Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

среда, 20. јун 2012.

Panic Button (2011)


Panic Button (2011) on IMDb
Žanr: Horor | Triler
Režija: Chris Crow
Glumci: Scarlett Alice Johnson, Jack Gordon, Michael Jibson...

Priča:
Četvoro ljudi misleći da su dobili nagradno putovanje u Nju Jork, ukrcava se u luksuzni avion. Ubrzo saznaju da od nagradne igre nema ništa, već da se nego igra njima.

Moj osvrt:
Upozorenje, tekst nije namenjen za mlađe od 18. godina, zato što nikada nisam bio ovako negativno nastrojen, što zbog grubih reči a opet, neki bi se ovde pronašli i smatrali prozvanim! Kako uzeti jednostavnu ideju koja ne može da omane i potpuno omanuti s njom... Prvo ću malo ismejati svrhu filma. Svesni smo da živimo u vremenu kada bi jedan dan bez "fejsa" verovatno izazvao histeriju a posle dva dana 90% klinaca bi krenulo da izvršava samoubistvo jer zaboga, šta bi bila svrha njihovog postojanja. Pre par dana u gradskom slušam neke klinke koje idu u medicinsku. One vode sledeći razgovor (unapred se izvinjavam zbog psovki): "Ja mu postavim to na zid a on pizda  15 minuta ništa ne odgovara... Nego jesi li ti videla šta sam postavila, Mira i Ana su već lajkovale. Ti kad dođeš kući, uloguj se pa lajkuj...". 


Posle ovog donesoh važnu životnu odluku, ako su ovo buduće medicinske sestre i doktorke, kad u penziju ode poslednji doktor koga poznajem, ja sam sa doktorima završio. Makar umro, ja tamo ne odlazim. Ne želim da čujem da na "fejsu" postoji sledeća poruka sa brdom "lajkova": "Danas sam po prvi put pre operacije kvadropleksigluteomaksimokvadrigilusa pacijentu obrijala testise", a da na slici budu moja mudašca. Neka hvala. A da, film... Neko se žestoko nadrndao na članove društvene mreže zbog jedne jedine stvari i kreće da im se sveti na "originalan" način. Šalje ih u vazduh i postavlja im zadatke koje treba da izvrše u avionu kako bi njihovi najmiliji ostali živi. Fina ideja, zar ne? 


Sve bi to bilo odlično da scenarista nije bio neko ko nema blage veze sa logikom. Broj propusta skače eksponencijalno kako se film bliži kraju. Ljudi su jednostavno prenaloženi na koncept remek-dela, originalnog Saw filma da to nije normalno. Toliko stvari podseća na Saw da je počelo da mi bude muka od toga. Zamislite da imate bolesnu verziju Velikog Brata u avionu gde ste u situaciji naređivati likovima šta da rade. To otvara mnoge mogućnosti.. Dođavola, svako sa tri čiste u glavi bi smislio par opakih stvari. E upravo tu film pada. Sve propuste, celu gomilu predvidivosti, sve morone, sve kretenske delove flma bih možda i mogao da zanemarim da film nije impotentan tamo gde se od njega čvrstina najviše traži. 


A kraj i sama ideja ko i zašto stoji iza svega... Da bih vam objasnio koje je ovo moronisanje, morao bih objaviti veliki spoiler. Kada bih objavio spoiler, morao bih da objasnim zašto je to toliko očajna ideja. Kada bih objašnjavao zašto je ovo očajna ideja, vređao bih vašu inteligenciju. Kada bih vređao vašu inteligenciju, bio bih veći moron čak i od likova koji su smislili ovu ideju.

Zanimljivosti:
Film je imao budžet od 300.000 funti.

Naj scena:


Početak kada se tek utvrđuje da se ovde ne radi o nagradnoj igri.

Moja ocena: 3/10

Нема коментара:

Постави коментар