Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

уторак, 9. август 2011.

The Devil Wears Prada (2006)


Kod nas nazvan: Đavo Nosi Pradu
Žanr: Komedija | Drama | Ljubavni
Režija: David Frankel
Glumci: Anne Hathaway, Meryl Streep, Adrian Grenier...

Priča:
Naivna, mlada žena dolazi u Nju Jork i dobija posao asistenta jednog od najpoznatijih urednika magazina u gradu, surove i cinične Mirande Prisli.

Moj osvrt:
Pre svega, zbog ocene, želim da objasnim da zaista nemam ništa protiv ovakvih mlakih komedijica. Neretko me zabave, nasmeju pa moram priznati, nekada i oduševe. E sad, zbog čega sam ovaj film smestio u kategoriju Loših. Hajde prvo o dobrim stvarima, pošto ih ima malo. Prvo, Meril Strip. Bez konkurencije najbolja glumica u poslu. Ona fenomenalno glumi totalnu kučketinu od žene i scene s njom su maksimalno zabavne. Druga dobra stvar: U ovakvim komedijicama, glavni likovi su neretko totalni glupani, što je nekako za očekivati. Veliki kvalitet ovog filma je što su svi osim dva glavna lika koja tumače Meril Strip i En Hedavej, totali moroni.


Da, već smo ušli u stvari koje ne valjaju ovde. Znači naša dva lika su okružena tako šablonizovanim moronima da je to zapanjujuće. Prvo imamo dečka glavnog lika, tj dečka En Hedavej, koji se zaboga oseća zanemaren zato što se ona predala poslu. Grrrr. Znači totalni retard ne može da podnese uspeh svoje devojke i na par minuta zanemari malo svoju guzicu. A ne, nije to problem, problem je u tome što u filmu žele da nam predstave da ga je ona stvarno zanemarila i da mi treba da ga sažaljevamo. Svaka čast režiserima, i njima i tom liku sam poželeo da im se otvori kišobran u bulji. Onda imamo šmekera, koji je eto tako tu da odvoji našu glavnu heroinu od njene ljubavi, pa drugove koji kao ne razumeju tu promenu na gore na njoj... Postoji rešenje i za to:
HA-HaAa!!!
Ako prestanem da komentarišem filmove, znajte da sam pogledao suviše gluposti i progutao par ovih od gore. Moja preporuka vam je da samo ispremotavate film na scene u kojim je Meril Strip, koja suvereno dominira ovim filmom. Ok su i lik i gluma En Hedavej. Ostali su za kupanje u nekoj visokoprocentnoj kiselinici, čisto zbog malo akcije.

Zanimljivost:
Mnogi poznati dizajneri su odobrili da se njihova odeća nosi u filmu, tako da je ovo film sa najskupljim kostimima u istoriji. Prvog dana snimanja, Meril Strip je rekla En Hedavej da je savršena za ulogu i da joj je drago što će raditi s njom. Takođe joj je rekla da je to poslednja lepa stvar koju će čuti od nje. I bila je.

Naj scene:
 Sve scene sa fenomenalnom Meril Strip.

Moja ocena: 3/10

Нема коментара:

Постави коментар