Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

недеља, 9. септембар 2012.

Bringing Down the House (2003)


Bringing Down the House (2003) on IMDb
Kod na nazvan: Raspad Sistema
Žanr: Komedija
Režija: Adam Shankman
Glumci: Steve Martin, Queen Latifah, Eugene Levy ...

Priča:
Usamljeni, razvedeni advokat upoznaje ženu na internetu. Kada napokon dolazi do toga da se upoznaju, on otkriva da žena sa kojom je pričao nije ona sa slike... zapravo jeste, ali ne ona koju je očekivao. Njoj treba njegova pomoć kako bi izbegla robiju, on ne zna kako da je se otarasi jer mu se život pretvara u haos...

Moj osvrt:
Ono što sam očekivao da će biti Bride Wars, ispostavilo se da je ovaj film. Stoprocentna sjajna glupava zabava koju lako pogledaš, uživaš uz nju, povremeno se fino nasmeješ i budeš zadovoljan utrošenim vremenom. Nema ovde bog zna šta originalno ali je spakovano na jedan sasvim pitak način. Imamo Stiva Martina čije ime mi je sasvim dovoljno da komediji posvetim pažnju. On je jedan od onih likova koje jednostavno moraš da voliš i kada ga loše iskoriste u komediji, to je za mene neoprostivo. Komičaru jednostavno moraš da daš prostora da pokaže ono što najbolje zna. 


Ovde je Martin baš onakakv kakvog želimo videti. Priča je već prežvakana. Neko od koga ne očekujete ništa, neko koga ne želite u svojoj blizini potpuno neočekivano menja vaš život na bolje. Dopada mi se što su se ovde potrudili oko uvoda u tu situaciju. Žena koja je pobegla iz zatvora kako bi od advokata tražila pomoć, a pritom su njih dvoje nespojiva kombinacija u svakom smislu, bilo mi je taman toliko simpatično smišljeno da me zainteresuje da gledam film. O Martinu ne bih dalje trošio reči, kažem, ono što želite, od njega ćete i dobiti. Ne volim kada se u komedijama bace na rasne pizdarije. Svi ti "n-word" fazoni mi idu na nerve jer taj rasizam je u današnje vreme prilično osetljiva i užasavajuće precenjena tema. 


Ustvari ne volim ovakve usputne stvari ni u jednom filmu. Ako je to glavna tema filma, onda ok, ali ovako usput mi se to ne dopada jer imamo veliku generalizaciju a to mi vređa inteligenciju. Ima toga i ovde ali ono što mi se naročito dopalo je to što su otišli korak dalje. Nema onog standardnog opaki crnci se svete tamo nekim odvratnim rasistima. Ovde je to urađeno sa nešto više duha nego obično i u ulogama rasista imamo matore babetine. Takođe, Kraljicu Latifu su fino ograničili u tim praznim crnačkim fazonima tako da mi nikada nije bila simpatičnija nego ovde. 


Neće vas ovde ništa specijalno iznenaditi, uvek ćete ići barem desetak minuta ispred radnje filma ali u tome nije ni štos. Film se nijednog momenta ne trudi da bude naročito inteligentan već da vas zabavi od prvog do zadnjeg momenta. Ima sve što ovakav film treba da ima, dobre gegove, urnebesne nezgode, sjajan girl fight, pa čak i poneki sjajan štos koji ne izgovara uvek Stiv Martin. Naravno, on sam je ono najbolje u filmu. Ponavljam, nipošto nije za neku veliku hvalu, ali za stotinak minuta zabave, ovo ostvarenje je sasvim dobar izbor.

Zanimljivosti:
Kada je scenario pisan, originalni naslov bio je "Jailbabe.com" a glavne likove su trebali tumačiti Adam Sendler i Anđelina Žoli.

Naj scena:


Pijani Stiv Martin... ova scena garantuje smeh do suza.

Moja ocena: 5/10

Нема коментара:

Постави коментар