Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

петак, 14. септембар 2012.

Resident Evil: Retribution (2012)


Resident Evil: Retribution (2012) on IMDb
Kod nas nazvan: Pritajeno Zlo - Osveta
Žanr: Akcija | Horor | Naučna Fantastika
Režija:  Paul W.S. Anderson
Glumci:  Milla Jovovich, Sienna Guillory, Michelle Rodriguez...

Priča:
Alis se zajedno sa pokretom otpora bori za slobodu. Oni nemaju puno vremena za beg. Na njihovom putu su nemrtvi i ratne legije vođene naredbama Crvene Kraljice.

Moj osvrt:
Resident Evil filmove obožavam. Naravno nije u pitanju njihov kvalitet, tu se oni ne ističu bog zna kako. U pitanju je to što su vrhunac glupave zabave. Iako ih ljudi uglavnom kritikuju, ja ih uglavnom branim. Ovaj peti deo sam željno iščekivao jer sam četvrtim bio i više nego zadovoljan. Ovo što sam dobio me je prilično razočaralo. Najslabiji segment ovog filma je priča. Ona nije slaba, nije ni bezidejna već ona zapravo i ne postoji. Čini mi se da su se godine kukanja fanova video igre konačno isplatile - dobili smo video igru. Bukvalno ceo film je video igra u kojoj Alis beži kroz neke simulacije napada virusa. Koliko debilan možeš biti da to smatraš za scenario. 


Ok, imamo spektakularne akcione scene, sigurno jedne od najboljih viđenih. Tu dosta doprinosi i odlično iskorišćeni 3D. Prvo šibanje Alis sa zombijima je zaista fantastično. Ta akcija prepuna preterivanja zaista oduzima dah. Naravno, ja kao pripadnik muškog dela populacije sam lako bio hipnotisan Milom Jovović koja je, kako vreme prolazi, sve lepša. U principu, da film nije imao nju koja svojom pojavom, harizmom, lepotom, svojim akrobacijama nosi sve na svojim leđima, ovo bi bilo smeće za zaobići. Dvominutni scenario je "nakićen" glupavim sporednim likovima. Sem Alis, svi ostali su mi neubedljivi. Ima tu i sjajnih pojava poput Mišel Rodrigez i još nekih iz već viđene Resident ekipe, ali kako da neko zadobije simpatije publike kada imamo dvadeset klonova iste osobe. 


Nije priča besmislena, potrudili su se da sve to oni povežu, da sve ima logike, ali jednostavno ovakva priča je jedno veliko ništa. Ima tu i sitnih detalja od koji će vam se neki svideti (poput one ogromne spodobe sa čekićem iz četvrtog dela) a neki će biti jednostavno previše. Od ovih prvih bih možda izdvojio zombije pod vodom koji se u jednoj sceni pojave ni iz čega. Od ovih drugih stvari bih izdvojio nekog bezveznog parazita koji daje osobi neuništivost - koliko glupi negativci mogu biti ako ga ne ubrizgaju svim svojim vojnicima. Još jedna glupost, negativci u toku filma ispale barem 2000 metaka od kojih jedva 5 nađe cilj. Ima tu na gomile detalja među kojim prosto bodu oči stvari koje su pod uticajem čuvenog i za ovaj serijal nedostižnog Aliena. Ljubiteljima igre će se svideti i pojava Leona, jednog od likova iz Kapkomovog čeda. 


U principu film je od prvog do poslednjeg minuta praznoglava akcija bez ikakve pozadine. Ko to voli, može da uživa u njemu. Ja sam uživao u nekim akcionim sekvencama, u nekim sitnim detaljima i iznad svega u Mili Jovović zbog koje je i vredelo otići u bioskop. Sve ostalo je za zaborav. Gde si bio - nigde, šta si radio - ništa, šta smo gledali - Milu Jovović, a film - toga ovde slabo ima.

Zanimljivosti:
Prvi film u serijalu koji nema nemrtve pse.

Naj scena:


Prva akciona sekvenca - Alice vs. Zombiji.

Moja ocena: 5/10

Нема коментара:

Постави коментар