Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

недеља, 18. септембар 2011.

13 Going on 30 (2004)


Kod nas nazvan: 13 pa 30, Danas 13 sutra 30
Žanr: Komedija | Fantastika | Ljubavni
Režija: Gary Winick
Glumci: Jennifer Garner, Mark Ruffalo, Judy Greer...

Priča:
Trinaestogodišnjakinja na svoj trinaesti rođendan igra igru u kojoj poželi da ima 30 godina. Sutradan, želja joj se ispunjava.

Moj osvrt:
Kada sam govorio o filmu 17 Again, rekao sam da je on u potpunosti iskoristio već postojeću ideju o podmlađivanju. Postoji još filmova na taj fazon ali ovo je prvi koji vidim da u njemu neko postaje stariji. Naravno, ovo nikako ne treba shvatati kao inteligentnu komediju ili ozbiljan film. Ovo je ono što ja zovem glupava zabava ali u svom veoma dobrom izdanju. Budimo realni, ko ne želi da gleda nešto ovakvo. Sasvim je sjajno prikazano kako devojčica u telu tridesetogodišnjakinje razmišlja. To je ono najbolje u filmu.


Način na koji se naša glavna junakinja, sada kao starija, ophodi prema klinkama, na koji način posmatra na ljubav, seks i odnose i sa kojom nevinošću ulazi u sve to, način na koji priča o svojim "oblinama"... sve to je sjajna zabava... ni manje ni više od toga.U glavnoj ulozi se našla simpatična Dženifer Garner, poznata iz glupave serije Alias. Iskreno nisam nešto bio oduševljen njome do sada, ali način na koji je odlgumila ovu totalno otkačenu ulogu je skroz ok a način na koji se smeje mi je zaista sjajan.


Naravno, postoji gomila šablona u filmu, među njima i onaj glupavi koji me najviše nervira, koji ste gledali u 99% romantičnih komedija... Kao sve ide ka nečem lepom, onda se to lepo desi, onda nešto iskrsne što sve zajebe i na kraju sve to bude kako treba. Ovde je "na kraju sve to bude kako treba" deo prilično slabašno odrađen. Ali dobro, ovo je komedijica za razbribrigu, ne bi trebali tražiti dlaku u jajetu već je pogledati čisto radi malo zabave.

Zanimljivost:
Na trinaesti Dženin rođendan u sobi se vidi slika Madone. Kada se ona probudi sa 30, ta slika je ponovo tu, samo ovog puta je potpisana.

Naj scena:
Džena (Dženifer Garner) se budi i shvata da joj se želja ostvarila.

Moja ocena: 5/10

Нема коментара:

Постави коментар