Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

среда, 19. септембар 2012.

Pink Flamingos (1972)


Pink Flamingos (1972) on IMDb
Kod nas nazvan: Ružičasti Flamingosi
Žanr: Komedija | Kriminalistički | Horor
Režija:  John Waters
Glumci: Divine, David Lochary, Mary Vivian Pearce...

Priča:
Ozloglašeni baltimorski kriminalac Divine kreće u borbu protiv Koni i Rejmonda Marbl, odvratnog bračnog para koji pokušava da je ponizi i preuzme njenu titulu najodvratnije osobe.

Moj osvrt:
Braćo i sestre, ovo je jedan od onih filmova koje ili obožavate ili mrzite - nema sredine. Pre svega film ima kultni status i podigao je zaista mnogo prašine kada se pojavio. Kada pogledate današnje filmove koji pokušavaju da vas šokiraju, stari filmovi baš deluju naivno. Nisam ni mogao verovati da nešto iz 1972. može biti ovoliko šokantno i odvratno. 


Mnogi tvrde da je ovo šok radi šoka i gadost radi gadosti. Iako sam od onih koji "mrze" ovaj film, ne mogu da se složim sa ovom činjenicom. Film ima odličnu ideju. Imamo osobu koju svi smatraju najodvratnijom. Imamo par koji želi tu titulu za sebe i kreće takmičenje uz direktan duel. Ideja je super. Ono što se meni nikako nije svidelo to su odvratnosti koje sam video. One jesu pravljene tako šokiraju i taj šok treba da prouzrokuje i smeh. Ja ću nabrojati nekoliko stvari pa kome se svide, obavezno treba da pogleda film jer će se opasno zabaviti. 


Recimo jedna od šokantnih, hororističnih stvari je to da ovaj par kidnapuje devojke, "oplodi" ih i kada se one porode, prodaje njihove bebe. Jezivo, šokantno, efektno i ovo su stvari koje jesu bolesne ali koje mogu da podnesem ukoliko nemamo eksplicitnih scena silovanja što je na žalost ovde slučaj. Imamo i gomile pizdarija koje su mi degutantne i koje nisam želeo da vidim ("what is seen can not be unseen"). Evo nekih od njih: lik dok vodi ljubav sa devojkom, ima odnos i sa kokoškom pri čemu ona umire (u zanimljivostima ću napisati još nešto o ovom slučaju), Divine, glavni lik u filmu je tranvestit koji u jednom delu filma kupuje ogromnu šniclu koju drži među nogama da bi je posle ispekla na roštilju za svoju porodicu. Imamo eksplicitnu scenu oralnog seksa između nje i brata. Njihova majka se ponaša kao detence, skoro svo vreme filma je u dečijem krevecu i konstatno lupeta gluposti. 


Gluma je na veoma niskom nivou ali ona ovde nije prioritet. Ne mogu da kažem da je ovo loš film ili da ga ne treba pogledati. Ima ok ideju i trebalo je imati onu stvar pa snimiti ovo, pogotovu 1972. ali jednostavno za mene je većina ovih stvari koje sam video bila odvratna ili bezvezna. Ako ste neko kome se dopadaju oni fazoni koje sam nabrojao, ovaj film može samo da vas oduševi. U protivnom, bolje ga zaobiđite jer zaista on nije za svakoga.

Zanimljivosti:
Scena u kojoj Divine jede pseći izmet je realna, ona je to zaista uradila. Ona je zbog krađe uhapšena tokom snimanja filma. Snimanje se obavljalo samo vikendom. Ostalim danima Volters je skupljao novac. 


Džon Volters je napisao scenario za nastavak filma koji bi se zvao Flamingos Forever ali zbog smrti Edit Mejsi i Divine, film nikada nije snimljen. Volters je izjavio kako je bio uduvan dok je pisao scenario za ovaj film ali da je bio svestan kada ga je snimao. On je izjavio kako je jedina scena zbog koje je zažalio scena oralnog seksa jer su dvoje glumaca bili prijatelji. Pomenuta kokoška koja je uginula prilikom scene seksa, ispečena je na roštilju i pojedena. To je čak i snimljeno ali nije ubačeno u film. Vodile su se diskusije da li je glumac zaista imao seksualni odnos sa životinjom ali sam Volters je potvrdio da jeste.

Naj scena:


Ovo je zaista teško odabrati jer su skoro sve scene za mene bile mučenje. Možda je saznanje na koji način odvratni par koristi devojke bio najrealniji šok za mene.

Moja ocena: 2/10

1 коментар: