Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

четвртак, 1. септембар 2016.

Hell and Back (2015)


Hell and Back (2015) on IMDb
Žanr: Animirani | Avantura | Komedija
Režija: Tom Gianas, Ross Shuman
Glumci: Nick Swardson, Mila Kunis, Bob Odenkirk...

Priča:
Dva prijatelja kreću u Pakao da spase drugara koji je slučajno završio tamo.

Moj osvrt:
Hell & Back je animirani film koji je pretežno zasnovan na psovkama vulgarnostima. Kao što rekoh kada sam pisao o smešnom Deathpoolu, da bi to uspelo, moraš da imaš nešto besmisleno, inače psovke budu totalno isforsirane. Problem sa Hell & Back je što su u svaku prokletu šalu morali da guraju psovke i vulgarnosti tako da izgleda da se sve vrti oko njih a ne oko onog što se zbiva. Ne kažem, ima fazona koji će vas slatko nasmejati ali će većina štosova zvučati isforsirano pa čak i najvećim psovačima među nama. 

Drugi veliki problem je što se sve nekako namešta samo da bi neko opsovao nešto. Nema puno fazona koji su razvijeni i eksploatisani tokom filma. Upravo na tih nekokliko fazona koji se protežu se i vidi da je ovo imalo veći potencijal. Imamo simpatične načine mučenja u paklu. Imamo besmislenu priču o drvetu i ona se proteže na više nivoa. To je nešto što će vas nasmejati zato što daje upravo ono što komediji treba - preterivanje. Daš ljudima nešto besmisleno i onda samo karikiraš i karikaš to sa dodatnim detaljima. Van toga priča je generalno prazna. Ljudi idu od tačke A do tačke B i o čemo god pričali i šta god radili, izgleda da je jedino bitno da su psovke prisutne. 

Glavni likovi su jako bledi dok su ovi u paklu nešto bolji. Mogli su ih razviti još više. Pozadina koju su dali likovima iz pakla je dobra ali su fazoni koje su im nakačili slabašni. Orfej ima jednu blesavu priču, Đavo je u centru zbivanja ali više vaš kupuje gegovima nego nekim karakteristikama, o anđelu skoro pa ništa, demoni su blentavi, baš kakvi treba da budu. 

Animacija je za mene pravo osveženje. Volim stop-motion i zaista je dopadljiv pored sveg ovog današnjeg prenadrkavanja. Pakao je odlično animiran. Postoji dosta detalja koji su fascinantni i šteta je što nisu pravili više tih bravura. Možda su mogli ubaciti nešto više kreatura i gomilu različitih demona. To bi shvakako začinilo filmić. 

Kad smo već kod pakla, to je moralo biti bolje iskorišćeno. Toliko aluzija, toliko fazona, toliko različitih tema, toliko likova koje možeš smestiti tu. Umesto gomile psovki mogao si ubaciti nešto od toga i imao bi sjajne usputne fazone. Od svega, tu je samo način na koji su oni koji skončaju u paklu mučeni. To je originalno i zabavno. Van toga, tu je samo gomila likova koji psuju u frci. 

Elem, ovaj film ću pamtiti pre svega zbog priče koja me je dovela do njega. Pre izvesnog vremena prijatelj mi je preporučio ovo rekavši da su svi napljuvali film a da je njemu bio odličan. Kada sam mu javio da sam spremio film za gledanje njegov odgovor je bio: "ja sam bio oduševljen al sam bio I napušen pa nisam bas mjerilo".

Zanimljivosti:
U Grčkoj mitologiji, Orfej nije uspeo u pokušaju da spasi svoju Euridiku iz Hada (napisah inicijalno Haga i umreh od smeha). U ovom filmu Orfej je legendaran kao neko ko spašava smrtnike iz pakla.

Naj scena:

Finale i borba.

Moja ocena: 5/10

Нема коментара:

Постави коментар