Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

четвртак, 10. новембар 2011.

X2 (2003)


Kod nas nazvan: X-Men 2
Žanr: Akcija | Avantura | Naučna Fantastika | Triler
Režija: Bryan Singer
Glumci: Patrick Stewart, Hugh Jackman, Halle Berry...

Priča:
X-Men se ujedinjuju kako bi pronašli mutanta ubicu koji je pokušao ubiti predsednika Amerike, dok akademiju napadaju vojne snage.

Moj osvrt:
Preskočiću sada priču o likovima, efektima, scenama, sve to je zaista dobro kao i u prvom delu filma, ali kao i u prvom delu i ovom nešto fali. Ideja da se udruže pozitivci i negativci mi je uvek dobrodošla, i kada sam video da će to da se desi bio sam oduševljen. I šta se od svega toga desilo? Dva tri negativca se udružilo sa nekoliko pozitivaca kako bi se borilo protiv jednog čoveka i njegove vojne organizacije. Sve to kao priča mi je delovalo prilično siromašno i neubedljivo.


Zbog svega toga ovom filmu nedostaje bombastičnosti i adrenalina koji se očekuje od filmova sa super-herojima. Sve to su pokušali da nadomeste sa emotivnom, upečatljivom scenom na samom kraju. Ako se malo bolje promisli o toj sceni i sposobnostima tog lika oko koga se vrti, videće se da ta scena zaista nema veze sa vezom. Ok, neću više da kritikujem. Ipak iz te X-Men trilogije ovaj ima najveću ocenu. Uz već pomenute sjajne efekte, uvek je dobrodošlo videti neke nove sposobnosti mutanata koji se i makar na tren pojave. Takođe, film se osvrđe na centralnog lika, Logana i način na koji je on postao to što jeste, što je u principu otvorilo vrata posebnom filmu o njemu.


Iako meni nije bio naročito inspirativan, verujem da će se većini svideti. U svakom slučaju je dovoljno zanimljiv da drži pažnju do samog kraja. Ljubitelji stripa tvrde da je film maksimalno ispoštovao istoimeni strip tako da će pravi fanovi biti oduševljeni.

Zanimljivosti:
Hju Džekmen je morao da nabaci oko 10kg mišićne mase za ovaj film. Da bi došao u formu radio je sa istim trenerom sa kojim je radila Anđelina Žoli na snimanju Tomb Raidera. Automobil koji Wolverine vozi je Mazda RX-8. "X" na felnama je specijalno urađeno za potrebe filma.

Naj scena:


Lady Deathstrike vs. Wolverine

Moja ocena: 5/10

Нема коментара:

Постави коментар