Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

четвртак, 15. март 2012.

Hugo (2011)


Hugo (2011) on IMDb
Žanr: Avantura | Drama | Porodični | Misterija
Režija: Martin Scorsese
Glumci: Asa Butterfield, Chloë Grace Moretz, Christopher Lee...

Priča:
1930. u Parizu, siroče koje živi među zidovima železničke stanice pokušava da reši misteriju vezanu sa svog oca i jednog automatona.

Moj osvrt:
Braćo i sestre, estetski gledano Hugo je jedan od najdopadljivijih filmova ikada. E sada, možda u tome ima udela i činjenica da sam gledao Blu Ray snimak, ali ipak mislim da to nije presudni faktor. Kada se uz to veže sjajna kamera, onda je jasno da je pred vama vizuelno remek delo. Već sam napominjao da ne čitam o čemu se radi u filmu pre gledanja tako da sam ovde očekivao fantastiku. Od nje nema ništa ali opet kao da je sve na ivici da postane fantastika i nekako je konstantno očekujete. Priča filma je sasvim dobra. 


Skorseze odaje poštu prvim filmotvorcima, a celu tu priču je zapakovao na brilijantan način i napravio odličan porodični film. Nisam čitao o tome kako su pravljeni ti prvi filmovi ali mi se opasno dopada kako je to ovde predstavljeno. Da ne preterujem više o tom aspektu da ne biste pomislili da je to centralna stvar u filmu. Centar priče je dečak koji pokušava da osposobi automatona da radi. Uz njega imamo i nekoliko sjajnih likova na železničkoj stanici i njihove priče su odlične. 


Kada smo došli do automatona, želim da pomenem nešto na šta me je ovaj film žestoko podsećao. Braćo i sestre, ne znam koliko od vas je igralo igricu Syberia. Ja sam bio pasionirani gejmer ali nikada igru ne bih nazvao remek delom niti umetnošću. E ova Syberia to zaista jeste. Njena priča je toliko dobra da se može napraviti vrhunski film a vizuelno je spektakularna. Mislim da ta igra zaslužuje da joj bude dodeljen kulturološki značaj. Ako je film umetnost, a znate i sami braćo i sestre kakvih sve filmova ima, zašto ne bi i igra mogla biti. 


Zbog toga što me je ovaj film toliko podsećao na Syberiu, očekivao sam možda malo veći spektakl. Ipak ovo je sasvim lepa priča spektakularno predstavljena i svakako je treba pogledati. Na kraju bih se bavio glumom. Glavni glumac, klinja koji glumi Huga, iako mu gluma nije jača stvar, prilično je simpatičan. Ben Kingsli dominira filmom. Čovek je maestralan. Saša Baron Koen je baš onakav kakav treba da bude a iskreno me je obradovala pojava velikog Kristofera Lija. Naravno tu je još gomila sjajnih glumaca u epizodnim ulogama ali nemam nameru da ih sve nabrajam. Film svakako treba da pogledate pa će te ih videti i sami.

Zanimljivosti:
Prvi Skorsezeov film u poslednjih 12 godina a da u njemu ne glumi DiKaprio, prvi u 18 godina koji ima PG rejting i prvi njegov 3D film. Džejms Kameron je rekao da je za njega ovaj film remek delo i da je najbolje iskoristio 3D tehnologiju, čak bolje i od njegovog Avatara. Ben Kingsli je svoj karakter bazirao na samom Skorsezeu. Film je snimljen po knjizi Invention of Hugo Cabret (Izum Huga Kabrea) koja je objavljena 2007. 

Naj scena:


Pokušaj pokretanja automatona... Scenom sam oduševljen jer me je podsetila na savršenu, pomenutu Syberiu.

Moja ocena: 7/10

1 коментар:

  1. nisam vise anoniman :D1. фебруар 2013. 15:02

    Slazem se za Syberiu,nenormalno dobra igra,samo je problem sto posle neceg tako dobrog sve ostalo deluje prosecno.
    Da nisi spomenuo igru,verovatno ne bih pogledao ovaj film,ali zato sad,cim napisem ovaj komentar,pravac Torrent.

    ОдговориИзбриши