Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

субота, 22. октобар 2011.

Stop-Loss (2008)


Žanr: Drama | Ratni
Režija: Kimberly Peirce
Glumci: Ryan Phillippe, Abbie Cornish, Joseph Gordon-Levitt...

Priča:
Vojni veteran se vraća posle kraja dužnosti u ratu u Iraku, međutim, otkriva da protiv njegove volje, vojska želi da ga vrati nazad u rat.

Moj osvrt:
Kada sam video da je ovaj film u produkciji MTV-a, pomislio sam da će ovo da bude totalna propaganda Američke demokratije i njihovog herojstva od kojeg mi je najiskrenije muka. Žestoko sam pogrešio i prijatno sam se iznenadio ovim filmom. On počinje sekvencom scena iz rata. Te scene su sjajno odrađene. Pokazuju svu brutalnost rata i u ovom slučaju moram reći slabu taktičnost mlade grupe vojnika, ali dobro, nisu svi velike vojskovođe.


Posle tih scena, neki likovi se vraćaju nazad dočekani kao veliki heroji u svojoj zemlji. Do samog kraja film se trudi da pokaže tu uzaludnost rata. Jednostavno vide se svi tipovi vojnika. Oni koji su nastradali, oni koji jure da budu heroji i da u toj uzaludnosti vide neke više ciljeve, oni na koje je rat ostavio posledice... Što se tiče ovih zadnje pomenutih, veliki respekt za glumu Džozefa Gordon-Levita. Najpotresnije scene su mi bile sa jednim od momaka koji je teško ranjen i sa načinom na koji on prolazi kroz to. 


Bravo za MTV produkciju, bravo za filmotvorce jer su napravili antiratni film koji pokazuje kakva je zapravo njihova čuvena Američka  "demokratija". Najbolji opis ovog filma ću dati ako napišem rečenicu iz jednog od najboljih filmova koje smo napravili: "Kažu da rat budi ono najbolje i najgore u ljudima... A šta je najbolje?"

Zanimljivosti:
Scene koje su snimane u Maroku, snimane su za vreme Ramazana. Jedna scena sa Američkim senatorom je morala biti izbačena iz "nepoznatih" razloga.

Naj scena:


Poseta ranjenom drugu.

Moja ocena: 7/10

Нема коментара:

Постави коментар