Detroit Rock City (1999)

Kod nas nazvan: Detroit, Grad Roka
Žanr: Komedija | Muzički
Režija: Adam Rifkin
Glumci: Edward Furlong, Giuseppe Andrews, James DeBello...

Četiri tinejdžera pokušavaju na sve načine otići na koncert grupe KISS.

Sam početak filma mi je bio super, sa strogom majkom koja kritikuje užasnu muziku koju sluša i svira njen sin sa drugarima a potom, ne sluteći da su ploče zamenjene, seda da se opusti uz omiljene joj melodije. Njeno iznenađenje je ta Naj scena u ovom filmu. Generalno film nije naročito zanimljiv niti prepun nekog dobrog humora. Ovo je jedna sasvim prosečna, gledljiva komedija o klincima zaluđenim rok muzikom. Uz tu glavnu priču i njihovim pokušajima da dospeju na koncert KISS-a imamo usputne stvari koje se dešavaju. To su uglavnom problemi i raznorazne situacije u koje upadaju glavni likovi.

Naravno, svi oni su pomalo i buntovnici pa imamo tu i sukob sa roditeljima koji kao pokušavaju zabraniti tu "đavolju" muziku. Nekako mi smrde te scene sa zaluđenicima koji pokušavaju da ubede u nekorektnost nečega što se njima ne sviđa, pa prave još veće budale od sebe. Jeste ovo komedija ali te scene su mi glupave bilo gde. Malo ću sad odlutati od ovog filma i pomenuti knjige o Hari Poteru. Svaka sledeća knjiga je na isti kalup i uvek, ali baš uvek imamo gomilu likova koji pokušavaju da ospore neke čarobnjake koji su svaki put do sada spašavali situaciju. Takve gluposti mogu samo klinci da progutaju. No da se vratim na film. Pojavljuje se i Šenon Tvid koja je zilion puta glumila zanosnu i misterioznu komšinicu/poznanicu/ženu koja se pojavljuje eto tako i njoj je, bez izuzetka, uvek bio zadatak da razdeviči glavnog lika u filmu, koji je, takođe bez izuzetka, golobradi klipan. Za one koji možda ne znaju ko je dotična dama, prilažem njenu sliku koja na žalost nije iz filma, pošto na netu nisam uspeo da nađem takvu.

Osim par tih šablonskih scena, ove Naj scene i dobre muzike KISS-a, teško da postoji još nešto u ovom filmu vredno više od jednog gledanja.

Dve devojke u filmu se zovu Beth i Christine. Time je odato priznanje pesmama KISS-a "Beth" i "Christine Sixteen". Ovo je bio prvi film koji je pre VHS izdanja doživeo DVD izdanje.

Iznenađenje.