Yes Man (2008) on IMDb
Kod nas nazvan: Uvek Reci Da
Žanr: Ljubavni | Komedija
Režija: Peyton Reed
Glumci: Jim Carrey, Zooey Deschanel, Bradley Cooper...

Čovek pokušava da postavi sebi izazov tako što će reći "da" svemu.

Iskreno ne znam da li postoji neko ko ne bi gledao film u kom je glavni glumac Džim Keri. Ako mu daju dovoljno prostora zabava je zagarantovana. Za razliku od Bruce Almighty filma, ovde su ipak razmišljali i zaključili da ne treba mnogo pametovati već pustiti velikom komedijašu da radi ono što najbolje zna.

Iako je prvi utisak sa početka filma da je dotični ostario, njegove sposobnosti blesavljenja ni malo nisu zarđale. Šta više, u mnogo slučajeva će vas nasmejati do suza. Ideja je sasvim ok. Keri je glumio već u filmu gde je morao govoriti istinu i to ga je uvaljivalo u nevolje. Sada vi zamislite u kakvim problemima tek može biti ako počne da govori "da" svemu. Jednostavna ideja, dosta prostora za Kerijeve bisere i rezultat je veoma zabavan film. Drugi aspekt priče je romantika na koju se neću osvrtati zato što je već viđeno šablonsko sranjce prežvakano milijardu puta. Jedino što se iz tog segmenta priče izdvaja je maksimalno opičen lik Alison koju glumi preslatka Zoi Dešanel.

Za razliku od prošlog filma sa Kerijem koji sam komentarisao, ovaj nije bio razočarenje. Nije naročito genijalan ali je sjajna zabava i garantuje mnogo smeha.

Džim Keri nije želeo kaskadera već je sam skakao bandži džamp. On nije želeo da ga plate pre snimanja već je tražio 36.2% zarade koju film ostvari. Glavnu ulogu je originalno trebao tumačiti Džek Blek. Film je zasnovan na autobiografskoj knjizi Denija Valasa. Dan pre prve scene na skuteru, devojka koja je trebala menjati Zoi Dešanel u scenama vožnje je pala i slomila nogu. Pošto joj je bilo potrebno devet meseci za oporavak, Zoi je sama morala voziti skuter. Za potrebe filma Keri je naučio da svira gitaru, naučio je osnove Korejskog, naučio da vozi sportski motor i skočio bandži džamp.

Kerijeve bravure