Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

недеља, 21. август 2011.

Battle Los Angeles (2011)


Kod nas nazvan: Invazija Sveta: Bitka Za LA
Žanr: Akcija | Naučna Fantastika
Režija: Jonathan Liebesman
Glumci: Aaron Eckhart, Michelle Rodriguez, Bridget Moynahan...

Priča:
Sveže penzionisani narednik marinac vraća se na dužnost da bi pomogao drugom poručniku i njegovim vojnicima u borbi za povratak Los Anđelesa koji je zauzet od strane vanzemaljaca.

Moj osvrt:
Kada sam gledao trejlere za ovaj film, pomislio sam da će ovo biti neki spektakl za oči ali ne mnogo jak film. Jedno od toga sam pogodio. Ako budete očekivali neke bombastične efekte, nema ih. Jednostavno imamo vanzemaljce, njihove brodove i to je to. Film je sve u svemu mešavina tri filma, Independence Day, Cloverfield, Black Hawk Down. Što se tiče sličnosti sa Danom Nezavisnosti, imamo vanzemaljce koji dolaze na planetu jer im je potreban jedan naš resurs, a to je voda.


Na blogu jednog mog kolege iz Hrvatske piše sledeći komentar: "ne kužim koji k... su ti pametni vanzemaljci uopće imali napadat ljude... mogli su jednostavno otić sa svojim matičnim brodom, i 100 metarskim crijevima, negdje iznad Tihog Oceana i nasisat si vode koliko im treba...". Logično i tačno zapažanje. Što se tiče sličnosti sa Cloverfield-om, imamo onu frku u gradu, kada čudovište prolazi a sve se trese, svi su u haosu, svi negde jure. A što se tiče Pada Crnog Jastreba, tu imamo ovaj deo sa Marincima.


Glavnog lika glumi meni antipatični Aron Ekhart, koji mi je ovde bio sasvim ok. On je lik koji tek ide u penziju, ali pošto im je potreban vraća se da pomogne u okršaju. Pošto je u prošlosti izgubio nekoliko vojnika, ovde ga baš i ne rendaju ovi mladi, ali je već na početku filma jasno da je on mamojeb koji će pre ili kasnije da pokaže šta zna. Tu dolazimo do jednog užasno bitnog problema ovog filma. Toliko je izražen taj američki patriotizam da mi već polako ide na nerve, da ne kažem na nešto drugo. Naravno uz to ide i brdo patetike. Ali dobro, oni prave film pa im se može.


Hajde da ne bude da je film loš, da udarim po pozitivnim stvarima. Bitke sa vanzemaljcima su skroz dobre. Naročito mi se dopalo kada je Ekhart preuzeo odgovornost u nekim fajtovima, pravi američki heroj :) Doduše trebalo je malo vremena da te borbe počnu, i taman kada je film postajao "pomalo" dosadan, akcija je krenula i pičila do kraja sasvim solidno. Uvek me obraduje pojavljivanje Mišel Rodrigez. Ja ne znam šta je devojka uradila, ali za nekoliko godina, od muškarače postala je prelepa, preslatka i prezgodna. Mada malo razočarava što je kroz ceo film u totalno zakopčanom izdanju, ali nema veze. U svakom slučaju, film je sasvim ok za pogledati. Nije nešto što će vam ostaviti Bog zna kakav utisak, ali ima šta da se vidi. Samo ne očekujte mnogo.

Zanimljivost:
Aron Ekhart je slomio ruku tokom snimanja ali nije pauzirao ni jedan dan zbog toga.

Naj scena:
Heroj.

Moja ocena: 6/10

Нема коментара:

Постави коментар