Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

субота, 14. јануар 2012.

Važno Obaveštenje



Poštovani čitaoci, kao što neki od vas znaju komentari koji se ostavljaju nisu autorizovani. Povodom komentara na film The Grudge 2 i nevaspitanja dotičnog/dotične uvodim autorizaciju jer ne želim da se ovaj blog pretvori u raspravu već želim da komentari služe za razmenu mišljenja. Ovaj blog ne pišem samo ja već i vi. Svaki komentar koji ostavite o filmu je drugo mišljenje. Ako se razlikuje od mog, još bolje jer ne treba da postoji jednoumlje. Čak i ako ste jedini koji branite kvalitet nekog filma, vaše mišljenje nije sranje kao što dotični/dotična reče. U komentarima koje ostavljate, psovke su dozvoljene i nemam problem sa tim. Jedina stvar koju od sada neću dozvoliti, to je vređanje mene i bilo kog drugog čitaoca koji ima drugačije mišljenje od vašeg. Ljudi kojima se ovo ne sviđa, imaju opciju da više ne posećuju ovaj blog jer ovde je jednoumlje nepoželjno.


Ovo je blog za ljubitelje filmova, blog u kom želim da svako može slobodno da iznese svoje mišljenje o bilo kom filmu, blog u kom možete da tvrdite sve suprotno od onog što ja tvrdim i svaki takav komentar rado ću objaviti. Komentar na film The Grudge 2 ostavljam da stoji kao blagi primer jednog nevaspitanog odgovora. Što se mene tiče, u vašem komentaru možete napisati i celu recenziju za neki film, i to će biti objavljeno. Mislm da sam do sada bio korektan kada je ovaj blog u pitanju. Priznajem, umem nekada da preteram ali isto tako umem da priznam grešku. Najbolji primer za to je film Mulholland Dr. koji sam maksimalno ispljuvao. Onda me je poštovani čitalac Dimitrije Beljanski ubedio u suprotno iznevši drugačije stavove. Možda je i tu bilo teških reči ali uz njih je i postojalo mišljenje koje je opravdalo takav stav. Svaku dobronamernu kritiku ću rado prihvatiti i svaka takva kritika će biti objavljena. Još jednom se zahvaljujem svim dobronamernim ljudima i sve vas rado pozivam da iznesete svoje razmišljanje povodom bilo kog od filmova. 

P.S. Izvinjavam se zbog ovih ocena dole, ne mogu da se uklone iz pojedinačnog posta jer mi to blogger ne dozvoljava pa moraju postojati na svakom.

4 коментара:

  1. Pozdrav autoru!
    Od skoro pratim blog i baš mi je legao! Sviđa mi se kako u glavnim tezama predstaviš film, a onda i tvoja recenzija i ocena. Već sam se oduševio sa nekim filmovima po tvojim preporukama.
    Samo bih dodao, dobro bi bilo kad bi napravio pretraživač bloga, jer kako se broj odgledanih filmova bude povećavao, ne vjerujem da će lista sa strane biti dovoljno dugačka da sve to isprati.
    Još jednom, svaka čast i samo napred. Poz. Saša.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na lepim rečima. Budi slobodan i da kritikuješ kada smatraš to za potrebno. Što se tiče tog pretraživača, videću koliko će mi blogger dozvoliti da se razmašem, tako da sam za sada ograničen njegovim mogućnostima i dozvolama. Moja ideja je da imam listu slova sa strane koja bi se otvorila klikom na nju ali otom potom. Još tražim najbolju mogućnost ali slažem se da bi taj pretraživač bio od velike pomoći. Hvala još jednom.

      Избриши
  2. evo i ja da pohvalim blog. samo tako nastavi, svidja mi se kako pises recenzije. pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno. Budite slobodni i da kritikujete ako vam se nešto ne dopada, kao i da preporučite film koji smatrate vrednim gledanja.

      Избриши