Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

недеља, 19. мај 2013.

Preporučujem


19.6.2012 - Braćo i sestre, sada ću vam preporučiti sjajne stvari koje ja pratim. Verujem da ću mnoge koji nisu čuli za ove odlične blogove obradovati. Razlog za zadovoljstvo će imati ne samo ljubitelji horora i ne samo ljubitelji filmova već verujem da će svako pronaći ponešto za sebe.
19.5.2013 -  Red je da posle ovoliko vremena preporučim još neke dobre stvari koje pratim. Da ne bih pisao svaki put nov post za preporučivanje, dopunjavaću već ovaj postojeći, samo ću dodavati sekciju sa datumom i napomenuću od kog broja kreću nove preporuke. I ovog puta najveći broj stvari će biti vezan za filmove ali ću preporučiti i ponešto van ove teme. Dakle, možete krenuti od broja 7.

1. Horor Filmovi

Moj favorit. Blog koji sam iščitao više puta i zbog kog sam počeo da radim ovo što radim. Jednostavno, ovaj blog za mene predstavlja bukvar kada je horor u pitanju. Poštovani kolega se potrudio i  trudi se da predstavi horore sa svih meridijana i iz različitih perioda. Uz recenzije filmova ovde možete pronaći i tekstove o legendama horora kao i tekstove o hororu kroz decenije. Recenzije su baš onakve kakve najviše volim, kratke, jasne, neretko duhovite, odlično izneseno mišljenje, ono najbitnije je obuhvaćeno tako da je ovaj blog pun pogodak.

Na ovaj sjajni sajt nabasah sasvim slučajno. Nastao je u skorije vreme ali me je na prvo čitanje oduševio. On sadrži upravo ono što volim, sjajno iznesen stav o filmu koji je pogledan. Recenzija se praktično sastoji iz dva dela. U prvom delu poštovani kolega iznosi radnju filma. Bez obzira na kvalitet ostvarenja o kom piše, čovek uvek uspe da vas zainteresuje za taj film. Potom sledi već pomenuti sjajno iznesen stav uz neretko genijalna zapažanja koja su mi kod nekih filmova promakla  neretko i slatko nasmejala. Uz horor filmove, ovde možete čitati i o filmovima naučne fantastike tako da vam ga toplo preporučujem.

Ne znam da li znate da postoji čovek koji je doktorirao na temu horora. Ne znam da li znate da je on iz Srbije. Treba li vam bolja preporuka od ovoga? Gospodin Dejan Ognjanović se ne bavi samo filmovima svih žanrova, već i knjigama, likovnom umetnošću, režiserima, piscima, festivalima, lokacijama, aktuelnim temama... Čovek koji je objavio nekoliko knjiga, čovek koji je autor brojnih tekstova, bez dlake na jeziku iznosi svoje stavove. Za razliku od prethodna dva bloga, Ognjanović je puno detaljniji tako da za ljude koji to vole, ovaj blog će biti pravi raj.

Još jedna blogger horor legenda. Ovaj genijalni hrvatski blog se bavi horor filmovima, kao i vestima iz sveta horora. Kada je izdržljivost u pitanju, ovaj čovek je apsolutni rekorder. Pored horor klasika i hitova, ovde ćete pronaći gomile filmova za koje verovatno niste čuli, gomile filmova koje zaista treba strpljenja odgledati... Recenzije su napisane lagano, dosta šaljivo i dok ih čitate imaćete utisak da vam neko od ortaka/ortakinja objašnjava svoje viđenje filma. Kao i prethodni, obavezno za posetiti.

Još jedan bloger iz Hrvatske koji se bavi umetnošću horora i naučne fantastike. Pored detaljnih recenzija filmova, ovde ćete naći i recenzije igara, top liste i komentare na sve što ima veze sa sf i hororom. Takođe, poput Ognjanovića, cenjeni kolega je prilično detaljan i ima zanimljiv, prepoznatljiv koncept koji koristi u pisanju tako da i ovaj blog smatram nezaobilaznim.

6. Marijini Slatkiši

Ovo je blog koji ne pratim ali verujte mi na reč, overio sam svaku stvar koja se pojavljuje na njemu. Nema puno veze sa svetom umetnosti ali ima puno veze sa likom koga upravo čitate i njegovom mukom da skine šlauf koji je narastao oko njega. Za ljude koji znaju i/ili žele da kuvaju a i zbog moje lepše polovine, toplo vam preporučujem ovaj blog.

7. Knjiga Satera Kejna 

Zaseban post koji predstavlja ovaj blog imate ovde .

8. Bez Titlova
 
Blog kolege koji se takođe bavi komentarisanjem filma. Karakteriše ga zanimljiv stil pisanja i dok čitate njegove komentare možete dosta naučiti o glumcima, rediteljima i uopšte, bićete bogatiji zanimljivim i bitnim informacijama iz sveta filma. Napomenuo bih da je i izbor filmova karakterističan i drago mi je što sam mogao pronaći komentare i za neke klasike jer na žalost, retki se osvrću na većinu tih sjajnih filmova.

9. Matijasevic's Blog


Imam veliko zadovoljstvo da predstavim blog redovnog čitaoca ovog bloga, čoveka koji se potpisuje kao Matijašević. Mogu samo da kažem da je počeo odlično, i što se tiče stila pisanja i što se tiče izbora filmova. Posebno mi je drago da se na njegovom blogu pojavio prikaz jednog starog domaćeg filma koji je po malo i zaboravljen. Kako je naveo, on će se uglavnom baviti filmom ali to neće biti jedina tema kojoj će se posvećivati. Ovom prilikom mu poželimo mnogo čitaoca i puno uspeha.


10. Darkwood - Online Prodavnica Stripova

Kao klinac sam gutao Bonellijeve stripove. Tex, Zagor, Mark i ostala kompanija su mi ostali drag deo detinjstva. Kada je naš Veliki Četvrtak krenuo da objavljuje stripove, nisam radio tako da nisam mogao da se uključim u kupovinu istih. Dugo sam se opirao ali zahvaljujući mojoj dragoj koja mi je jednog dana kupila gomilu, promenio sam odluku i krenuo da obogaćujem kolekciju. Svi vi koji ste fanovi Bonellijevih stripova, vama će informacija da će Veliki Četvrtak pokriti sva prošla Bonellijeva izdanja kao i da pokriva polako i sadašnja biti od velike koristi. Na sajtu Darkwood ćete pronaći sve informacije o izdavačima bilo koje strip kuće. Fanovi DC-a, Marvela i ostalih velikana pronaći će ovde šta ih zanima, ko su izdavači, šta mogu da kupe. Možete doći i do informacija o izdavačima koji više ne rade (npr. Dnevnik koji je izdavao čuvenu Zlatnu Seriju). Takođe, pored gomile korisnih informacija iz sveta stripa, preko Darkwooda možete kupovati stripove. Tako da ako ste ljubitelj stripova ovaj sajt će svakako predstavljati bogatstvo za vas.

2 коментара:

  1. a jel mozes da preporucis jos neke blogove gde nisu samo horori? ja sam naso jos par komada,al ne pratim ih zato sto mi se misljenja nisu poklapala sa ljudima koji pisu.a i kad vidim da je neko odusevljen Americkom pitom 6 ili Piratima sa kariba 4,sta reci.
    ovaj pratim svakodnevno :)
    malo je drugaciji (bar se meni tako cini)
    pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izvini zbog prvog lošeg odgovora, pomislio sam da je komentar postavljen na mom horor blogu. cultofghoul se bavi svim ostalim žanrovima, hororsf se bavi i naučnom fantastikom kao i frogbros. Ako pronađem još neki zanimljiv blog, dodaću ga na listu

      Избриши