Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

четвртак, 14. фебруар 2013.

Parada (2011)

Outsider & Djuka

Parada (2011) on IMDb
Alternativni naziv: The Parade
Žanr: Komedija | Drama
Režija: Srđan Dragojević
Glumci:  Nikola Kojo, Milos Samolov, Hristina Popovic...

Priča:
Igrom slučaja, homofobički srpski gangster dolazi u situaciju da obezbeđuje grupu ljudi na gej paradi. Očajan zbog odsustvar razumevanja od strane prijatelja, odlučuje da pomoć potraži od ljudi protiv kojih je ratovao.


Outsider:
Pre svega o stvarima koje naizgled nemaju veze sa ovim filmom ali verujte mi, i te kako imaju. Pre svega želim da iznesem lični stav. Nemam apsolutno ništa protiv gej populacije. Možda ne vidim smisao i svrhu paradiranja, ali opet, to je javno okupljanje koje promoviše nečiji stav sa kojim mogu da se složim ili ne, tako da ne vidim zašto bih imao problem sa tim. Ali ići tamo da pretučeš nekog zato što nema isto mišljenje poput tebe, to je visok stepen imbecilnosti. Sad malo bliže ovom filmu. Čak i pre nego što se film pojavio, krenule su paljbe i osude sa svih strana. 


Prvo što se tvrdilo je da je ovo gej propaganda. Braćo i sestre, svi ti kritičari koji su izašli sa ovim stavom nam jednoglasno kažu da smo idioti. Ono što je propaganda trudi se da vam promoviše nešto, da vam prikaže nešto zbog čega biste vi možda promenili mišljenje ili počeli da razmišljate u drugom smeru, nešto što bi vas podstaklo na aktivnost. Ako vam ja kažem da je ovo specijalno napravljeno kako bi promovisalo gej populaciju i kako bi ljudima koji ne mogu da smisle gej ljude promenilo mišljenje, smatrao bih vas za idiote, sve do jednog. Da li iko ko ima dve čiste u glavi posle ovog filma može da promeni mišljenje? Ne! Ovaj film nije ni pravljen zbog toga. 


Opet, ti kritičari koji ga nisu ni pogledali me podsećaju na još jednu stvar. Pre nekoliko dana, Dobrica Ćosić je izneo svoj stav o mladima koji ne treba da napuštaju zemlju. Na nama je da se složimo ili ne sa njim. Onda se na tu vest javlja jedan student koji kao objašnjava Ćosiću boga oca stvari i taj student dobija takvu podršku da to u životu nisam video. Što je najlepše, on komentariše i Ćosićeve knjige. Sutradan je urađen intervju sa njim i znate šta, taj mudroser kaže da nije pročitao ni jednu jedinu knjigu Dobrice Ćosića. Zaboga, on zna da to ne valja! Da li je ovo tip likova koje treba da podržavamo i pratimo? Čova se ne slaže sa Ćosićevim političkim stavovima i to je jednako tome da su njegove knjge loše. Bravo majstori, svi vi koji ste podržali ovog isfrustriranog, neostvarenog lika, ispali ste ovce. Zašto je on zaslužio podršku, zato što je napljuvao čoveka koji mu se politički ne dopada. I to je sasvim dovoljno? 


Šta si uradio majstore da zaslužiš podršku i poštovanje? Baš si objasnio čoveku od 100 godina kako stoje stvari, objasnio si kako te je on doveo u težak položaj. Evo, bravo majstore, baš si car što si zbog stogodišnjeg starca u totalnom bedaku. Koliko god bio očajan političar, Ćosiću niko ne može da ospori da je dobar pisac. Koliko god ovaj momak možda bio u pravu u svojim političkim stavovima, on za mene spada u onu grupu koja za svoju neostvarenost krivi drugog, kojoj je lakše da drugom prebaci svoj neuspeh nego da pomeri dupe i uradi nešto za sebe, i koji daje sebi pravo da priča o stvarima o kojim pojma nema, ne zato što ih ne razume već zato što i ne zna za njih. Ah, da, tu imamo i borce za ljudska prava koji su pomenutog pisca tužili jer je u knjizi napljuvao neki narod. Ovo nema smisla ni komentarisati. Tako bi mogli da tužimo bilo koga što je napisao ili snimio bilo šta a to bi zbog besmisla neminovno došlo dote da npr. tužimo Tolkina zato što je napisao da Bauci i Orke smrde. 


Sad idemo konkretno o filmu. Prvo što ljudi treba da prihvate je da prestanu da gledaju Dragojevića kroz Mi Nismo Anđeli i Lepa Sela Lepo Gore. Neki naprave jedan ili čak nijedan tako dobar film u životu. Što se mene tiče, čovek ne mora više ništa da napravi i dalje ću ga smatrati za sjajnog režisera. Ako ste mislili da se prodao da snimi ovo, razmislite još jednom. Skoro ceo film se bavi ekstremima tj. pogrešnom ljudskom percepcijom koju Dragojević odlično ismeva ovde. Prvo imamo tog dobro poznatog nam patriotu, grubijana, nemilosrdnog ratnika, velikog vernika, gangstera... Dragojević je na njega postavio sve predrasude koje kruže o tim ljudima. Čovek na sebi ima tetovažu JNA kao i tetovažu Draže, peva četničke pesme, veliki je vernik i u pregenijalnoj sceni kada prolazi hodnikom zastaje pored svake ikone, krsti se i govori "pomozi Bože". Mislite li da bi Dragojević smislio ovako nabacan glavni lik posle fenomenalne galerije iz Lepih Sela da nije hteo da se sprda sa viđenjima jednoumnih. 


Kakva je ovde gej populacija? Upravo onakva kakvu je vide ljudi koji imaju suženu percepciju. Voze roze automobil, plaču kada vičeš na njih, preziru grubosti... Mislite li da je Dragojević toliko glup da se sprda sa ovim ljudima na tako otrcan način. Ne, on pokazuje koliko ljudi je u zabludi i koliko takvo mišljenje zapravo deluje besmisleno. Sledeća stvar sa kojom se sprda su uobičajene šale na račun gej populacije, a to je da se u svemu vidi neki gej predznak. Recimo susret Mesale i Jude u čuvenom Ben-Huru koji ovde dobija potpuno drugačiju konotaciju, potom rvanje, svaki muški pozdrav, šale, sve to vuče ka tome da smo svi zapravo pomalo gej... Mislite li da bi Dragojević forsirao tako glupavu ideju u svom filmu ili da se sprda sa zatupljenim stavovima i teorijama zavere. Relativno skoro sam pričao sa taksistom koji je iznerviran zato što je most u Novom Sadu zbog gej lobija nazvan "Duga" i u bojama je gej zastave. Čak i da je to tačno, ne vidim da taj most vređa nekog ili se možda ugiba pod strejt nožudrama ili mačo automobilima koji prelaze njim. Do tog besmisla idemo braćo i sestre. 


Stvari koje mi se nisu baš svidele su sledeće. Prvo, gomila likova zbog ljubavi radi ono što nikada u životu ne bi. Ok, ima tu nešto, ali mi je to suviše prazno i nebitno za ovaj film. Kao da Dragojević nije imao bolju ideju kako da nešto učini pa mu je to bio pokretač. Sledeća stvar je to udruživanje "četnika, balije, ustaše i šiptara". Ako ništa drugo, ovo je moralo dostaviti mnogo bolji humor. Nacionalna prepucavanja su nešto što ima beskraj potencijala da proizvede odlične "ha ha" momente, ali ovde to nije iskorišćeno. Osim same ideje da se okupljaju ljudi koji su ratovali jedni protiv drugih, ne vidim tu neki veliki efekat, ali možda i propuštam nešto. Da li se time ipak pokazuje besmisao rata na našim prostorima ili činjenica da se lakše udruže ovakvi likovi nego gej i strejt ljudi... ne znam. U svakom slučaju mi ovo ostaje nedorečeno.

Najveća zamerka koju imam je sam humor. Koji god do sada Dragojevićev film da sam gledao, bilo je zaista mnogo dobrih fazona i dosta rečenica koje će biti upamćene. Ovde mi baš to fali, taj njegov prepoznatljivi urnebesni humor koji bi film podigao na još viši nivo. Nikola Kojo sve to nosi svojom harizmom, ali peviše je ovde tema da bi on sam mogao da iznese humor na toliki nivo da zadovolji gledaoca. Mnogi imaju problem sa samim krajem. Meni je on genijalan baš ovakav kakav jeste. Prikazuje potencijalni događaj koji treba da služi kao pitanje "i šta sada?", kao i da pokaže besmislenost namera određenih grupacija. Parada nije poslužila kao gej propaganda, Parada nije iskoristila aktuelnu temu da se proda, Parada je prikazala svu besmisao bavljenja jednom temom kojom se bespotrebno bakćemo godinama, Parada je pokazala besmisao stavova kojim mnogi robuju, Parada je inteligentan film kojoj na žalost fali mnogo karakterističnog Dragojevićevog humora.

Naj scena: 


Uvod

Djuka:
Dvoumim se da li bi naziv ovog filma trebalo da bude "Konačni pad Srđana Dragojevića" ili "Poturaj ljudima svakakvo smeće". Pošto za drugi naslov ima mnogo kandidata, ipak ću se odlučiti za prvi. Prvo da i ja iznesem svoj stav, da me ljudi ne bi pogrešno razumeli i etiketirali kao mrzitelja gej populacije. Nemam ništa protiv gej ljudi, niti mi smetaju na bilo koji način. Smeta mi što se diže tolika buka ono njihovih "prava" jer mislim da im se nikakva prava ne uskraćuju i da nisu ugroženi ni na jedan način. Smeta mi što postoje mnogo ugroženije grupe ljudi, egzistencijalno i na svaki drugi način, a njima se ne pridaje ni deo pažnje koju imaju gej ljudi. Neću da idem u teorije zavere, ali nekad imam osećaj kao da je cela frka oko Parade svake godine vrlo namenski iskonstruisana da bi se zamazale oči javnosti i skrenula pažnja sa mnogo bitnijih problema. Toliko o mom mišljenju.
Znate onaj osećaj kad gledate neku dileju koja se blamira apsolutno nesvesna svoje gluposti? Ne ono kad vidite nekog ograničenog i prosatodušnog koji lupeta, pa vam ga nekako dođe žao, već kad vidite osobu koja ispaljuje budalaštine, a ubeđena je da govori najpametniju stvar na svetu, pa vas nekako bude sramota što to uopšte gledate. E, ja taj osećaj zovem "izjede me tuđ sram". Taj osećaj mi je čamio za vratom tokom gledanja ovog filma. 
Likovi u filmu su krajnje banalni i jednodimenzionalni, radnja nedovoljno motivisana. Pretpostavljam da je humor trebalo da bude provokativan, a ispao je jeftin. Iskreno, tokom gledanja filma nisam imala taj osećaj, jer sam ga gledala kao polu-duhovitu komediju, ali nakon onog glupog kraja pomislila sam "ma, je l' mene ovaj zajebava?". Da nije bilo onog kraja, film bi bio dopadljiv, a sa onako nategnutim krajem koji menja putanju filma od zabavnog do društveno-angažovanog, film je postao besmislen. Preterujem, ima blago retardiran smisao. Moram da kažem i nešto dobro, nije baš sve za pljuvanje. Na prvom mestu to je veoma dobra gluma Miloša Samolova (Radmilo) i potpunog osveženja u vidu Hristine Popović (Biserka). Po mom mišljenju je Biserka nosilac humora u ovom filmu i trebalo joj je dati više prostora. 
Neću se složiti sa poštovanim drugom Autsajderom da je sva plastičnost u prikazivanju likova, i uopšte cele priče, ovde namerna. Jer da jeste, bilo bi bar za nijansu više suptilnog humora (kao ono sa Glembajevima i Vorholom). Ako je dragi nam režiser odlučio da prikaže karikaturu, trebalo je dobro da razmisli pre nego što je počeo da crta. Zašto to mislim? Zato što je evidentno da dragom nam režiseru manjka inspiracije u poslednje vreme (nekih 13 godina), pa je nakon besramnog kopiranja filma She's out of control iz 1989. (Mi nismo anđeli 2) odlučio da iskoristi konfliktnu temu i napravi film koji će dobiti dimenzije skandala, i koji će slučajno imati premijeru 31.oktobra, kada se diže najveća prašina oko šetnje. Mislim da je očigledno da su motivi dragog nam reditelja daleko od upiranja satirične oštrice na drušvo, već su mnogo prizemniji i sebičniji i u cilju skretanja pažnje na sebe. On, beše, ne voli da se eksponira? Aham, da. Bolje i loš glas nego nikakav.
Ja da sam pripadnik gej populacije, ja bih bila veoma uvređena ovim filmom. Ovako sam samo uvređena što je oskrnavio Mikelanđelovo remek-delo u cilju propagiranja svog bednog filma, uz poruku "Samo za anale".
Naj scene:
Bilo šta u čemu se pojavljuje lik Biserke

Zanimljivosti:
Scene Parade iz 2010. godine su snimane na pravoj Paradi Ponosa. Nijedan član Beogradske Parade Ponosa nije ubijen.

Outsider: 6/10
Djuka: 5/10

17 коментара:

  1. nisam vise anoniman :D6. фебруар 2013. 15:19

    Scena kad bacaju Gorana Jevtica u podzemni prolaz podseca na scenario ubistva Brisa Tatona.Da li je to ciljano ili ne...jebem li ga...

    ОдговориИзбриши
  2. Slazem se sa vecinom stvari koje si izneo, ali zar nije malo idiotski uradjen lik Limunovog sina koji na kraju menja stranu a time i svoje misljenje u potpunosti ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Može i tako da se gleda, ali meni to više liči na to da ni imbecili koji idu da tuku nekog ne znaju zašto to čine, nemaju pravi razlog, pa se mišljenje ovom liku menja jer je skontao da ni ne zna zašto radi to što radi, a opet može da se podvede i pod onu manu koju sam naveo, da iz ljubavi svi čine ono što nikada ne bi. Meni je ta scena neubedljiva tako da mi je potpuno svejedno

      Избриши
  3. Neustrašivi ratni veteran koji se ne boji ničega u životu stavlja sve na kocku da bi sa još 5 istih likova branio gej paradu, jer njegova žena hoće venčanje koje može da priredi samo jedan jedini čovek i niko drugi. Moj dečko tebi svadbu, ti nama obezbeđenje pritom rizikujući svoju reputaciju i život. Kome pade ova ideja na pamet, svaka mu čast. Bravo za glupost i nekreativnost!
    Nije film toliko loš ali sam ovaj zaplet mi je bio veliko razočarenje. I ne samo to, već i način na koji se rešavaju mnoge stvari, npr. zovu Hrvata upomoć, on kreće da psuje i bije, ali kad Radmila pomogne magarici pri porođaju i izvuče živo magarence, to je više nego dovoljan razlog da i on rizikuje svoj život. I naravno promene likova od najgorih i nepromenljivih karaktera do pozitivnih i racionalnih ljudi. Tu pre svega mislim na Limunovog sina (koga inače glumi neki pevač na koga se lože sve devojčice,tj. naš domaći Džastin Timberlejk :) ) koji u jednom trenutku oseti da ipak voli svog tatu više od svega i prelazi na stranu dobrica. Možda je glupo upoređivati al odmah mi je pao na pamet lik mlađeg brata iz filma American History X i koliko je truda trebalo da on shvati neke stvari.
    Humor - ima forica, ali nema skoro nijedne bez psovki. Od simpatičnih situacija izdvojio bih prvu noć na putu Radmile i Limuna i po prvi put uplašenog Limuna.
    I još jedna stvar koja mi je zapala za oko: pitanje koje sam postavio drugovima po izlasku iz bioskopa, a vezano za konačni obračun u filmu - Za koga ste navijali dok su se Hrvat, Albanac i Bošnjak tukli sa Srbima usred Beograda?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vezano za sina, odgovorio sam u komentaru gore, vezano za tuču, ne vidim zašto bih birao stranu, to bi bilo potpuno glupavo i zvučalo kao da moraš da se tučeš na jednoj ili drugoj. Nisam ni za koga navijao i bilo mi je potpuno svejedno. Što se tiče razloga zašto neko nešto radi, rekao sam već da je i meni neubedljivo da se to radi iz ljubavi, suviše je otrcano i tu se slažem. To da venčanje priređuje ovaj gej lik je takođe sprdnja koju bih ubrojao u osobine gej osoba. Mislim na to što mi kao narod generalno vezujemo zanimanje za seksualnu orijentaciju, tako da je meni to sasvim ok. Ne mislim da se ovde treba vezati za priču, njenu logiku ili šta već, to je pogrešan pristup svemu. Film nema priču, nema zaplet, sa te strane je besmislen jer i tema kojom se bavi je besmislena. U tome je sva njegova draž. Što se tiče humora, i tu se u potpunosti slažem sa tobom. U principu u svemu se slažem, osim donekle u promeni karaktera Limunovog sina, i u tome što pokušavaš da ovde pronađeš film umesto sprdnje :) Film kao film ne vredi puno, ali kao kritika našeg današnjeg društva, on je veoma dobar.

      Избриши
  4. Što se tiče tuče i ovog pitanja sa stranama, zanimljiva mi je bila ta neka situacija s obzirom na količinu nacionallizma koji je uveliko prisutan na našim prostorima.
    Hehe, smisao besmisla je baš u besmislu smisla :)
    Razumem šta hoćeš da kažeš vezano za besmislenost filma i teme, ali baš mi je falilo neke radnje kad već gledam film koji traje skoro 2 sata.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lepo rečeno :) Što se tiče toga da filmu fali smislena radnja, tu nema nikakve sumnje, da je i to imao, verovatno bi bio i vrhunski. Iskreno nisam razmišljao o toj tuči na taj način, ali zanimljivo je to što si primetio, mada ja u tuči pre gledam na druge stvari. Recimo ja nemam blage veze koje si ti nacionalnosti. Jedino što znam o tebi je nadimak, znam da ostavljaš dobre komentare i da je lepo razmenjivati mišljenje sa tobom. Ako bi te neka budala napala, bez obzira na to odakle si i odakle je on, naravno da bih stao na tvoju stranu i branio bih te. To u filmu ne mogu da kažem jer na jednoj strani imamo imbecile a na drugoj likove koji su mogli da izbegnu ovu tuču (što rezultira da je ta tuča besmislena :)). Cela ta tuča mi je baš jeftin holivudski humor i ništa više od toga ali su morali da je naprave da bi film imao kraj kakav ima. Opet tu dolazimo do toga da se mnogo stvari dešava skoro bez osnove i bez pravog motiva, kao što sam već napomenuo ove slučajeve kada zbog ljubavi likovi rade svašta. A nacionalizam na prostorima bivše Jugoslavije mi više ide na onu stvar. Zdravo rivalstvo i duhovita bockanja volim, ali sve preko toga ne mogu da svarim.

      Избриши
  5. Film je imao veliki potencijal, ali realizacija same ideje ima dosta mana.
    Moje misljenje oko te parade ponosa je jasno, da se preko medija ne prica o tome niko ne bi ni znao za nju...neka prosetaju ako zele, ali da ne bude medijski propraceno.
    S druge strane imamo vodje te gej alijanse(koji su inace sponzorisani od zapada-CIA)koji prodaju jadnim pederima pricu o njihovim pravima, mislim ja iskreno nemam nista protiv njih, ali kao da ce im se poboljsati zivot ako jedan dan proparadiraju centrom Beograda.

    ОдговориИзбриши
  6. nisam vise anoniman :D14. фебруар 2013. 20:09

    Djuko,imas veliki pozdrav od mene.Dok sam citao recenziju imao sam osecaj kao da citam nesto sto sam ja napisao.Apsolutno se slazem sa svim sto si napisala,a narocito sa tvojim stavom.Da si ovakav stav iznela recimo u Kaliforniji bila bi javno proglasena za homofoba i verovatno bi zaglavila na sud zbog "sirenja mrznje",pa hajde sad da se svi malo zapitamo da li se tu stvarno radi o borbi za prava.

    ОдговориИзбриши
  7. Slažem se sa vašim osvrtima. Što bi rekao jedan od retkih normalnih političkih analitičara u Srba, ,,Mi sa gej populacijom imamo problem sa svim, osim njihove seksualne orijentacije". Dakle, sva ta gej udruženja i lobiji su nakaradne političke tvorevine i grupacije, koje su po svakom pitanju duboko anrisrpska, dezintegrišuća, maliciozna i provokatorska. I, onda kad jedni takvi nikogovići, koji na svojoj strani imaju celu briselsku administraciju i domaće antidržavne faktore koji su mnogo moćni, počnu da tupe o nekakvim pravima, svakom normalnom čoveku koji koristi razum se mora dići kosa na glavi. Pred onu neodržanu gej paradu prošli put, bili smo svedoci svakodnevnog ispiranja mozga i lepljenja etikaeta fašiste, svakom ko zdravorazumski, staloženo i argumentovano, bez pozivanja na nasilje pokuša da protivreči umoboliji nametanja isopolne ljubavi kao željenog modusa ponašanja. Ovaj film je samo produžena ruka neviđene kampanje koju mediji godinama vode. Sve gej je,,cool", inteligentno, duhovito, lepo, duševno, a sve što nije gej je nazadno, retrogradno, zlo... Dakle nema, one intelektualne sredine, ljudi zdravog razuma koji nabrajaju bezbroj argumenata kontra paradiranja, skupine politički angažovanih antidržavnih nitkova...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni nije jasno kako je jedan ovakav komentar uspeo da bude objavljen a moja tri kao odgovor istom nisu?? Sloboda izražavanja? :)

      Избриши
    2. Nije mi stigao nikakav komentar na ovaj film sem ovog. Probaj ponovo da ostaviš. U neobjavljenim nemam ni jedan a nisam blokirao neki komentar u zadnjih pola godine sigurno

      Избриши
    3. Aha, u redu. Izvinjavam se ako sam ishitreno reagovao, nije mi bila namera Vas da napadam, prosto mi je bila muka čitajući čitavu ovu sekciju za komentare. Nemam ni vremena ni živaca da ponovljam ono što sam napisao dotičnom velikosrBskom Krajišniku. Samo, boli čitati sve to... Nazivaju vas "antisrpskim", "dezintegrišućim", "nikogovićima", "umobolnim" i "antidržavnim aparatom" i na kraju dodaju "ma nemamo u osnovi mi ništa protiv njihove seksualne orijentacije" . Boli sve to jako i to najmanje zbog mene. Ja sam dobio priliku da odem odavde i ja se neću vraćati ali boli zbog nekog sledećeg homoseksualca koji će odrastati među porodicom, prijateljima i čitavim društvom koje ga odbacuje, ponižava, vređa i verbalno i fizički zlostavlja. Znam po sebi da nametnuta samomržnja vrlo često vodi do užasnih kontemplacija o samoubistvu i jednostavno mi je teško progutati sve to. Mislio sam da pređem preko ovakvog komentara i da nastavim da skrolujem ali bilo je jače od mene.

      Избриши
    4. Nema problema prijatelju. Znamo se već neko vreme tako da nema potrebe za persiranjem.
      Razumem u potpunosti šta želiš da kažeš. Meni se čini da je taj trend izopštavanja postao čak i način vladanja gde se neistomišljenici isključuju i osuđuju. Na žalost živimo u takvom društvu gde je lako usaditi nekom mržnju i dati mu lažni osećaj bitnosti samim tim što si mu dozvolio da mrzi i oseti se superiornim.

      Избриши
    5. Auh, sada je ovde postovan jedan komentar koji nisam želeo da odobrim ali želim da mu odgovorim.

      Ako je tvoj komentar bio trolovanje, predlažem da uneseš i trunku humora u njega. Ako nije, e onda imamo problem.

      Prvo, Anonimni prijatelju, uvrede takvog tipa ne prolaze ovde. Postoji stvar koja se zove kultura i ona mi zabranjuje da takve uvrede objavim a odsustvo iste tebi dozvoljava da pišeš takve stvari. Postoji i stvar koja se zove kontraargument. To možeš da izneseš. Uvreda to nije. Uvreda je samo tvoja nemoć da pronađeš argumente.

      Drugo "Ово је СРПСКИ блог и ође не трпимо..."
      Ovo NIJE Srpski blog. Da, ja JESAM Srbin iz Srbije ali ovo je blog za SVE ljude otvorenog srca i SVAKO ko je takav je dobrodošao bez obzira ispod koje zastave stajao. Kad kažem "braćo i sestre" ne obraćam se ljudima istog državljanstva, obraćam se dobrim ljudima odakle god bili. Jedine granice koje mene zanimaju su one između dobrog i lošeg čoveka.

      Treće " ође не трпимо..." hej hej hej, jesi li siguran da si na pravom blogu? Koga TI ne trpiš na MOM blogu? Na osnovu čega ti svojataš ovaj blog? Šta si uložio u njega? Kako si pomogao da ovaj blog bude ovakav? Ovaj blog nije tvoj. Ovaj blog ne trpi takve kao ti.

      ".Велика већина ће се сигурно сложити са мном само што не смију да ти кажу" ahahaha kako volim ove "velika većina" klinačke argumente. Vi klinci nikako da naučite. Velika većina je sedela u mraku dok je nekolicina ljudi pronalazila način da donese svetlost. Momče, i ti i ta tvoja velika većina odjebite odavde i pustite nas da prijateljski razmenjujemo mišljenja.

      S poštovanjem...

      Избриши
  8. O debilnom humoru namenjenom poštovaocima muzike Ekrema Jevrića, patetičnoj i moronskoj glumi onog anđelininog pulena, Jevtića, uvek istom Koji i sim ostalim prizemnostima, ne vredi trošiti reči.

    ОдговориИзбриши
  9. Kojov sin je cista, mnogo losije razvijena kopija Nortonovog brata u American History X... I bez toga je film kome ne treba posvetiti ovoliku paznju... Nije lose ali ni nista posebno...

    ОдговориИзбриши