Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

субота, 7. април 2012.

Wrath of the Titans (2012)


Wrath of the Titans (2012) on IMDb
Kod nas nazvan: Gnev Titana
Žanr: Akcija | Avantura | Fantastika
Režija: Jonathan Liebesman
Glumci: Sam Worthington, Liam Neeson, Rosamund Pike...

Priča:
Persej kreće u podzemlje kako bi oslobodio svog oca Zevsa koga u zatvoreništvu drže njegov sin Ares i brat Had koji budi drevne titane kako bi uništili svet.

Moj osvrt:
Braćo i sestre, ako ste gledali prvi deo ovog filma, onda znate šta vam je ovde očekivati. Verujem da mislite da je film još gori nego njegov prethodnik. E tu se varate. Od onog užasa nije gori. Dobro sad, nije nešto epohalno ni bolji ali je sasvim podnošljiv ako ga shvatite kao sprdnju što on zapravo i jeste. Prošli film je bio užasan kada je priča u pitanju. Toliko nabacanih gluposti koje je povremeno rešavala devojka koja se pojavljuje niotkuda i ne ide nikuda mi je išlo na nerve. Ovde priča jedva i da postoji a i to što postoji je podnošljivo tako da nisam imao sličnih problema. Sve je pravolinijski i prilično se svodi na "Udri Mile letnji dan do podne" koncept gde je Mile naravno Persej. 


Kao i u originalnom, starom Clashu i ovde je sličan princip, samo je mnogo siromašniji nego tamo. Moraš da odeš da nađeš nešto kako bi porazio nekog da ne bi bilo problemčića u kojima bi nadrljao svet. Dobro de, tamo je bila u pitanju samo slatka mala Andromedica za koju smo strahovali. Ceo svet je suviše veliki pojam pa me klasično nije bilo briga šta će biti. Nemam šta da vam pričam o efektima, film je jedino zbog njih i pravljen. Malo su preterali sa forsiranjem scena za koje se vidi da su pravljene zbog 3D tehnologije. 


Ponoviću, najbitnije je da film shvatite kao sprdnju jer se on sprda sam sa sobom. To zaista odavno nisam video. Ne vidite ovde likove iz mitologije kao u originalnom Clash-u. Ovde vidite gomilu marinaca i sporednih likova kako se sprdaju sa svim tim. Zamislite da gledate Black Hawk Down, Hurt Locker ili bilo koji od tih solidnih filmova. E sada zamislite bilo kog lika koji se pojavljuje u tom filmu da dođe i da kaže "Ja sam Zevsov sin". Ta budala bi vas slatko nasmejala u najboljem slučaju. Čak i kao sprdnja zvuči kada bogovi pričaju između sebe. 


Kada smo kod bogova tu imamo dva velikana, Liama Nisona i Ralfa Fajnsa koji su odradili poslić od par scena, uzeli lepe parice i baš ih briga. Nije ovde bilo potrebe za njima ali dobro, uvek ih je lepo videti. Toliko od mene braćo i sestre o ovoj glupavoj zabavi. Film je mnogo bolji nego što sam očekivao ali to mu i nije olakšavajuća okolnost jer sam očekivao totalnu propast. Ovo je glupava zabava koju možete pogledati jednom, i iznad svega, on je kako velika Rahela Ferari reče, jedna velika sprdačina.

Zanimljivosti:
U filmu se ponovo pojavljuje Bubo, čuvena sova iz originalnog Clash-a. Rozamund Pajk se pojavljuje u ulozi Andromede i to je jedini preživeli lik iz prvog dela kojeg tumači neko drugi.

Naj scena:


Napad himere koji označava početak "Udri Mile" koncepta. 

Moja ocena: 5/10

Нема коментара:

Постави коментар