Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

субота, 25. фебруар 2012.

The Game (1997)


The Game (1997) on IMDb
Kod nas nazvan: Igra
Žanr: Drama | Misterija | Triler
Režija: David Fincher
Glumci: Michael Douglas, Deborah Kara Unger, Sean Penn...

Priča:
Bogati bankar Nikolas Van Orton dobija čudan rođendanski poklon od brata Konrada - igru koja obuzima njegov život.

Moj osvrt:
Evo braćo i sestre odgledah još jedan Finčerov film i nije mi jasno kako je čovek koji je uz ovaj režirao Se7en, Fight Club, The Curious Case of Benjamin Button, pa i Panic Room uspeo da nam isporuči onakvo smeće od The Social Network-a. Ovaj film je odličan. Da nisam gledao Nowhere Man seriju koju pominjem po milioniti put, verovatno bih sa još većim oduševljenjem pričao o njemu. To pričam iz prostog razloga što je zajeb, da se tako izrazim, u ovom filmu zaista sjajan, ali koliko god on bio dobar, onaj iz pomenute serije mi je bolji i šokantniji. U svakom slučaju ideja ovog filma mi je bila zaista dobra. Jedini problem koji sam imao sa filmom je to što su manje više karte otvorene i što gledalac bez problema prozre u celu stvar. Kada sam malo bolje razmislio, ta neka misterija i nije prvenstveni cilj filma. Ideja je ono što je zaista sjajno. 


Bez obzira da li vam je jasno šta se dešava ili ne, film je konstantno napet i sve vreme imate neki osećaj pretnje, sve vam izgleda sumnjivo i čudno, i počinje da vam se čini, kako veliki Bata Stojković reče, da "sve je suprotno od onoga što izgleda da jeste". Film traje nešto više od dva sata i nije izgubljen ni trenutak na gluposti. Ako je glavnom liku nagovešteno da sutra treba da bude negde, sledeća scena je sutrašnji dan i njegov odlazak na to mesto. Tu dinamiku film drži celom dužinom i zbog toga konstantno drži ovu napetost. E sada, može se postaviti i pitanje koliko je sve ovo realno izvodljivo i to je jedini segment gde ova priča možda ne pije vodu ali to definitivno nadoknađuje sjajnom idejom. 


Gluma je odlična. Koliko god mi bio antipatičan Majkl Daglas je odličan glumac. O Šon Penu takođe ne bih trošio reči. Treći i poslednji od bitnih likova je onaj koji glumi prelepa Debora Kara Anger koja je za mene u ovim mlađim godinama zbog svog vilenjačkog lica bila fenomenalan izbor za Galadrijelu u Gospodaru Prstenova. Mada koliko je taj film prepun efekata, mogli su ovo njeno mlađe lice da ubace na onu koja bi trebala biti najlepše biće u filmu. No, da zaključim priču. The Game je odličan, napet triler koji će vam držati pažnju do samog kraja. Najtoplije vam ga preporučujem.

Zanimljivosti:
Debora Kara Anger je slomila stopalo na snimanju filma. Tokom snimanja ona je uskočila u kontejner prepun pacova.

Naj scena:

Napeta završnica i preokreti u njoj.

Moja ocena: 8/10

2 коментара: