Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

недеља, 29. јануар 2012.

WALL·E (2008)


WALL·E (2008) on IMDb
Kod nas nazvan: Voli
Žanr: Animirani | Avantura | Porodični | Ljubavni | Naučna Fantastika
Režija: Andrew Stanton
Glumci: Ben Burtt, Elissa Knight, Jeff Garlin...

Priča:
U dalekoj budućnosti, mali robot koji skuplja otpad kreće na svemirsko putovanje koje će promeniti sudbinu čovečanstva...

Moj osvrt:
Po imdb-u i većini ljudi ovo je jedan od najboljih animiranih filmova ikada i zbog toga smatram da je obavezno da ga pogledate. Ja nisam naročito oduševljen ovim filmom tako da ova kritika neće biti toliko pozitivna. Pre svega dobre stvari. Sam Wall-e je genijalan. Početak filma koji nas upoznaje sa njim naslućivao je fenomenalnu priču i konstantno me je oduševljavao. Toliko sitnih detalja i toliko genijalnih stvari se retko viđa. Sve dok Wall-e ne krene u svemir, film je bio savršen. 


Onda imamo pojavu ženskog robota po imenu Eve. Od momenta kada Wall-e kreće u svemir sve one genijalne stvari koje sam video u tih prvih dvadesetak minuta su nestale i počela je ne toliko zabavna jurnjava. Film je i dalje imao dobrih stvari i dobrih fazona ali ni blizu koliko je bilo u prvim momentima. Kako je vreme prolazilo, patetika je preuzela glavnu reč i to me je totalno dotuklo. Jedino pozitivnou tim momentima su neke usputne šale i par simpatičnih likova. Wall-e je počeo da me iritira konstanto krešteći "EVE" a kada nešto što treba da zabavi počne da nervira to nikako ne valja. Verujem da se većina ljudi neće složiti sa mnom jer sam zaista pronašao malo istomišljenika tako da ovo sigurno treba pogledati. 


Da je film trajao taman do onog odlaska u svemir, od mene bi dobio čistu desetku. Ovako se pretvorio u jedan sasvim prosečan crtać koji hvata na patetiku i retke gegove. Zaista šteta zbog potencijala koji je imao.

Zanimljivosti:
Wall-e je akronim od "Waste Allocation Load Lifter-Earth-class" a EVE od "Extraterrestrial Vegetation Evaluator". Film sadrži mnogo detalja vezanih za Apple. Zvukovi insekata su dobijeni zaključavanjem policijskih lisica, zvuk bubašvaba je ubrzani zvuk rakuna a zvuk vetra je zvuk Niagara vodopada. Za dizajn EVE je bio zadužen potpresednik industrijskog dizajna Applea, Džonatan Ajv. Roboti u filmu poštuju tri zakona robotike koja je napisao veliki Isak Asimov. U originalnom scenariju EVE je trebala biti kidnapovana od strane vanzemaljaca a Wall-e bi krenuo da je spašava. Dok je film bio u izradi, naslov mu je bio Planeta Smeća. 

Naj scene:


Upoznavanje sa Wall-e-jem

Moja ocena: 5/10

3 коментара:

  1. U potpunosti se slazem, pocetak je fenomenalan a onda krece putesestvije i prosecnost.
    Cista 10 za komentar.

    ОдговориИзбриши
  2. Pre svega,zelim ti srecnu(sretnu)Novu i puno uspjeha u daljem radu.E sad sto se tice filma.Film je na mene ostavio mnogo bolji utisak,mislim da je poenta bacena na usemljenost i izolovanst robota(covjeka).Film meni uopste nije dosadan no nasuprot jako mi je zanimljiv.Sto se tice patetike ja sam je drugacije dozivio.Sto bi rek'o jedan moj prijatelj:,,Ako se nesto pateticno kaze sa velikim emocijama to izgleda lepo."Sumnjav da ce iko razumjet ovo prethodno napisano.Ali ja sam ovaj film gledao sinhronizovano zbog klinaca,pa ko god pozajmnjivo glas svak mu cast.Mozda je jedino slazem da je posjedovo veci potencijal i za naj scenu se takodje slazem.Ovako ocena8/10.Pozdrav.

    ОдговориИзбриши