Final Destination 5 (2011)

Kod nas nazvan: Poslednja Ekskurzija 5, Konačno Odredište 5
Žanr: Horor | Triler
Režija: Steven Quale
Glumci: Nicholas D'Agosto, Emma Bell, Arlen Escarpeta...

Preživeli u nesreći na mostu saznaju da nema šanse da prevare smrt.

Razlog zašto recenzije Final Destination filmova započinjem sa poslednjim je zato što sam ga upravo odgledao u bioskopu. Za one koji nisu do sada gledali ove filmove, savetujem gledanje prva dva. Treći još nisam pogledao, četvrti i nije vredan neke pažnje, a ovaj... E pa čitajte dalje. Ponovo imamo istu priču, neko je video svoju, i smrt ostalih likova, potom je spasao nekolicinu od njih, ali se smrt vraća po njih. Ono što je bila snaga prvog dela filma, to je ova blesava ideja. Drugi deo je imao spektakularne smrti i na tome su bazirali i ostale. Jedino što se razlikovalo bio je način na koji misle da mogu da prevare smrt. Ovaj film sam gledao u 3D tehnici zato što sam pročitao gomilu pohvala kako je to ovde sjajno iskorišteno. Naravno da jeste, ali u jednoj petominutnoj sceni. Ostale i nisu nešto inspirativne. Da li su ovde pomakli u spektakularnosti smrti... ako je retardiranost sinonim spektakularnosti onda definitvno jesu. Mislim, devojka pada sa visine cirka dva metra i sve kosti joj ispadaju. WTF?!?!?!? Ja sa svojih 110kg da padnem sa dva metra, najgore što može da mi se desi je da uganem ili iščašim nogu.

Za razlku od prethodnih delova u ovom filmu radnja ne postoji. Sve se svodi na čekanje da se neko na jeziv način preseli na večna lovišta. Da stvar bude još "bolja", dodali su fine patetične scene. Kao lik mora da ide u Francusku da bi radio pa ga zato devojka ostavlja jer on ide tamo, pa toj budali od momka tek posle sat vremena filma padne na pamet da je pozove da idu zajedno. Takođe ovde je način da se prevari smrt takav da je to zapanjujuće retardirano. Recimo da možeš da se spasiš svega tako što ćeš ubiti prokletu bubašvabu, ali naravno, to nikom ne pada na pamet od naših likova. Gluma je spektakularno jadna, tako da to predstavlja višnjicu na šlagu na torti od ubuđalih i ucrvljalih sastojaka. Jedina dva kvaliteta su ta vizija koju je ovaj glavni degenerik imao i kraj koji će vam se dopasti ako ste gledali prvi deo. Ne bacajte pare na kartu, definitivno nije vredno toga, niti ima dovoljno kvaliteta da bi se nazvalo filmom. Hvala bogu, ovo je poslednji deo u serijalu... nadam se.

Zanimljivost:
Ovo je najduža vizija od svih u Final Destination filmovima i traj 4 minuta i 44 sekunde.

Vizija.