrozi se i onda se vrati da objasni drugarima šta se dešava. WTF!!! Tejk jor tajm, ova se kuva na laganoj vatri... Ovo je samo mali procenat kretenija koje možete videti ovde. Ako vas ovo zabavlja, overite film. Ja sam se smejao kao blesav. 

Ne mogu da kažem da sam izgubio vreme na ovo jer sam se veoma zabavio. A opet ne mogu da kažem da je ovo sjajno kao komedija kada to ne pokušava da bude. Za razliku od trećeg dela, ovo je sasvim gledljivo. Takođe, ovo mu na neki način dođe kao prethodnik na trojku (valjda) jer ima onog idiota koji se smeje kao blesav i vozi kamionet pa fanovima franšize ovo može biti zanimljivo. Uz scenariste koje imaju dve, tri čiste u glavi, ovo bi mogao biti korektan filmić. Ovako imajte na umu da ovo piše i režira lik koji je doneo klasik poput Sharktopusa. Say no more.

Zanimljivosti:
Ovaj film prethodi prethodnim (!!!) filmovima. Šon Skin je četvrti glumac koji tumači troprstog pri čemu on tumači i Vinsenta.

Naj scena:

Haos na početku

Moja ocena: 2/10