Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

петак, 28. октобар 2011.

Paranormal Activity (2007)


Kod nas nazvan: Paranormalna Aktivnost
Žanr: Horor | Misterija
Režija: Oren Peli
Glumci: Katie Featherston, Micah Sloat, Mark Fredrichs...

Priča:
Posle preseljenja u novu kuću, par sve češće biva uznemiravan demonskim prisustvom...

Moj osvrt:
Ovaj film je dokaz da vam nije potreban veliki budžet da napravite dobar horor. Kada se pogleda koliko je novca utrošeno za ovaj film a koliko je on zaradio i još zarađuje, to je zaista zapanjujuć odnos. Ceo film je sniman kamerom iz ruke ali to uopšte ne smeta iz sledećih razloga. Kamera se retko trese i to u scenama kada vam to i ne predstavlja problem ili onda kada situacija zahteva da se to dešava zbog boljeg utiska.


Setite se npr. istrčavanja iz šatora u fenomenalnom The Blair Witch Project-u, kako je tu moćno to izgledalo kada ste morali da razrogačite oči plašeći se da ne propustite nešto. Uglavnom je ta kamera pozicionirana tako da nećete imati problem da pratite šta se dešava. Film ima samo jednu manu i na žalost ona nije mala. Mislim da su morali da se potrude više oko scena koje nisu strašne. Jednostavno bilo je tu suviše nabacivanja stvari, suviše nepotrebnih i slabih scena. Kao da nisu imali ideju šta ugurati između prestrašivanja. 


Ali dobro, uspeli su da me prestraše tako da ispunjavaju taj bitan uslov kada je horor film u pitanju. Te strašne scene su zaista dobre i teško je ne reagovati na njih. Ta glavna priča je zaista dobra, usputne stvari dodavane u nju mi se baš nešto i ne sviđaju ali ukupno sam bio zadovoljan sa ovim filmom. Možda nije neki kvalitetan kinematografski događaj, ali ako ste ljubitelj horor filmova, ovo jednostavno morate pogledati. 


Upravo je izašao i treći deo ovog filma. Iako nisam bio zadovoljan drugim, verujem da mogu da ponovo urade dobru stvar tako da ću i taj deo rado pogledati.

Zanimljvosti:
Film ima tri različita kraja, ako se malo potrudite, na youtube-u možete pronaći sva tri. Ja sam pronašao kraj koji mi se više svideo od ovog koji sam pogledao. Budžet filma je bio 15.000$ a samo prve nedelje prikazivanja zaradio je 9.100.000$. Glumcima je plaćeno po 500$ za ovaj film ali zbog neverovatnog uspeha oni su posle obnovili ugovore i zaradili mnogo više. Snimanje celog filma trajalo je 10 dana. Glumcima nije dat scenario već su im samo data uputstva o čemu da pričaju i šta da rade. Dreamworks je želeo da snimi obradu ovog filma sa mnogo većim budžetom i mnogo poznatijim glumcima a da ovaj film poklone uz kupljeni DVD tog filma. Inače film je snimljen 2006 ali je tek prikazan 2009.

Naj scene:


Paranormalno...

Moja ocena: 6/10

Drugo Mišljenje: Paranormal Activity (2007)

Нема коментара:

Постави коментар