Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

уторак, 19. јун 2012.

Brüno (2009)


Brüno (2009) on IMDb
Kod nas nazvan: Bruno
Žanr: Komedija
Režija: Larry Charles
Glumci: Sacha Baron Cohen, Gustaf Hammarsten, Clifford Bañagale ...

Priča:
Bruno, austrijski homoseksualaca koji se bavi modom dolazi u Ameriku kako bi stekao slavu...

Moj osvrt:
Da li će vam se svideti ovaj film zavisi samo od toga kakav humor volite. Ja neću i ne mogu da sporim inteligenciju Saše Barona Koena ali za mene je ovo gomila preterivanja. Način na koji se Koen sprda sa svim je veoma inteligentan. Praktično ne postoji grupa ljudi koji nije dokačio. Osim što se sprda sa aktivistima bilo kakve organizacije i pripadnicima bilo koje grupe, on i dalje po imenima proziva mnoge. 


E sada, to ume da bude zabavno i smešno, ali mi je ovde to suviše degutantno i neretko bezobrazno. Npr. fazon kako su Selmu Hajek depilirali i da je tu bilo toliko dlaka da su napunili jastuk sa njima meni nije naročito smešan. Ako ste neko koga je ova rečenica do smrti nasmejala, Bruno je definitivno film za vas. Pošto je kao Borat, Koen prilično dokačio Kazahstance, i ovde je takođe žestoko ojadio jednu zemlju. S obzirom da je Bruno iz Austrije većina će pomisliti kako je u pitanju ta zemlja ili eventualno Nemačka. Njih je samo predstavio kao opake perverznjake što i nije tako strašno. Žestoko je ono što je napravio od Amerikanaca u ovom filmu. Prikazao ih je na najgore moguće načine. 


Ponavljam, iako mi se ovo ostvarenje ne dopada, ne mogu da tvrdim da nije napravljeno inteligentno. Vređanje drugih, Koen je iskusno zamaskirao pravljenjem budale od svog lika. Pre svega ćete videti na šta su sve roditelji pristali i šta su spremni učiniti kako bi njihovo dete bilo u spotu, pa ćete potom videti jedan od plitkoumnih Talk Show programa u koji se publika aktivno uključuje, pa ćete videti čoveka koji treba da nauči Bruna da se odbrani od homoseksualaca koji ne konta da je sam Bruno jedan od njih iako ga konstantno napada dildoima (definitivno najbolja scena u filmu). To su samo neki detalji koje možete ovde videti. Ako vas ovo što sam napisao veoma zanima, onda ćete verujem biti oduševljeni ovim filmom. Za mene, ovo nije bilo naročito zanimljivo iskustvo. 


Volim parodiranje, ali ne ovakvo. Za mene, najbolje parodije ikada napravljene su Austin Powers - International Man of Mistery i Airplane. To je vrhunski humor koji me uvek nasmeje do suza. Kao i Borat, ovo je jednostavno preodvratno i neinteresantno za moj ukus.

Zanimljivosti:
Originalno, naslov filma je trebao biti "Bruno: Delicious Journeys Through America for the Purpose of Making Heterosexual Males Visibly Uncomfortable in the Presence of a Gay Foreigner in a Mesh T-Shirt". Za vreme snimanja, Koen i ekipa su upali na Milansku modnu reviju i kada ih je obezbeđenje primetilo, svetla su bila pogašena i oni izbačeni.

Naj scena:


Kurs samoodbrane

Moja ocena: 4/10

4 коментара:

  1. Genijalan Sasa, svaka preoruka, nije za svakog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ispriča Saša ono što želi ali definitivno nije za svačiji stomak. Specifičan humor

      Избриши
  2. Kad su parodije u pitanju, za mene kralj je Mel Brooks, posebno "Young Frankenstein" gde su Gene Wilder i Marty Feldman bolji nego ikad.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Rado ću overiti i to. Mene Melovo ime odmah podseti na Smešnu stranu istorije i Spaceballs

      Избриши