Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

четвртак, 13. октобар 2011.

Highlander: The Source (2007)


Kod nas nazvan: Gorštak 5 - Izvor
Žanr: Akcija | Avantura | Fantastika | Naučna Fantastika
Režija: Brett Leonard
Glumci: Adrian Paul, Thekla Reuten, Cristian Solimeno...

Priča:
Dankan MekLaud i njegovi prijatelji besmrtnici traže gral njihovog sveta.

Moj osvrt:
Iskreno nisam imao pojma da peti nastavak čuvenog Gorštaka i postoji. Kada sam naleteo na njega, proverio sam na imdb kritike i po njima ovo bi trebao da bude jedan od najgorih filmova koje ste gledali u životu.Da se malo osvrnem na istoriju Highlander filmova. Prvi je bio zaista sjajan. Svaki posle njega nije imao veze sa prethodnim a ni sa mozgom. Po mom mišljenju, gore od Highlander II teško da je moglo. Ali hajde da se bavim ovim. 
Ovaj je čak uspeo da uklopi neku priču tako da ima veze sa prethodnicima. Postoji taj izvor koji bi trebao doneti konačnu nagradu onom ko dođe do njega. Grupa besmrtnika je krenula ka njemu i tu se prepliću trenutna priča sa istorijskom pričom o tom izvoru koja uopšte i nije loša. Čuvar tog izvora, u principu ovde glavni negativac deluje zaista zastrašujuće... jedini problem je taj što mu jednostavno nije trebalo biti dozvoljeno da priča jer onda mi izgleda pomalo jadno. 
Takođe od loših stvari bih izdvojio finalnu borbu, tj način na koji je ona predstavljena ubrzanim snimkom. Kapiram zašto se kreću brzo ali jednostavno nije bilo potrebe da se tako upropasti završnica. I po meni očajno je urađeno što je dozvoljeno nekim picopevcima da obrade temu Highlandera koju je izvodila grupa Queen. Ne kontam zašto nisu pustili tu originalnu. Sve u svemu, meni ovaj film nije uopšte bio tako loš kao što ga predstavljaju, pogotovu ako se uzmu u obzir drugi i četvrti deo.

Zanimljivosti:
Ovo je prvi Highlander film koji nije prikazivan u bioskopima i prvi Highlander film gde glavnom negativcu ime ne počinje na slovo K. Inače ovaj film je trebao biti prvi u završnoj trilogiji ali zbog loših kritika odustali su od daljeg snimanja.

Naj scene:

Neka od pojavljivanja Čuvara.

Moja ocena: 5/10

Нема коментара:

Постави коментар