Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

среда, 1. август 2012.

The Breed (2006)


The Breed (2006) on IMDb
Žanr: Horor | Triler
Režija:  Nicholas Mastandrea
Glumci: Michelle Rodriguez, Oliver Hudson, Taryn Manning...

Priča:
Grupa ljudi mora da se suoči sa neočekivanim stanovnicima ostrva na koje su otišli da provedu vikend.

Moj osvrt:
Ovaj film mi je davno predložio poštovani čitalac i nekako sam se nećkao da ga pogledam sa obzirom na silne negativne komentare koje sam čitao o njemu. Sada kada sam pogledao, mogu reći da su ti komentari prestrogi. Film sigurno nije ništa posebno ali nije ni tako loš kakvim ga predstavljaju. Grupa ljudi koja odlazi negde bogu iza nogu gde nema telefonskog signala pri čemu će gadno da nadrljaju jeste šablonska priča, ali iskreno, ona je ovde zanemarljiva. 


Ovde nemamo deformisane degenerike, misteriozne ubice već nešto što odavno nisam video - besne pse. Dobro, ne baš besne ali pse na kojima je neko eksperimentisao i što je odlično oni nisu plod kompjuterske animacije. Ta priča je takođe bledunjava ali opet, ona je samo pozadina filma. Nisu se preterano bavili njome što je svakako pozitivna stvar. Obično su u ovakvim filmovima svi likovi šablonski. Za divno čudo, ovde imamo samo dva šablonaša i u isto vreme očajna glumca, jednog tamnoputog repera i jednog mudrosera čistunca. Ostalih troje su takvi da se kako tako možete vezati za njih. Još jedna pozitivna stvar je što su šablonski dijalozi svedeni na minimum. 


Postoji fina količina scena sa tim psima, neke su napete, neke sadrže preterivanja, ali pošto ovo nije ozbiljan film, ta preterivanja ne smetaju. Možda je previše onih situacija u kojima nešto pođe po zlu ali opet, ni to nije strašno. Jedan lik odlično barata lukom i strelom i za očekivati je preseravanja od scena u kojima će on ubijati te pse. Ono što mi se opasno dopalo je kako je završio taj njegov prvi pokušaj. Obratite pažnju na likove posle te situacije. U svim glupavim šablončinama od filmova svi bi se odmah okrenuli protiv tog lika bez obzira što je imao najbolje namere. Ovde sam poprilično bio zadovoljan njihovim reakcijama. 


Ono što mi se i nije naročito dopalo je reakcija ujedenih i njihova promena. Kao da su scenaristi nešto hteli a nisu baš znali šta tako da je to možda ostalo nedorečeno. Kada malo razmislim, možda je i bolje tako nego da su se ujedeni počeli pretvarati u ko zna šta.  Ima tu još poneki propust ali ovaj film se gleda iz zabave tako da ne bih uzimao te sitnice za zlo. Ono što je meni bilo najbezveznije uz dva pomenuta idiotska lika je poslednja scena koja je baš šablončina. Bilo je u filmu predvidivih stvari, ali ona je bila baš providna i jadna. U svakom slučaju, nije ovo naročito kvalitetan film ali nije ni nešto što bi bilo gubljenje vremena pogledati.

Zanimljivosti:
Glumci su 3-4 dana trenirali sa psima koji su korišćeni u filmu.

Naj scene:


Pretnja u šumi. Nekoliko finih, napetih scena

Moja ocena: 5/10

Нема коментара:

Постави коментар