Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

недеља, 16. септембар 2012.

Ted (2012)


Ted (2012) on IMDb
Kod nas nazvan: Meda
Žanr: Komedija | Fantastika
Režija:  Seth MacFarlane
Glumci: Mark Wahlberg, Mila Kunis, Seth MacFarlane ...

Priča:
Kao posledica želje iz detinjstva, Džon Benetov plišani meda Ted je oživeo. Njih dvojica su nerazdvojni celog života. Sada, njihovo prijateljstvo je stavljeno na proveru zbog Džonove veze sa prelepom Lori.

Moj osvrt:
Kada su komedije u pitanju, na prste jedne ruke mogu da nabrojim one koje su valjale zadnjih godina. Verujem da ću neku i zaboravita ali među dobrima imamo Hangover koji je bio osveženje, ok ali vazda precenjene Horrible Bosses a sada nam dolazi Meda koji je za nekoliko dužina bolji od njih. Stvari koje drugi cene, tipa Pineapple Express, Knocked Up i ostale bulšitarije mi mogu biti dobre kada bih imao izuzetnu toleranciju prema idiotarijama i kada bi komedija bilo nešto što ne mora da bude zabavno. 


Meda dostavlja upravo ono što se od komedije traži. Prvi savet, braćo i sestre, ovo nikako ne gledati sa najmlađima. Ovo je toliko brutalan i vulgaran humor da to zapanjuje. Ok, da smo fazone čuli od nekog regularnog lika u filmu, možda i ne bi bilo toliko efikasno, ali kada sve to čujete od plišanog mede... koliko god to zvučalo besmisleno, banalno i možda i bezvezno, verujte mi, zvuči fenomenalno. Ovaj film je najbolji pokazatelj kako dobro iskoristiti banalan humor. Ideja, koliko god bila blesava, upalila je. Ono što je genijalno, fazoni nikako ne prestaju. Bukvalno ne postoji scena sa medom u kojoj se nećete smejati. Nema onog čekanja na zanimljive scene kao kod današnjih komedija, gde posle filma možete da ih lako sumirate. Ovde fazoni samo pljušte. 


Prijateljstvo mede i glavnog lika je obeležilo obožavanje filma Flash Gordon i njegovog glavnog glumca. Taj aspekt filma mi se prilično dopao. Takođe, mnogo je uvreda izneseno na račun javnih ličnosti. Nisam pristalica toga ali ovde je fino zapakovano tako da se manje više niko ne vređa bez razloga. Postoji referenciranje na još gomile filmova, likova i događaja i sve to je sjajno odrađeno. Uz priču vezanu za prijateljstvo mede i glavnog lika imamo i ljubavnu priču između sve bolje Mile Kunis i glavnog lika koga tumači Mark Volberg. Ta priča je klasično holivudsko balavljenje i iskreno nije vredna pomena (mada ima jedan odličan dijalog između glavnih likova), ali je poslužila da proširi mogućnosti da meda pokaže svu svoju blesavost. 


Najgora stvar u svemu je što je ta priča na kraju donekle ispatetisala film, ali je meda sve to rešio svojim humorom. Postoje i neke predvidive stvari ali sve to pada u vodu kada se plišani drugar pojavi na ekranu. Naravno, morate prihvatiti ovu priču kako biste uživali u filmu. Ako neko među vama smatra da ovo nije vredno gledanja zato što je nerealno, glupavo ili zvuči bez veze, ne mora da gleda. Svi ostali će se dobro zabaviti.

Zanimljivosti:
Mnogo meda je korišćeno za model Teda. Tedovi pokreti su računarski snimljeni pokreti režisera Seta MekFarlana. U bioskope je isporučen sa imenom "Thunder Buddies". Pri kraju filma kada Lori gleda kroz prozor, može se videti Ursa Minor (Mali Medved) sazvežđe.

Naj scena:


Dirty Fuzzy

Moja ocena: 7/10

38 коментара:

  1. dobar film.veliko osvezenje u moru plitkih komedija.hteo sam da predlozim da recenziras neki film od nedavno preminulog rezisera Tonia Skota.Enemy of the state,Crimson Tide,itd.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oba filma sam ubacio u listu za gledanje tako da će pre ili kasnije biti recenzirani. Ukoliko imaš još neki predlog, budi slobodan da ga izneseš.

      Избриши
  2. Vidim da ti se jako svideo film Taken sa L.Nisonom.Predlazem ti da odgledas film Unknown sa istim glumcem.Ja mislim da je ista produkcija kod oba filma.Arlington Road 1999 sa Jeff Bridzisom.

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo moras videti.http://video.howzit.msn.com/watch/video/the-hobbit-an-unexpected-journey-full-trailer-exclusive-to-msn/183rm2wjy

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne postoji video na tom linku, piše da je link nekorektan ili da je video obrisan

      Избриши
  4. Kad su ga pre skinuli. :) http://www.youtube.com/watch?v=yYz0JWJioOM&feature=player_embedded

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super sve to izgleda i verujem da će Hobit biti verodostojniji knjizi nego Gospodar ali me tu muči jedna stvar. Gospodara su prekrojili, dosta stvari amerikanizovali i snimili tri filma od po 3,4 sata. Hobit je mala knjiga, deset i više puta manja od Gospodara a snimiće 2 filma po 3,4 sata. Nekako mi je žao što onda nisu snimili Gospodara potpuno po knjizi, ali dobro. U svakom slučaju Hobit se željno iščekuje

      Избриши
  5. Nije znao da ce tako ostro proci kod tolkinovih fanova sto je izbacio pola stvari iz knjige.valjda nece napraviti istu gresku dva puta.I bice tri filma,nedavno je objavio.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hobit nije epohalna knjiga tako da šta god uradio, ne može nadoknaditi propušteno u Gospodaru. To su i dalje vrhunski filmovi ali za velike fanove knjige, mnoge stvari će biti neprežaljene. Meni lično ne smeta kraj koji je isečen, ali smeta mi najviše marinac od Aragorna. Recimo imamo scenu u kojoj Teoden poziva njega da zajedno izjašu u poslednju bitku. Jedan kralj ukazuje takvo poštovanje čoveku koji je još uvek šumar. U filmu Aragorn zove kralja da izjaše s njim a kralj se ukakio. To jeste sitan detalj ali Tolkinova verzija u tome izaziva oduševljenje a ovde ta scena nema ama baš nikakvog efekta osim da Aragorn ispadne Rambo a kralj seronja. Smetaju mi i stvari koje su ubačene a ne postoje u knjizi (Aragornov pad sa planine pa kao on stiže u poslednjem momentu) i uzimaju mnogo vremena a opet nekih stvari koje postoje u knjizi nema u filmu. Totalno je promenjen lik Faramira do nivoa neoprostivosti. Ima još dosta propusta ali kad bih tako gledao filmove verovatno bih ih smatrao za zanemarljive. Ovako su to filmčine bez obzira na sve

      Избриши
  6. Upravu si za sve.Hobit je vise knjiga za mladje narastaje.Gandalf je prek i mrgud u knjizi,nikom neobjasnjava sta radi,za razliku od filma.Dobro,u knjizi non stop pevaju.to mi se nebi svidelo u filmu,nikako.Svidja mi se sto su hobiti kao mladi krenuli da uniste prsten,a ne kao u knjizi da cekaju 50 godina.bitka za hobiton je izbacena,to mi se svidja.Sve u svemu najbolja trilogija.Svi smatraju novog betmena najboljom trilogijom ali ga je nakraju usrao sa Bejnom za medalju.ko je Bejn u filmu i odakle je dosao?postavlja se pitanje na kraju filma.posle onakvog kraja,popisao se po svim prethodnim filmovima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To sa Bejnom je neoprostiva svinjarija. Em ga gradiš kao opakog negativca ceo film, pa ga zbog retardiranog preokreta napraviš kučkom, još ga ubije Catwoman koja je lik za dečicu. Smešno i jadno. Što se tiče koja je najbolja trilogija, verovatno ću se složiti sa tobom. Mogao je biti Kum ali je treći deo prilično nepotreban. Takođe, za mene su prva tri filma Saw vrhunska ali zbog jednog detalja o kome ću kada budem pisao o tim filmovima. Betmen mi je sasvim solidan ali nisam toliko fasciniran nijednim od tih filmova. Odlični jesu ali nisu mi toliko epohalni. Onda recimo svi cene Borna a to je jedan isti film koji je snimljen tri puta. Dobar jeste ali se sve ponavlja.

      Избриши
  7. Zadivljena pozitivnim komentarima, pogledah pre par dana film Ted i nažalost protraćih sat i po na budalaštinu. Ne znam, možda je do mene, jer sam pogledala puno komedija, pa me ovo ne oduševljava. Humor je izlizan, fore su neverovatan kliše, gluma je prosečna, ovo je možda jedna od Mark Volbergovih najgorih uloga. Mila Kunis njanjava kao i u svakom filmu. Nije da film nije imao potencijala, očekivala sam mnogo više, naročito nakon pročitanog sinopsisa, kada me je sam film najviše i zainteresovao, jer je delovalo kao da ću pogledati nešto originalno, beskrajno zanimljivo. I gle čuda, prosečan film koji vređa inteligenciju. Neko se neće složiti sa mnom, možda će čak i pomisliti da ja ne volim nerealne filmove, iliti fanzazije, ali nije stvar u tome...jednostavno slab film. Ostao je samo gorak ukus nakon gledanja. Sve u svemu, ozbiljnim filmofilima nikako, ali NIKAKO, ne preporučujem da gledaju ovo, jer će se sigurno strahovito razočarati. Mlađa publika će verovatno balaviti gledajući Milu Kunis i vulgarne fore, ali to je verovatno i dovoljno da se napune bioskopi, nažalost. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  8. Nikako se ne slažem s tobom Anonimna :) Čisto sumnjam da je gospodin Seth MacFarlane hteo da napravi kliše komediju. Kao čovek čije se stvaralaštvo upravo zasniva na sprdanju sa klišeima i raznim mnogobrojnim glupostima iz megapopularnih holivudskih hitova i odgovarajućih im TV serijama mislim da je imao sasvim suprotnu nameru. Zaljubljeni...treba da se uzmu...on ne zna koliko mu znači prelepa devojka dok je ne izgubi...bla,bla,bla - po hiljaditi put ista priča, ali je tu i plišani meda oko kojeg se u stvari i vrti ceo film, meda koji je od ljudi pokupio mnogo mana i poneku vrlinu - za mene pun pogodak. MacFarlanov humor je specifičan - nekima je genije, ostali smatraju da su mu fore glupe i proste. Ja spadam u ove prve i sa uživanjem sam pogledao ovu najbolju komediju u 2012. godini.

    ОдговориИзбриши
  9. Osim pet, sest fora, film je totalna bulja - kao da gledas tinejdzere koji prave drti predstavu da bi sokirali hipi roditelje na 15u godisnjicu braka...

    ОдговориИзбриши
  10. @srki88 Da li ti to hoćeš da kažeš da dobar humor, ali naglašavam to dobar, treba da se zasniva na vulgarnostima i prostakluku? 80% ovog filma se zasniva na minornim forama, na koje može da nasedne jedino čovek koji nije pogledao mnogo filmova u svom životu, dakle, deca. I koliko vidim, danas je najučestaliji izgovor skoro svakom režiseru ili scenaristi, pa mi smo zapravo bili sarkastični ili ironični i ismevali smo izlizani humor. S obzirom da se bavim režijom, mene lično bi bilo sramota da iznedrim ovako nešto, prosto, bahato, sve sažvakano, unapred znam šta će se desiti...Film se vrti oko mede koji jeste pokupio negativne osobine od ljudi, ali zato što je živeo u takvoj sredini, isti bi slučaj bio i sa psom, ovim ili onim..svejedno, to nije ništa spektakularno...Znam samo da sam se u filmu nasmejala dva puta i to onako, bzv, što implicira da film ne zadovoljava žanr u koji spada. Ne možeš ti da imaš dve fore u filmu, a sve ostalo kliše, i da očekuješ da ga malo umniji ljudi pohvale. Ne želim da vređam ljude kojima se ovaj film dopao, jer ja znam razlog, a to je neiskustvo i nedostatak u gledanju pravih stvari. Ne mora čovek da pogleda 1000 filmova, dovoljno je da pogleda 100, ali onih pravih i sve će mu biti jasno. Pozz svima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To da li je nešto predvidivo ili ne, nema veze sa humorom. Ne treba biti ovako isključiv. Ja sam više puta naveo da je priča ovog filma teška glupost, ali stvari vezane za teda su mi baš dobro legle jer Ted je igračka za decu ali to što je za nju vezana vulgarnost je nešto što nije baš neoriginalno. Ne kažem da je ta vulgarnost nužno dobar humor, ona to i nije, ali meni se iskreno dopalo to što je vezano za dečju igračku. Kontam da je opet sve ovo stvar ukusa ali ne treba biti tako bukvalan i vezati ovo za određenu grupu ljudi, niti smatrati nekog kome se ovo sviđa intelektualno inferiornijim ili neiskusnim. Ja odgovorno tvrdim da od Dejv Alena, Beni Hila, Rouena Atkinsona i Pola Vajthausa nema inteligentnijih komičara, ali dobro, verujem da to znate iako po vašem mišljenju ja spadam u ljude koji nisu odgledali dovoljno dobrih kvalitetnih stvari. Mislim da je takva isključivost besmislena. I još jedna stvar, u jednom delu pominjete kako je film vulgaran, a u drugom da je namenjen deci... to baš i ne ide jedno sa drugom. Ali dobro, pitanje nije bilo upućeno meni. U svakom slučaju, razumem da vam se nije dopao, odlično ste i obrazložili zašto, ali opet, ako je nešto stvar ukusa, to je humor :) Svako dobro.

      Избриши
    2. He,zanimljivo viđenje...
      "može da nasedne jedino čovek koji nije pogledao mnogo filmova u svom životu, dakle, deca",ako hoćeš da kažeš da sam još uvek dete u duši - zahvaljujem se na komplimentu.
      Uz dužno poštovanje,smatram da to što si se nasmejala dva puta na fore iz filma ne znači da isti ne zadovoljava žanr, već da je smisao za humor individualna stvar.
      Pozdravljam i cenim tvoj izbor profesije i nadam se da ćemo u budućnosti, bližoj ili daljoj, pogledati neki tvoj film iz žanra komedije i slatko se ismejati.
      Samo bih, ako ne zamerate, u ovu grupu odabranih komičara dodao i Džona Klisa iz Pajtonovaca.
      Pozdrav

      Избриши
    3. Da da, lagano zaboravih na pregenijalne Pajtonovce pa i Čaplina. Hvala na podsećanju.

      Избриши
    4. Анониман3. март 2013. 01:29

      @Outsider Oprostite, moraću da Vas demantujem u jednoj izjavi. Nisam pomenula da je film namenjen deci, sačuvaj Bože da ovako nešto treba pustiti njima(a nažalost, deca ovako nešto gledaju i valjaju se od smeha, iako ne razumeju značenje mnogih,reći ću, termina, koji su upotrebljeni u istom, ako razumete šta hoću da kažem.) :) Ne da pretpostavljam, nego tvrdim da Ste Vi osoba koja je pogledala puno filmova u životu, što i potvrđuju Vaše recenzije. Zato me je mnogo iznenadilo što Ste ovoliko nahvalili ovakav film. Ja sam inače osoba koja preferira sve žanrove, komedije naročito, i zato mi se srce cepa kada vidim da neko potapa u blato žanr koji nesumnjivo ljudi najviše vole. Morate da se složite sa mnom da u ovom filmu nema tzv. zdravog humora. Svi smo gledali Američku pitu, moderne tinejdžerske limunade, i ovaj film se skoro nimalo ne razlikuje od pomenutih. Nije mi bila namera da bilo koga ovde vređam, taman posla, svako ima pravo na svoje mišljenje i pravo izbora. Ja ne kažem da je neko ko hvali ovaj film GLUP, već da nije pogledao prave stvari iz ovog žanra. Komedija, znam iz iskustva, zahteva ozbiljnu posvećenost, slično je i sa hororima. Vrlo lako se sklizne u kliše, što je ovaj film i potvrdio. Scena u kojoj meda oživi je tako patetična i izlizana. Ali nije on slučajno oživeo, videh da je najavljen Ted 2.:) Sa dramama i trilerima je lakše, tu ima više prostora za kombinacije, glumci mogu svojim maestralinim izvedbama da izvuku stvar... Danas se 90% filmova snima zbog profita. Retki su režiseri koji snimaju riskantne projetke, takva su braća Coen. Oni vole da zađu u tematiku koja nekog može oduševiti, a nekome pak može biti ogavna. Bolje da se zaustavim pre nego što pređem na neku drugu temu. Slažem se za pomenute komičare, oni su sjajni. Gledala sam uživo Rowana, čovek je genije. E sada da kažem nešto Srkiju. :) Srki, bićemo na ti. Tačno, humor jeste individualna stvar. Ako tebi 5 različitih osoba(naravno, u različito vreme) ispriča isti vic(možda malo modifikovan, ali suština je ista) i onda dođem ja i ispričam ti isti vic koji ti čuješ 6. put. Pitanje glasi, kada ćeš se najviše smejati, tj. da li će te moj vic(bez obzira što će možda moja interpretacija biti najbolja) najviše nasmejati? :) Ja ću da odgovorim u svoje ime, i reći da ću se najviše smejati prvi(pod uslovom da je vic dobar), a najmanje poslednji put. E, vidiš, slična je priča i sa komedijama i forama u njima. Ako sam ja čula neku foru u 10 filmova, u 11. filmu to više neće biti fora, već kliše...I zato kažem da se ovaj film dopada neiskusnima, jer oni možda tu istu foru vide 2. ili 3. put, mlađa publika(mislim na ljude u dvadesetim, da ne bude zabune :D ) možda i 1. put. Nema veze da li je fora vulgarna ili ne, zato i postoji starosna granica kod gledanja filmova, ali opet kažem, ne treba ceo film temeljiti na vulgarnostima i to još vulgarnostima koje su viđene više puta godinama unazad, samo što je umesto mede neki tinejdžer i slično. I da, trenutno se ne bavim komedijama,u opticaju su drame inspirisane istinitim događajima, ali planiram za nekih 10 godina da zajedno sa svojim bratom napišem scenario za komediju, samo se nadam da će biti bolja vremena što se tiče glumaca, jer je Srbija trenutno u deficitu kada su dobri glumci u pitanju. :/ Neću se predstaviti sada, ali ćeš sigurno "prepoznati" moje ime ispod nekog naslova i nadam se doći na premijeru. :) Pozdrav!

      Избриши
    5. Bez persiranja sledeći put :) U potpunosti se slažem da se ne samo komedija, već i sve ostalo izvrće ruglu i da je u zadnje vreme zaista malo inteligentnih stvari. Naravno da nijednog momenta ovo nisam smatrao za film koji je vrhunska komedija niti sam tvrdio da je inteligentan, jednostavno odlično mi je legao sa svojim plitkim humorom. Van mede, ceo film je užasavajuće ispatetisan, ne samo kraj, ali opet kada je taj meda oživeo, i sam se prilično sprdao sa tim. Elem, sada kada si pomenula šta radiš i šta ti je u planu, ovaj film ću zaista ostaviti po strani u ovom razgovoru. Pre svega želim ti puno sreće i nadam se da ćeš uspeti u namerama. Zaista se divim kreativnim ljudima i držim ti palčeve da ostvariš ideje i zamisli. Obično kada pričam sa ljudima koji imaju tako dobre ideje, uvek mi pričaju kako su sputani mogućnostima koje im ova država pruža i zbog toga ti želim i puno snage da istraješ u tome što radiš.

      Избриши
    6. Od ovih 6 pripovedanja istog vica, ja bih se najviše smejao onom ko bi ga najbolje ispričao, ako je dobar uvek uživam da ga ponovo čujem, ali osoba koja priča mora da zna kako se to radi :) Shvatam zašto si navela ovakav primer i koja je poenta priče, ali mislim da ćemo morati ovu polemiku okončati frazom (ili još bolje klišeom) - we agree to disagree, barem što se tiče ovog filma :)
      U svakom slučaju bilo bi mi zadovoljstvo da pogledam neki od filmova koji su po tvom ukusu najbolji predstavnici žanra komedije, pa ako ti nije problem zamolio bih te da mi preporučiš nekoliko.
      Mnogo je da čekamo desetak godina za tu premijeru, javi slobodno kad bude gotova drama na kojoj se trenutno radi.
      Pridružujem se Ivanovim željama i iskazujem svoje poštovanje za tvoj rad, a posebno za pravljenje drame inspirisane istinitim događajima.
      p.s. Ako za neku od uloga odgovara 24-godišnji muškarac, inače amaterski pozorišni glumac, javi mesto i vreme održavanja audicije :)

      Избриши
    7. Анониман3. март 2013. 16:34

      Hvala ti puno na rečima podrške. Tačno tako, nažalost, u Srbiji se trenutno ne gaje preterano prave vrednosti, a i sama zemlja je u krizi i shodno tome, kreativni ljudi ne dolaze do izražaja. Potrudiću se svim snagama da sarađujem sa Lj. Samardžićem i Šerbedžijom, jer smatram da oni mogu mnogo da doprinesu kvalitetu nekog projekta. Drama čiji se scenario trenutno piše, je inspirisana istinitim događajima jedne ličnosti, koja nije tako poznata široj javnosti, ali još bolje, jer skoro niko, bar se ja nadam, neće provaliti o kome se radi, s obzirom da čovek o kome pišem želi da ostane anoniman. :) Film će pratiti ceo život glavnog junaka, nešto poput Forest Gempa, ali na Srpski način. :) Odlučila sam se za ovaj poduhvat, jer sam uz jednu kaficu sa dotičnim gospodinom, čula neverovatne priče iz njegovog života...I to me je motivisalo da snimim film o njemu. Tu će biti svega, i drame i komedije (malo više drame :D) i romanse, ali ono što je najbolje, sve je to zaista neko proživeo i preživeo, što filmu daje dodatnu snagu..:) Još samo da nađem dobre glumce, to me najviše brine. Mnogo bih tugovala ukoliko ne bih uspela da nađem adekvatnu glumačku četu. Čak sam se nosila mišlju da scenario prodam zapadnom tržištu, ali bi ga oni prepravili, jer se cela priča bazira na događajima koji su se desili u Srbiji. A i već u svojoj glavi imam izrežirane scene i bilo bi mi krivo da neko drugi to interpretira na svoj način, koliko god to možda bilo bolje od mog režiranja. Videću šta će biti i kako će biti, samo neka je zdravlja, sve ostalo će doći na svoje. Puno pozdrava i samo nastavi da pišeš recenzije, jer ti odlično ide, vidi se da ulažeš veliki trud i vreme u ovo. :)

      Избриши
    8. Анониман4. март 2013. 01:23

      Srki, svaka čast ako možeš da nasedneš na isti vic više puta, bio on dobar ili loš. :) Ja iskreno ne mogu, naročito ako me pamćenje dobro služi, pa još od prve rečenice znam sadržinu poslednje, tj. glavnu caku vica. :) Ali dobro, ima ljudi koji se smeju na istu foru uvek iznova i iznova, to radi moj otac, td. te donekle i razumem. Što se preporuke tiče to su kultna dela kojima nema premca, i sigurno si ih pogledao: Brajanovo žitije, Goli pištolj, Ima li pilota u avionu, Mladi Frankenštajn, Dr Strangelove (ne mogu da pišem ceo naziv, smoriću se, ali radio ga je Kubrick), neki filmovi Džim Kerija, Etkinsona, ne bih da izdvajam ništa posebno, filmovi Čarlsa Čaplina, Vil Ferel ima nekoliko odličnih projekata, O Brother, Where Art Thou - film braće Coen, Isterivači duhova, mogu da stavim i film Mamurluk kao jedan od novijih predstavnika, Trka pacova, skoro sam gledala Hot fuzz i Kako se rešiti šefa(sasvim prijatni filmići) itd. Izostavila sam puno filmova, ali u ovom trenutku ne mogu svih filmova ni da se setim. Recimo meni je serija Treći kamen od Sunca bila genijalna, naročito gluma John Lithgowa. On ne mora ništa da kaže, dovoljne je da složi facu i svi umiremo od smeha, što je odlično, jer ne mora uvek fora da leži u scenariju, često umeju i glumci svojim umećem da znatno poboljšaju stvar. Gledala sam Diktatora, izuzetno vulgaran film, ali ne mogu da kažem da fore nisu originalne, bilo je sigurno 15 fora koje sam prvi put videla, čak je i Ben Kingsli pohvalio Barona kao jednu kreativnu i veoma duhovitu osobu. Nabrojala bih i naše kultne komedije, ali neću, to si 100% gledao. :) Šteta je samo što ljudi misle da se najbolji filmovi prave u Holivudu. To je velika zabluda...U Holivudu je ubedljivo najveći glamur, a većina dobrih filmova je nastala izvan granica Amerike, ali su se onda njihovi režiseri setili da snime rimejk, naprave veliku feštu oko toga i film bi postao popularan širom sveta. Da su Maratonce, Ko to tamo peva i slično, snimili Amerikanci, pa to bi bili planetarno popularni filmovi. Žao mi je što sam neke filmove izostavila, ali 1 sat je iza ponoći, i nije ni čudo što mi mozak prelazi u fazu mirovanja. :D Što se Mede tiče, :) da, složićemo se da se ne slažemo. Mada, izvini što pitam, jesi li film gledao u bioskopu ili kući? Jer bioskop menja pogled na film, masa ljudi kreće sa smehom i to te ponese, pa se i ti zasmeješ...:) Ja sam ga gledala u kućnim uslovima, sama, pa sam možda malo realnije sagledala sve aspekte filma. :) U poslednje vreme isključivo kritički gledam na sve filmove. Razmotrim sve stavke koje treba da čine jedan žanr iole kvalitetnim i vidim ko kosi, a ko vodu nosi. :) Jedna devojka me je pitala pre par godina jedno delimično glumo pitanje, sa kojim pravom kritikujem filmove koji toliko zarađuju i koji su toliko popularni. Pod 1, to što je neki film zaradio milione ili je zaradio više od nekog kultnog filma, ne znači da je ovaj prvi mnogo bolji, čak je sigurno gori. Pod 2, stvaraoci filma prave film "valjda" za publiku, i ta publika će ga i gledati. Shodno tome, ja kao deo te publike, imam stoprocentno pravo da iskažem svoje mišljenje(kao i svako drugi). Nema veze što ja nisam učestvovala u realizaciji filma, je ne nipodaštavam uloženi trud, vreme i naravno novac :D ali to što je neko u nešto uložio veliki trud ne znači da je to nešto genijalno i da mu se treba samo iz tog razloga klanjati. Valjda me razumeš. :) Hvala i tebi na lepim željama, možda ćemo i sarađivati u bliskoj budućnosti. I da, preporučila bih ti film Nema zemlje za starce, pod uslovom da ga nisi gledao. Nije komedija, ali je nešto što je svakog oduševilo, pa naravno i mene. :) Što se tiče moje drame, još uvek je scenario u pripremi, perfekcionista sam i hoću da svaki detalj bude na svom mestu, još kada uz to radiš i kao profesor, to ume čitava stvar da se oduži. Pozdrav!

      Избриши
    9. Ljudi moji kakve ja čitaoce imam... :) Šta reći nego da sam presrećan što čitate ovo što žvrljam. Jeste da je tvoja poruka upućena Srkiju ali moram da dodam da se u potpunosti slažem sa svim što si napisala i hvala što si me podsetila na neke stvari koje sam izgubio iz vida.

      Избриши
    10. Vic - nismo se razumeli, shvatam poentu originalnosti i gubljenja smisla prilikom ponavljanja. Ali ako si prvi put čula vic koji je ispričao neki smor lik, i onda čuješ istu priču koju ispriča John Lithgow - u kom slučaju bi se više smejala? :)
      Da završimo diskusiju oko Mede - ja sam obožavalac Setha MacFarlana i animirane serije Family Guy, tako da moram da priznam da ne mogu biti u potpunosti objektivan u vezi ovog ostvarenja, ali dopao mi se, zabavio sam se i smejao sam se.
      Na osnovu tvojih preporuka došao sam do zaključka da je film oko koga smo se "pokačili" izuzetak. Ukratko: Mladi Frankenštajn veoma dobar ali su mi od Mel Brooksovih najbolji Smešna strana istorije i Robin Hud; filmovi Leslie Nielsena - gde god vidim njegovu sedu glavu znam da ću se dobro zabaviti; Žitije Brajanovo - moja omiljena komedija; Čaplin - pisao sam o njemu tu u nekim komentarima da se ne ponavljam; od Jim Carreya bih izdvojio Me, Myself & Irene i Tupan i glupan; Rowan Atkinson je posebna priča - unikat...i tako dalje. Od svih koje si pomenula jedino nisam pogledao Dr Strangelove, nekako nisam imao želju, ne znam zašto.
      Treći kamen od sunca je serija koju sam kao klinac obožavao, ali trebalo bi to da se pogleda u skorije vreme ponovo.
      Film Nema zemlje za starce sam preporučivao mojim prijateljima i nijedan nije bio posebno oduševljen, a na mene je ostavio veoma jak utisak - genijalna braća Koen i neverovatni Havier Bardem (Ivane pod hitno recenzija :))
      Na kraju bih se potpuno složio s tobom po pitanju uloženih resursa i kvaliteta filma. Nažalost u poslednje vreme ima puno primera koji pokazuju da brdo novca i mega gledanost nisu Bog zna kakav kriterijum za određivanje kvaliteta filma.

      Избриши
    11. Zaboravih samo da napomenem da nisam neki obožavatelj Will Ferrella, nije mi zanimljiv kao pojava pa imam neku odbojnost prema njegovim filmovima

      Избриши
    12. Анониман4. март 2013. 15:21

      Hajde da kažem samo još nešto o ovom famoznom vicu. Složiću se da je interpretacija mnogo bitna prilikom kazivanja neke fore u filmu, pa ću se shodno tome mnogo više smejati vicu Johna Lithgowa. :) Ali, kada pričamo o filmovima, konkretno komedijama, kultna dela su nastala u 20. veku, skoro ništa dobro nije izašlo posle 2000. I naravno, sve fore koje se mogu naći u tim komedijama iz 20. veka, su maestralno iskazane od strane glumaca i šta se dešava danas, dođe neki njanjavi glumac, prospe istu foru, naravno, na vrlo odvratan način i kako da se smejem na istu. Nemam ja ništa protiv toga da se neki već postojeći humor dodatno oplemeni i ubaci u novi projekat, to je super. Ali od 100 komedija danas, ja sam zapazila jedino možda 5 komedija koje zrače nečim posebnim. Ako neko može da napravi skečeve, sa istom ili sličnom tematikom, kao Etkinson, neka pravi...ali ja ne vidim šta tu ima da se više kaže, jer je Rowan objasnio neke stvari i svaki pokušaj kopiranja bi označavao skrnavljenje. Po mom mišljenju, film Ted bi bio odličan, ali da je nastao devedesetih godina. :) Što se Ferela tiče, meni je on recimo jako zanimljiv(mada mislim da je privatno šljam od čoveka). Ja recimo nisam fan Adam Sendlera i imam veliku odbojnost prema njegovim filmovima, tako da te razumem za Ferela. :) Što se tiče filma Nema zemlje za starce, ne znam ko su tvoji prijatelji, ali mislim da većina ljudi danas, gleda kroz tv, a ne u tv...ne znam šta je dovelo do toga da se filmovi gledaju mehanički, i ako im nisi sve sažvakao, ti si onda glup režiser ili scenarista. Znači moraš sve da objasniš publici, ne daj Bože da im ostaviš neki detalj za mozganje. Ne znam da li me razumeš? Ovaj gore pomenuti film zahteva posebnu pažnju, ne zato što je radnja komplikovana i neshvatljiva(kao kod Inceptiona, gde moraš dva sata max da uključiš mozak), već zato što se treba udubiti u psihološku analizu likova. Savremena publika to ne voli. Oni vole bombastične filmove, gde se sve zna, sve je predvidivo, gde su glumci i glumice lepotani, nije bitno što nemaju veze sa glumom, važno je da Ben Aflek pleni na platnu, a to što nema blage veze sa svojim zanimanjem, to je već drugi problem. Sada mi kaži da voliš Afleka. :D Dobro, možda neko ne voli ovaj žanr, ali nema pravo da kaže da je ovo loš film. Ja recimo nisam ljubitelj ratnih filmova, ne znam zašto, ali to je tako. Mogu da ih gledam i gledam ih, i to ne radim sa preteranim uživanjem kao kada gledam neku dramu-misteriju itd. Ali bi bilo sramotno da kažem kako je Šindlerova lista loš film ili slično, jer ja ne preferiram taj žanr. Meni je to jedan od najboljih filmova koje sam pogledala u životu, bez obzira što nisam neki fan ratnog žanra.

      Избриши
    13. " Ali bi bilo sramotno da kažem kako je Šindlerova lista loš film ili slično..." Bravo. Ovo mnogi ljudi ne shvataju. Recimo kada kritikujem nešto što je opšte prihvaćeno kao kvalitetno, dobijem gomile mailova sa silnim pogrdama. Ljudi jednostavno neće da shvate ovo što pišem kao moj utisak. Nisam ja taj koji određuje da li je film kvalitetan ili ne... Sad da kažem da je Prohujalo Sa Vihorom loš film zato što se meni ne dopada, to bi bilo suludo. Elem, nemoj "samo još ovo" da kažeš. Ostavljaj komentare kada god stigneš, lepo ih je čitati. Bilo bi lepo da se i potpišeš kako bih znao da se radi o tebi svaki put kada ostaviš komentar :)

      Избриши
    14. Анониман4. март 2013. 16:44

      Naravno, potpuno te razumem. Ti ovde iskazuješ svoje mišljenje, a ne mišljenje većine. Pa i recenzije svetski priznatih kritičara se razlikuju i često se desi da su potpuno suprotne. Zato se ja preterano ne obazirem na recenzije drugih, već sama pogledam film i donesem svoj sud o istom. Hvala, drago mi je da ti se dopadaju moji komentari i stavovi. Od sada ću na kraju svake poruke ostavljati ime Kajzer Soze. :D Imam neki seminar u Rusiji ove nedelje, pa neću biti aktivna na internetu. Ali od sledeće nedelje očekuj moje komentare na još nekoj recenziji. ;) Uvek mi je drago kada mogu da razmenim mišljenje sa filmofilima. Ovo "prepucavanje" sam doživala kao konstruktivno, jer uvek možeš nešto novo da čuješ, a možda i promeniš stav o nekome ili nečemu...:)

      Избриши
    15. Svakako. Što se tiče potpisivanja, možeš se prijaviti i na blog sa tim nadimkom ili tamo gde ti stoji Anoniman, možeš promeniti na ime/url pa samo uneti nadimak u polje ime i to je to :)

      Избриши
    16. He,ne znam Ferela kakav je privatno, kao komičar mi nije zanimljiv, a Adam Sendler - ne znam šta je on ali sigurno ga ne možemo svrstati u istu grupu sa gorepomenutim velikanima komedije. Za razliku od Oskara, Zlatna Malina još uvek ima kredibilitet, a brat Adam je pokupio od malina sve što "vredi". U poslednjih par godina Sendler je glavni promoter holivudskog kiča i ništa više.
      Aflek? Nije da ga ne volim, bio mi je više nego simpatičan u ranim radovima sa Dejmonom, ali do danas ništa epohalno nije uradio a postade čovek Bog i batina!
      Nema zemlje za starce - izgleda da nisam izraziti primerak savremene publike jer sam uživao u svakom trenutku filma. Više o tome drugi put, mnogo smo se rasplinuli :)

      Избриши
    17. Анониман4. март 2013. 17:55

      Tako je Srki, mnogo se rasplinusmo. Sa Teda, preko Čaplina, pa sve do Nema zemlje za starce. Sačekajmo da Ivan uradi recenziju, pa ćemo tamo da izlepimo komentare. :D

      Избриши
  11. Šta tek reći za Čaplina, ceo vek prošao od kada se on pojavio i do dana današnjeg se nije pojavio bolji u tome što je on radio.
    Scena boks meča iz filma "City Lights" je jedna od najsmešnijih stvari koje sam video na filmu. Spremam se da pogledam i film "Chaplin" iz 1992. al nekako ne mogu da zamislim Robert Downey Jr. u toj ulozi...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, a na sve to, čovek je izmislio prvo inteligentno parodiranje, a što je najbolje, mogao je da parodira na šta god je hteo.

      Избриши
  12. nisam vise anoniman :D6. фебруар 2013. 22:16

    Evo upravo pogledah i ovo cudo.Sto se tice humora,meni se svidja.Inace,redovno pratim rad MacFarlane-a(mislim na Family guy i American dad)i ovakav humor sam i ocekivao.Ono sto nisam ocekivao je prica radjena po P.S-u(necu u detalje da ne spojlerujem,ako je to uopste moguce).Znaci,od prvog kontakta Teda sa negativcima znao sam ostatak radnje filma.Nisam ni ocekivao neku misteriju,da se razumemo,ali ovo je copy/paste mnogo puta vidjene price(samo ovog puta sa plisanim medvedom).Tedov humor nosi ceo film na ledjima.Da li je ovaj film ismevanje klisea?Ne verujem,posto zna MacFarlane jaaako dobro da ismeva i da se sprda sa svakom temom,ali to ovde nisam video.Kao da je ,dok je radio film,bio u fazonu:"Jebes pricu,brate,i onako ce svi biti odusevljeni plisanim medvedom koji vari buxnu,daj da budzimo Teda do maximuma."
    Zakljucak:Moze MacFarlane to mnooooogo bolje.

    ОдговориИзбриши
  13. Apsolutno se slazem sa tvojim komentarom, da nema Teda ovaj film bio bio za keca.
    Jedine scene koje su dobre jesu one sa medom, ovako film je cist klise.
    Al meda je genijalan :D
    plitak je suvise.

    ОдговориИзбриши